طراحی سایت در پاولودار قزاقستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در پاولودار قزاقستان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

«ک ت س قزاقستان» شرکت تضامنی با مسئولیت محدود - یکی از شرکت های پیشرو کشور جمهوری قزاقستان در زمینه تولید گارد ریل های جاده ، گارد ریل های پل، نرده ها و گارد ریل پیاده رو، سازه های تولیدی از ورقه های فلزی کرکره ای، لوله های راه راه، تیرهای برق خیابان، دکل های انتقال برق هوایی، دکل های فلزی و برق گیر می باشد.

چرخه تولید در «ک ت س قزاقستان» شرکت تضامنی با مسئولیت محدود شامل کلیه مراحل از برش رول و ورق نورد گرفته تا استفاده از پوشش حفاظتی گالوانیزه با روش گالوانیزه گرم بر روی محصولات تولیدی در خود این کارخانه را شامل می شود، لازم بذکر است، که این کارخانه در شهر اورال در استان قزاقستان غربی قرار دارد.

امتیاز محصولات تولیدی این شرکت نسبت به سایر محصولات مشابه شامل این موارد می باشد: سادگی سازه، استفاده از فن آوری پیشرفته در تولید و نصب، و همچنین استفاده از کمترین مقدار فلز در محصولات تولیدی.

کلیه محصولات دارای استاندارد جمهوری قزاقستان بوده، و همچنین دارای گواهی مبدا کالا به نام CT KZ می باشند.

محصولات تولیدی در هر مقدار مورد نیاز و هر نوع بسته بندی مورد نظر قابل ارائه می باشند.

این کارخانه در ۳ شیفت کاری و ۷ روز هفته در حال فعالیت می باشد.

تعداد پرسنل آن ۸۳ نفر می باشد، لازم بذکر است، که تعداد پرسنل بسته به افزایش حجم و میزان تولید و گسترش خط تولید سازه های فلزی به طور دائم در حال افزایش است.

محصولات تولیدی ما در این پروژه ها استفاده شده است: جاده آستانه – پاولودار، آستانه – قراغندی، آلماتی – خورگوس، جزقازغان – قزل‌اوردا، چیمکند – طراز، قزل‌اوردا – چیمکند، آلماتی – تالدی‌قورغان، پل عبوری شهر آتیراو.

در ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی «ک ت س قزاقستان» شرکت تضامنی با مسئولیت محدود موفق به دریافت گواهی انطباق محصولات تولیدی خود با مقررات فنی ۲۰۱۱/۰۱۴ در خصوص «ایمنی جاده ای» از اتحادیه گمرکی گردید، کسب این گواهی توسط این شرکت، این امکان را برای ما مهیا می سازد تا بتوانیم فرایند تولید و اجرای سازه ها را در کارگاه های خود به انجام برسانیم.

هر گروه از محصولات تولیدی دارای گواهی مبدا CT KZ می باشند.

در سال ۲۰۱۷ میلادی ما اقدام به توسعه خط تولید محصولات تولیدی خود نمودیم، که پس از انطباق آن با استاندارد های جاری موفق به تولید گارد ریل تحت استاندارد СТ ТОО 0912-8238263-04-2017، تیر چراغ برق، دکل های خطوط انتقال هوایی برق، سازه های فلزی پیش ساخته تولیدی از ورقه های کرکره ای شده ایم.

در آینده نزدیک در نظر داریم، تا صادرات محصولات تولیدی را بصورتی فعال توسعه دهیم.

همچنین به زودی، کارخانه قصد آغاز تولید سازه های فلزی را جهت سیم های بالاسر شبکه راه آهن دارد.

در صورت نیاز شما به ارائه هر گونه اطلاعات تکمیلی، این آمادگی را دارا می باشیم تا اطلاعات مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن ارائه نمائیم.

بسیار خوشحال خواهیم شد، که بتوانیم با شما همکاری مفیدی داشته باشیم! «ک ت س قزاقستان» شرکت تضامنی با مسئولیت محدود - یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید سازه های فلزی جهت پروژه های زیر بنایی (تجهیزات مورد استفاده در جاده ها) در کشور قزاقستان می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map