طراحی سایت در چندپور بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در چندپور بنگلادش کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021 2213 9201 - 4    پرتال کاربران     ثبت نام دسترسی سریع تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

ورود به پرتال شرکت طراحی سایت سیماگر با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید.

راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی.

در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

  از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت سیماگر می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس سیماگر، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است.

طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

سیماگر خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد.

این خدمات ویژه سیماگر باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و توسعه وب‌ رمز می‌باشد.

با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت سیماگر به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود.

در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

  در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود.

علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

طراحی سایت اختصاصی در شرکت سیماگر با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد: از آنجا که عموما کارفرمایان برای انتخاب نحوه طراحی سایت تردید دارند که آیا یک سایت نیمه اختصاصی پاسخگوی نیازشان است یا باید برای طراحی سایت اختصاصی اقدام نمایند، تیم حرفه ای ما متخصص راه حل دادن و رفع دغدغه هایی است.

مراحل خدمات طراحی وب سایت در شرکت سیماگر به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش سیماگر تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود.

در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود و جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی پایتون Python، بررسی می‌گردد.

پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت وب رمز دعوت می‌شوند.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد.

پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی سایت رسما توسط شرکت سیماگر وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی و طراح وب سایت قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی و عملیاتی می‌شود.

مشاوره رایگان پروژه و برآورد قیمت ساخت سایت اینترنتی شما در تهران بطور حضوری و یا تلفنی و یا از طریق اسکایپ توسط کارشناسان خبره شرکت طراحی سایت سیماگر در ساعات کاری شرکت انجام می‌پذیرد.

با توجه به نوع پروژه، سایت طراحی شده همراه با پشتیبانی کامل فنی و نگهداری برای یک دوره ۳ تا ۶ ماهه بطور رایگان و به همراه یکسال خدمات هاست پرسرعت رایگان و ثبت دامنه ارائه می‌گردد.

تیم های حرفه ای شرکت طراحی سایت سیماگر در تمامی مراحل طراحی وب و برندینگ شما در فضای آنلاین، در کنار کسب و کار شما خواهد بود تا به نتایج بهتری دست یابید.

  اگر شما به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش وب سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین سئو و بهینه سازی سایت، بهترین راهکار جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است.

علاوه بر رعایت اصول اولیه سئو در کلیه پروژه های شرکت طراحی سایت سیماگر٬ با دریافت مشاوره سئو رایگان میتوانید بهینه سازی و سئو وب سایت خود را نیز به وب رمز بسپارید.

پروژه های طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت وب رمز دارای خدمات نگهداری و پشتیبانی فنی سالیانه بوده که باعث میشود نگرانی ها از بابت به هم ریختگی، مشکلات امنیتی و هک سایت، از دست رفتن اطلاعات و بطور کلی شرایطی که منجر به پرداخت هزینه گزاف طراحی مجدد سایت شود، پوشش داده شود.

پشتیبانی فنی خدمات و نگهداری سایت ها٬ یکی از اصول منحصر بفرد کار طراحی وب شرکت وب رمز میباشد که متفاوت از نحوه عملکرد دیگر شرکت ها است.

حضور حرفه ای در فضای مجازی و طراحی وب سایت شرکت بطور اختصاصی و ریسپانسیو دیگر به عنوان فرصت برای کسب و کارها مطرح نیست و تبدیل به یک ضرورت غیر قابل اجتناب شده است.

شرکت طراحی سایت وب رمز با ارايه خدمات بازاریابی آنلاین و طراحی نمونه وب‌سایت‌های شرکتی در تهران برای صنوف مختلف پزشکی املاک و صنعتی و خبری و با ویژگی سازگاری کامل با موبایل و طراحی مدرن همراه با گرافیک زیبا و کاربر پسند٬ خدمات طراحی وب را با توجه به نیاز شرکت ها و صاحبان کسب و کار ٬ جهت حضور موثر و موفق در فضای مجازی فراهم آورده است.

با گسترش نفوذ اینترنت در جامعه و علاقه و اعتماد روز افزون به خرید از فروشگاه های اینترنتی ، نیاز به حضور فعال در این حوزه تبدیل به یک ضرورت شده است.

خدمات طراحی سایت وب رمز، با ارائه راه حل های ارزان قیمت برنامه نویسی و  طراحی سایت فروشگاهی  ٬ در کنار خدمات بازاریابی اینترنتی حرفه ای٬ جهت ورود به عرصه خدمات فروشگاهی آنلاین و فروش اینترنتی کالا و محصولات، در خدمت شرکت ها و صاحبان کسب و کار میباشد.

جهت مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان طراحی وب در تهران با همکاران ما در واحد طراحی وب تماس بگیرید.

بهترین ابزار برای معرفی توانایی هایی شما ساخت وبسایت با طراحی وب سایت شخصی است تا بتوانید به ساده ترین و ارزان ترین شکل ممکن و به بطور خاص قابلیت ها و سوابق کاری خود را به مخاطبان نمایش داده و علاوه بر استفاده به عنوان رزومه آنلاین از وب سایت خود کسب درآمد کنید.

شرکت وب رمز، آماده ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی در زمینه سلف برندینگ و ساخت صفحات وب سایت شخصی و حرفه ای شما می باشد.

ما در وب رمز٬ به پشتوانه نزدیک دو دهه فعالیت حرفه ای؛ ارائه خدمات جهان تراز و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه شده و همچنین حفظ دائمی ارتباط  موثر با مشتریان خود اعتقاد داریم و برای رسیدن به نهایت جلب رضایت مشتریان٬ همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی امور مشتریان میکوشیم و افتخار می کنیم که خوشنامی برند وب رمز را به یمن ایجاد رابطه درست در کار و صداقت با مشتریان در طول نزدیک به دو دهه خدمات حرفه ای وب کسب کرده ایم.

شرکت طراحی سایت با نزدیک به دو دهه سابقه و اعتبار در حوزه خدمات تخصصی وب، سئو و بهینه سازی سایت؛ با شرکت‌ ها و سازمان های معتبر فراوانی همکاری داشته است.

آنچه سیماگر را از دیگر شرکت‌ های طراحی وب متمایز می‌کند داشتن تیم طراحی و برنامه‌نویسی حرفه‌ای، خلاق و با تجربه است که تمامی اصول و المان‌ های لازم از جمله رابط کاربری زیبا، تجربه کاربری مناسب و همچنین ایجاد یک سایت کاملا بهینه سازی شده برای موتور جستجوگر گوگل را رعایت می‌کنند.

همچنین داشتن از تیم پشتیبانی حرفه ای و تخصص میزبانی وب درجه یک موجب پایداری و بهره‌وری بهتر وب سایت کسب و کارها شده است.

در ادامه بخشی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی سیماگر را مشاهده می‌کنید.

همزمان با رواج روز افزون خرید اینترنتی در چند سال اخیر٬ شاهد رشد فروشگاه‌های اینترنتی نیز بوده‌ایم.

تیم طراحی و توسعه سایت سیماگر در طراحی فروشگاه اینترنتی فاکتورهای متعددی را رعایت می‌کند.

از مهم‌ترین موارد، رعایت اصول طراحی UI و UX، کاربرپسند و متناسب با یک وب‌سایت فروشگاهی است، بطوریکه با اولین ورود کاربر حس اطمینان لازم برای خرید اینترنتی در وی ایجاد شود.

  از دیگر فاکتورهای پراهمیت یک سایت فروشگاهی می‌توان به رعایت اصول بهینه ‌سازی و سئو سایت، واکنش‌گرا بودن، سرعت بالای بارگذاری صفحات، صفحات لندینگ مناسب برای دسته‌بندی‌های اصلی فروشگاه اشاره کرد.

در ادامه تعدادی از نمونه کارهای سایت‎‌های فروشگاهی طراحی‌شده توسط تیم سیماگر را مشاهده می‌کنید 0912-8238263 :خط ویژه 0912-8238263 - 0912-8238263 site[at]سیماگر[dot]com sales[at]سیماگر[dot]com support[at]سیماگر[dot]com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map