طراحی سایت در کارا رفتن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کارا رفتن شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در کارا رفتن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی وب سایت به فناوری ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.

در طراحی وب سایت زیبایی و کارایی بر میزان رضایت کاربران از سایت تأثیر بسزایی دارد.

درواقع هردو مورد به یک‌میزان بر کیفیت یک سایت خوب تأثیرگذار است نباید از هیچ‌کدام غافل شد.

تبلیغات از زمان پیدایش تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است که این تغییرات نه تنها شامل روشهای بکار رفته در آن می شود بلکه شامل رسانه مورد استفاده آن نیز شده است.

اگر تبلیغات آنلاین را به عنوان جایگزینی برای دیگر روشهای تبلیغاتی در نظر نگیریم، می توان از آن به عنوان مکملی گسترده و کامل برای آنها نام برد.

امروزه روند رو به رشد و نفوذ موبایل‌ها و تبلت‌ها به گونه‌ای بوده است که حالا جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد مختلف شده است.

روند رکود بازار جهانی کامپیوترهای شخصی تقریباً همزمان با ورود موبایل‌های هوشمند و رونق آن‌ها شروع شد.

این در حالی است که این رکود بر سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای کامپیوتری نیز تأثیر داشته است و لزوم سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای موبایل بیش از پیش احساس می‌گردد تجارت الکترونیک عبارت است از خرید، فروش، مبادله خدمات ومحصولات، اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه ای از جمله اینترنت.

این نوع از تجارت بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده‌ها شامل متن، صدا و تصویر مبتنی است.

تجارت الکترونیک فعالیت‌های مختلفی از جمله مبادله، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه، مبادله الکترونیکی سهام، بارنامه الکترونیکی، طرح‌های تجاری و مهندسی و خدمات پس از فروش را نیز در برمی گیرد.

این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است.

ویژگی اصلی این نوع از تجارت تسهیل فرآیندهای تجاری، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد در انجام امور بازرگانی و کاهش هزینه‌ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی، کاهش هزینه‌های اداری خصوصاً هزینه مکاتبات و نیز بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان است.

حاصل کیفیت محصولات و خدمات ماست حاصل پشتیبانی همه جانبۀ ماست حاصل سابقۀ درخشان فعالیت ماست رضایتمندی شما [ درصد رضایتمندی از شاخص های این فرم محاسبه می شود.

] تیم طراحی علاوه بر طراحی سایت ما، مارا در طبقه بندی و مدیریت مطالب شرکت بسیار کمک کردند.

آمار ما ۵۸۵ پروژه ۲۶ پروژه ۲۷۳ پروژه ۳۱۴۵ واحد طراحی و توسعۀ هاست ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد و از ابتدای سال ۱۳۹۱با تغییر رویکرد، تعریف و تبیین چشم اندازهای مشخص بر مبنای استراتژی‎های کلی شرکت هاست ایران فعالیت خود را به صورتی حرفه‎ای و با مدیریت و کارشناسان جدید از سر گرفت.

در این واحد برای اولین بار در ایران نیاز شما توسط متخصصین فناوری اطلاعات بر اساس کسب و کار، توان، مخاطب و … بررسی و نهایتاً بر اساس مدل تجاری و مدل درآمد‎زایی شما، طرح توجیهی کسب و کار یا Business Plan وب سایت شما ایجاد و مطابق با نسخه کارشناس فناوری اطلاعات پروژه شما اجرا می‎گردد.

واحد طراحی و توسعه هاست ایران با بکارگیری نیروی متخصص و به پشتوانه تجربه و دانش در مسیر چشم انداز هاست ایران Total IT Solution آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت، نرم افزار موبایل، بازاریابی اینترنتی و پاسخگویی کامل به نیاز آنلاین شما مشتریان گرامی است.

واحد طراحی و توسعۀ شرکت ایران، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است.

مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

اعتقاد ما بر این است که خدمات حرفه‎ای نیازی به تعریف و تبلیغ ندارد و مشتریان ما بهترین معرف کیفیت خدمات ما هستند.

در ادامه برخی از مشتریان معرفی شده اند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map