طراحی سایت در کریوا پالانکا مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کریوا پالانکا مقدونیه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسابقه بین المللی کارتون "تکریم عروس" وزارت فرهنگ جمهوری مقدونیه و شهرداری کریوا پالانکا برگزار می کند.

موضوع کارتون: مسنت های عروسی دنیا هیئت داوران: مصطفی رمضانی ، کاریکاتوریست (فرانسه)؛ داریوش دابروسکی ، کاریکاتوریست (لهستان)؛ دمیر نوواک ، کاریکاتوریست (کرواسی)؛ سیوال انیشتین ، کاریکاتوریست (برزیل)؛ استویانچ ولجیکاسکی، طراح گرافیک (مقدونیه)؛ جردن پاپ ایلیف ، کاریکاتوریست (مقدونیه)؛ نیکولا آنجلوسکی ، کاریکاتوریست (مقدونیه )؛ میرو جورجیفسکی ، کاریکاتوریست (مقدونیه ).

قوانین: هر هنرمند می تواند با حداکثر سه (3) کارتون بدون شرح A3 شرکت کند هر اثر ناقص واجد شرایط انتخاب نخواهد بود مطلوب است که نویسندگان رزومه های کوتاه خود را ارسال کنند.

نویسندگانی که آثار هنری آنها انتخاب می شود ، موظفند ظرف 30 روز پس از اعلام نتایج مسابقه  آثار اصلی را ارسال کنند.

آدرس: (ICC “Bride’s Veneration’’ Konopnica 101, 1330 Kriva Palanka - N Macedonia) حقوق و حق امتیاز: ثبت نام به منزلۀ تإیید اصل بودن اثر است کپی رایت اثر به سازمان برگزارکننده واگذار می شود هنرمند با شرکت در این مسابقه موافقت می کند که برگزار کننده از اثر او بدون حدودیت جهت نمایشگاه و غیره در هر دوره زمانی یا مکان استفاده کند مهلت ارسال: آثار باید حداکثر تا 10 دسامبر 2019(سه شنبه ،۱۹ آذر۱۳۹۸) ارسال شوند.

هنرمندان منتخب موظفند ظرف 30 روز پس از اعلام نتایج مسابقه آثار اصلی خود را ارسال کنند.

نتایج حداکثر تا 30 دسامبر 2019  در صفحه رسمی FB مسابقه بین المللی کارتون "تکریم عروس" اعلام می شود.

جوایز: جایزه اول - 200 دلار ،مدال طلا و گواهی حضور در مسابقه جایزه دوم - 150 دلار ،مدال نقره و گواهی حضور در مسابقه جایزه سوم - 100 دلار ،مدال برنز و گواهی حضور در مسابقه .

جایزه بهترین اثر: لوح طلایی به روز بودن سایت ایران کارتون فارسی و لاتین، ارائه آخرین اطلاعات و اخبار، معرفی هنرمندان مطرح داخلی و خارجی، اعلام مسابقات جهانی در زمینه کارتون و کاریکاتور و تحلیل و بررسی آثار مطرح در این ارتباط ، نمایش فیلم های آموزشی و گذاشتن هزاران تصویر در گالری های این سایت تنها گوشه ای از فعالیت های این سایت هنری است.

سایت ایران کارتون سه بار تاکنون رتبه اول در بین سایت های تخصصی را از آن خود کرده است و در حال حاضر بالاترین جایگاه در بین سایت های تخصصی ایران و جهان را داراست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map