طراحی سایت در کوروم بوقلمون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کوروم بوقلمون شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قرارداد طراحی سایت جدید شرکت بوقلمون صنعتی شاهسون بهمراه بهینه سازی وب این شرکت بر اساس تکنیکهای جدید به دو زبان فارسی و انگلیسی بصورت ریسپانسیو با سیماگر امضاء گردید، سیماگر متعهد گردید طی مدت دو ماه وب سایت این شرکت را بصورت کامل باز طراحی و برنامه نویسی نماید.

شرکت بوقلمون شاهسون متشکل از دو مجتمع بوقلمون است که بعنوان اولین و برترین مجموعه ها در زمینه پرورش بوقلمون و عرضه گوشت بوقلمون در ایران می باشد.

هدف از راه اندازی این سایت در ابتدا ارتباط الکترونیکی با همکاران، متقاضیان و عزیزانی می باشد که می خواهند اطلاعات و ماخذ مطمئنی برای شروع و یا همکاری با این مجموعه بزرگ داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (سیماگر) می باشد.

معرفی مدیران | استخدام در سیماگر | گالری عکس | گالری فیلم | آرشیو اخبار | آرشیو مقالات | وبلاگ | نقشه سایت | قوانین و مقررات | حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map