طراحی سایت در کیسونگ کره شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در کیسونگ کره شمالی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منتشر شده در تاریخ سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 16:22 کره‌شمالی دفتر ارتباط با کره‌جنوبی را منفجر کرد.

خبرگزاری کره جنوبی گزارش داد کره‌شمالی دفتر ارتباط با همسایه جنوبی خود را در منطقه کیسونگ منفجر کرد.

  دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی از نشست فوق‌العاده شورای امنیت ملی این کشور بعد از انفجار دفتر ارتباط بین دو کره توسط ارتش کره شمالی خبر داد.

  خبرگزاری کره‌جنوبی، یونهاپ، در گزارشی خبر داد: بعد از انفجار مرکز ارتباط بین دو کره در منطقه کیسونگ در منطقه مرزی بین دو کشور شورای عالی امنیت ملی کره جنوبی ساعت پنج بعدازظهر به وقت محلی تشکیل جلسه داد.

این در حالی است که کره‌شمالی همچنان به حملات رسانه‌ای خود علیه همسایه جنوبی‌اش به دلیل آنچه که حمایت سئول از مخالفان پیونگ‌یانگ توصیف شده ادامه می‌دهد.

  رادیو مرکزی کره‌شمالی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد پیونگ‌یانگ دفتر ارتباط بین دو کشور را به طور کامل ویران کرده است.

  این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که کاخ آبی (مقر ریاست‌جمهوری کره جنوبی) از پنجشنبه گذشته خواستار خویشتنداری رهبران همسایه شمالی شده و قول داده بود تدابیر قاطعی را در مقابل اقدامات تحریک‌آمیز اتخاذ کند.

  گفتنی است هفته گذشته «کیم یو جونگ» خواهر کوچک رهبر کره‌شمالی در بیانیه‌ای کره‌جنوبی را تهدید کرد در صورتی که به اقدامات مخالفان برادرش «کیم جونگ اون» در خاک این کشور پایان ندهد واکنشی دردناک را متحمل خواهد شد.

  ستاد کل ارتش خلق کره‌شمالی نیز در بیانیه‌ای که بامداد امروز به وقت محلی منتشر شد تهدید کرد وارد مناطق مرزی خلع سلاح شده بین دو کشور می‌شود.

  تصویر امروز و بعد از انفجار       تصویر قدیمی از منطقه بالا   پیشنهاد جو بایدن برای خدمت در دولت او را پذیرفته ام تشکیل دولت مستقل فلسطین تنها راه عادی‌سازی روبط با اسرائیل است سفر مکرون به لبنان قبل از سال نوی میلادی انجام می‌شود مسمومیت و مرگ ۱۸ کارگر معدن در چین درگیری میان معترضان عراقی و حامیان مقتدی صدر جو بایدن رسما پیروز آرای الکترال انتخابات شد تکمیل دیوار ۸۱ کیلومتری مرز ترکیه و ایران اردوغان: امیدوارم فرانسه هرچه ‌زودتر از شر ماکرون خلاص شود علی اف ۱۰ نوامبر را روز پیروزی جمهوری آذربایجان اعلام کرد هیچ اقدامی بر اساس نقشه راه پیشنهادی فرانسه برای کمک به لبنان صورت نگرفته است اپوزیسیون ارمنستان خواستار استعفای نخست وزیر شدند بایدن برای نخستین بار با پای آتل بسته در انظار عمومی ظاهر شد سعد حریری به زودی کابینه خود را به میشل عون معرفی خواهد کرد آغاز ریاست ایتالیا بر گروه ۲۰ اگر اپوزوسیون در انتخابات برنده شود از سمتم کناره‌گیری خواهم کرد بایدن: بر سر موضع بازگشت به برجام در صورت تبعیت مجدد ایران از محدودیت‌ها ایستاده ام العربی الجدید: همه منتظر واکنش ایران به ترور فخری زاده هستند برگزاری نشست شورای امنیت درباره توافق هسته‌ای با ایران به تلاش براى اجراى کامل برجام توسط همه طرف‌ها ادامه مى‌دهیم ترامپ در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب شرکت نمی کند منهتن دختر و داماد ترامپ را نمی‌خواهد! پکن: برای مذاکره با ناتو آماده‌ایم دبیرکل سازمان ملل: اتیوپی به یک آشتی واقعی و بدون تبعیض نیاز دارد اجازه دهید وزارت خارجه در مباحث داخلی سکوت کند نیکی هیلی: بایدن خواستار بازگشت به توافق فاجعه بار برجام است موافقت عربستان با عبور پروازهای اسرائیلی از حریم هوایی خود لتونی و اسلوونی حزب‌الله را گروه تروریستی خواندند استعفا در دولت ترامپ نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام ۲۶ آذر برگزار می‌شود شرکت «مُدرنا» واکسن کرونا را ۲ روزه طراحی کرده است نظراتی که حاوی تهمت یا افتراست منتشر نمیکند.

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت لاتین (فینگیلیش) خودداری کنید.

با عضویت در خبرنامه از آخرین تغییرات مطلع شوید تمامی حقوق این سایت برای همه نیوز محفوظ میباشد.

طراحی سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map