طراحی سایت در کیلمارنوک انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کیلمارنوک انگلستان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نوشته شده توسط مهندس کلانتری آدرس کوتاه این صفحه: https:سیماگر.

com/?p=1678 شرکت سیماگر با بیش از 15 سال تجربه در صنعت وب و سئو یکی از برندهای شناخته شده در طراحی وب سایت است.

سیماگر دارای رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک ایران است و توانسته تا کنون بیش از 3000 وب سایت طراحی کند.

سیماگر توانسته وب سایت های بزرگی برای مشتریانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه، استرالیا و کانادا طراحی، توسعه و پشتیبانی نماید.

سیماگر در این سال ها توانسته با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی با مناسب ترین قیمت یکی از فعال ترین شرکت های رسمی در حوزه طراحی وب سایت باشد.

ما در سیماگر سایت های فروشگاهی، بازاریابی شبکه ایی، آموزشی، خبری، شرکتی و غیره را به زبان های مختلف زنده دنیا طراحی و توسعه داده ایم.

سیماگر خدمات طراحی سایت و سئو را برای تمام مشتریان در سراسر دنیا ارائه می دهد.

فرقی نمی کند که شما در آمریکا باشید یا در انگلستان در منچستر، لندن، بیرمنگام، لیورپول یا گلاسگو مشتریان خارجی ما همانند مشتریان ایران ما می توانند از بهترین خدمات برخوردار شوند.

امروز ما در سیماگر جلسات نیازسنجی، عقد قرارداد و آموزش را در به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگذار می کنیم.

حتی در ایران مشتریان به ندرت برای کار با کارشناسان سیماگر به صورت حضوری در شرکت حضور به عمل می آورند.

همه این ها به خاطر سابقه روشن و دراز مدت ما در صنعت طراحی سایت و سئو است.

  تیم ما در این سال ها بیش از 3000 وب سایت طراحی کرده است: از سایت های کوچک شرکتی و فروشگاهی تا سایت های پیچیده ایی چون بازاریابی شبکه ایی با تعداد کاربر زیاد که الگوریتم محاسباتی آن باید کاملا بهینه بوده و در زمان کوتاه و دقیق انجام پذیرند.

ما تقریبا با تمام سیستم های مدیریت محتوا ( مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره) و فروشگاه سازهای ( مانند اوپن کارت، مگنتو و غیره) معروف کار می کنیم و در صورت نیاز و درخواست مشتری می توانیم پروژه ها را از پایه تنها با فریم ورک های برنامه نویسی مانند لاراول پیاده سازی کنیم.

همه این تکنولوژی های وب در جای خود بهترین هستند بنابراین کارشناسان ما همیشه بهترین و به صرفه ترین راه حل را به مشتریان ارائه می دهند تا از هدر رفت سرمایه و دوباره کاری ها جلوگیری شود.

از طرف دیگر سیماگر یکی از بهترین خدمات طراحی و پشتیبانی سایت را با کمترین هزینه ارائه می دهد.

علت این امر بهینه سازی ها در مدیریت پروژه و انجام پروژه با بهترین کیفیت در همان مرحله توسعه است.

برای همین ما می توانیم در سریع ترین زمان پروژه ایی کامل با کمترین خطا را به مشتریان ارائه دهیم تا با صرفه جویی در زمان و منابع به بازدهی سیماگر و رضایت مشتریانش بیافزاییم.

خدماتی که ما می توانیم به مشتریان مان در حوزه طراحی سایت و سئو در انگلستان یا هر نقطه دیگر در جهان بدهیم عبارت اند از:   پس از طراحی و راه اندازی وب سایت لازم است مدیر یا مدیران وب سایت با پنل مدیریتی وب سایت خود آشنا شوند.

برای همین ما جلسه ایی تشکیل داده به هر تعداد نفر از مدیران وب سایت که لازم باشد کار با پنل، انجام تغییرات، تنظیمات و نکات فنی لازم را آموزش می دهیم.

این آموزش می تواند به روش های مختلفی انجام بگیرد و حتی افراد می توانند از این آموزش ویدئو نیز تهیه نمایند.

  هیچ محصولی بدون پشتیبانی ارزش واقعی ندارد.

بخصوص در صنعت وب سایت صاحبان آن نیاز دارند که در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکلات جدی بتوانند با پشتیبان سایت تماس گرفته و مسائل احتمالی را حل نمایند.

این مسائل می تواند چیزهای ساده مانند تمدید هاست یا افزایش فضای هاست باشد و یا خنثی و مدیریت کردن حمله هکر ها برای از کار انداختن وب سایت.

ما با سیستم پشتیبانی آنلاین حتی سریع تر از تلفن مسائل احتمالی وب سایت را اولویت بندی و رفع می نماییم.

تنها کافی است که در قسمت پشتیبانی آنلاین نام سایت و مشکل را برای ما بگویید و کارشناسان ما در سریع ترین زمان آن ها را رسیدگی کرده و به شما گزارش می دهند.

  شرکت های حرفه ایی طراحی و توسعه وب سایت در انگلستان بسته به اینکه تا چه اندازه بزرگ باشند هزینه های متفاوتی را طلب می کنند.

برای همین یک وب سایت شرکتی ساده بین 400 تا 2000 پوند هزینه دارد (بجز هزینه پشتیبانی).

از سوی دیگر اگر بخواهید وب ساز های آنلاین استفاده کنید و کار طراحی و راه اندازی آن را خود به عهده بگیرید (که این روش به علت هزینه های جانبی در آینده و عدم بهینه سازی مناسب پیشنهاد نمی شود) بایستی حداقل سالانه 50 پوند بپردازید.

اما هزینه طراحی وب سایت توسط شرکت سیماگر به شدت پایین تر است که با نرخ ارز امروز از 90 پوند آغاز می شود.

حتی در صورت استفاده از پکیج های اقتصادی تر نیز هزینه شما کاهش پیدا می کند.

در نتیجه شما می توانید این اختلاف هزینه را برای تبلیغات و گسترش کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

  شما می توانید برای هر گونه تبادل بانکی طبق توافق و ترجیح خود از یکی از روش های زیر اقدام نمایید:    

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map