طراحی سایت در کیونگ سانگ بوک کره جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کیونگ سانگ بوک کره جنوبی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فقط انگل نبینیم خانه بازی » فیلم و سریال در سال 2019، کره جنوبی موقعیت خود را به‌عنوان برترین ارائه‌دهنده فیلم‌های سینمایی شرق آسیا حفظ کرد.

سوای یک فیلم که از استقبال بین‌المللی غافلگیرکننده‌ای برخوردار شد، سینمای کره در سال گذشته میلادی بیش از 150 فیلم عرضه کرد.

از میان آنها، کدام‌یک موفق به دریافت عنوان بهترین فیلم‌های کره‌ای سال 2019 شدند؟ ما لیستی از یازده فیلم برتر کره‌ای سال 2019 تهیه‌کرده‌ایم تا به این سؤال جواب دهیم.

این یازده فیلم شامل بلاک باستر و فیلم‌های مستقل می‌شوند، آنها همچنین نمایندگان ژانرهای متنوع ازجمله درام، کمدی، هیجانی، عاشقانه و اکشن هستند.

با ما همراه باشید.

عنوان کره‌ای:(나쁜 녀석들-더 무비  (Nappeun سیماگر-deul: Deo Mubi | کارگردان: سان یانگ-هو | بازیگران: کیم سانگ-جونگ- ما دونگ- سئو ک- کیم ائه-جونگ- جانگ کی-یونگ | ژانر: اکشن، کمدی، جنایی لیست بهترین فیلم‌های کره‌ای سال 2019 را با فیلم سینمایی «پسران بد: سیطره هرج‌ومرج» آغاز می‌کنیم.

بااینکه نمی‌توان آن را  اثری کلاسیک نامید، این فیلم اکشن در باکس آفیس کره فروش چشمگیری داشت.

ساخته‌شده بر اساس مجموعه تلویزیونی با همین نام، پسران بد ستارگانی چون ما دونگ-سئوک و کیم ائه-جونگ را در نقش گروهی از جنایتکاران نشان می‌دهد که برای به دام انداختن یکی از سرکردگان یاکوزا استخدام‌شده‌اند.

در این فیلم سکانس‌های پویای اکشن با لحظاتی سرگرم‌کننده در کنار هم قرارگرفته‌اند.

افزون بر این جریان ضد ژاپنی که به‌موقع وارد داستان می‌شود، احتمالاً این فیلم را برای بینندگان کره‌ای لذت بخش تر ازآنچه انتظار می‌رفت کرده است.

عنوان کره‌ای: (악인전 (Ak-in-jeon | کارگردان: لی وون-تئه | بازیگران: ما دونگ-سئوک- کیم مو-یئول- کیم سونگ-کیو | ژانر: اکشن، هیجانی دوستداران ژانر اکشن احتمالاً از فیلم سینمایی «گانگستر، پلیس، شیطان» نیز لذت خواهند برد.

داستان منحصربه‌فرد فیلم رئیس گروه خلافکاری (ما دونگ-سئوک) را دنبال می‌کند که با یک کارآگاه پلیس (کیم مو-یئول) همکاری می‌کند تا یک قاتل سریالی (کیم سونگ-کیو) را پیدا کنند.

حس تعلیق در تمامی لحظات فیلم به قوت حس می‌شود.

درحالی‌که شخصیت‌های گانگستر و پلیس داستان هدف یکسانی دارند اما آن دو متودهای کاملاً متفاوتی را در محقق کردن هدفشان به کار می‌برند و تا پایان فیلم مشخص نیست کدام‌یک موفق می‌شود.

ما دونگ-سئوک که بازیگری به نام در صحنه‌ی اکشن سینمایی است، در سکانس‌های درگیری حضور برجسته‌ای دارد که شتاب آهنگ فیلم را حفظ می‌کند.

فیلم سینمایی گانگستر، پلیس، شیطان نیز از توجه بین‌المللی بهره‌مند شد.

این فیلم در جشنواره فیلم کن 2019 اکران شد و سیلوستر استالونه قصد دارد ریمیک هالیوودی از آن بسازد.

عنوان کره‌ای: (증인 (Jeungin | کارگردان: لی هان | بازیگران: جونگ وو-سونگ- کیم هیانگ-گی | ژانر: درام، جنایی فیلم سینمایی «شاهد بی‌گناه» با یک جنایت آغاز می‌شود.

پس‌ازآنکه کارفرمای کهن‌سال افسرده‌اش فوت می‌کند، مستخدم خانه می-ران به قتل او متهم می‌شود.

تنها شاهد این جنایت جی-وو (کیم هیانگ-گی)- دختری 15 ساله با اختلال اوتیسم است.

در اینجا وکیل مدافع می-ران، بازیگر محبوب جونگ وو-سونگ با نام سون-هو وارد داستان می‌شود.

او که پیش‌ از این یکی از مدافعین حقوق بشر بوده که به خاطر حقوق و مزایای بهتر آن را ترک کرده است، از می-ران رایگان دفاع می‌کند تا نزد رئیس خود محبوب بیشتری کسب کند.

سون-هو پس‌ازاینکه متوجه می‌شود جی-وو کلید حل این پرونده و اثبات بی‌گناهی می-ران را در دست دارد، وی سعی می‌کند با دختر نوجوان دوست شود.

در این پروسه او یاد می‌گیرد “خوب بودن” یعنی چه.

مشاهده اجرای جونگ وو-سونگ در یک نقش غیر عاشقانه طرب‌انگیز است و بازیگر کیم هیانگ-گی در به تصویر کشیدن یک شخصیت مبتلا به اختلال اوتیسم تحسین‌برانگیز عمل می‌کند.

بااینکه شاهد بی‌گناه به‌اندازه فیلم سینمایی «معجزه در سلول شماره 7» در نشان دادن اختلال‌های پیش‌رونده و جستجو برای دستیابی به عدالت محبوبیت ندارد، اما به میزان کافی احساسات خوب را در بیننده به قلیان می‌اندازد.

عنوان کره‌ای: (생일 (Saeng-il | کارگردان: لی جونگ-اون | بازیگران: سول کیونگ-گو- جئون دو-یئون | ژانر: درام، خانوادگی، تراژدی در سال 2014 وقتی کشتی‌ ام وی سوول نزدیک ساحل کره جنوبی غرق شد 304 نفر کشته شدند که 250 نفر از آنان را دانش آموزان تشکیل می‌دادند.

این تراژدی کره جنوبی را در سوگ سرتاسری فروبرد و معضلات دوست‌گماری و ناتوانی دولت را بیش از هرزمانی به‌پیش کشید.

با اینکه فیلم‌سازان کره‌ای مستنداتی درباره این فاجعه ساختند، فیلم سینمایی «تولد» 2019 اولین فیلم درامی است که به این واقعه می‌پردازد.

فیلم تولد به تهیه‌کنندگی فیلم‌ساز قهار لی چانگ-دونگ ساخته‌شده و داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کند که بزرگ‌ترین پسرشان سو-هو را در این فاجعه از دست داده‌اند.

با نزدیک شدن تولد سو-هو، پدرش جونگ-ایل و مادرش سون-نام باتربیت دخترشان یی-سول در سایه سوگ درگذشت فرزند دیگرشان دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

برخلاف مستندات متمرکز بر روی این موضوع، فیلم تولد بیشتر بر روی پیامدهای احساسی این واقعه تمرکز دارد.

فیلمی کاملاً تراژیک و سوگ آور که به این فاجعه از دید یک خانواده داغدار نگاه می‌کند.

آنهایی که به دنبال تجسسی آهسته‌تر درباره جانکاهی غم از دست دادن عزیزان هستند، از تماشای این فیلم پشیمان نخواهند شد.

عنوان کره‌ای: (미성년 (Mi-seong-nyeon | کارگردان: کیم یون-سئوک | بازیگران: یوم جونگا- کیم سو-جین- کیم های-جون- پارک سه-جین | ژانر: درام، خانوادگی خانواده‌های ازهم‌پاشیده مرکز توجه فیلم سینمایی «فرزندی دیگر» هستند.

در این فیلم درام به طرز غافلگیرکننده‌ای سرگرم‌کننده، دو نوجوان به نام‌های جو-ری (کیم های-جون) و یونا (پارک سه-جین) متوجه می‌شوند که پدر و مادرشان با یکدیگر رابطه نامشروع دارند.

آن دو در کنار هم با مشکلات خانوادگی پیش‌آمده روبه‌رو می‌شوند.

داستان در نگاه اول پیش‌پاافتاده به نظر می‌آید اما فیلم سینمایی فرزندی دیگر در به تصویر کشیدن آن فوق‌العاده عمل می‌کند.

فیلم با سرعتی متناسب پیش می‌رود و لحظات خنده‌دار را با تفحص جدی بر روی ماهیت خانواده ترکیب می‌کند.

به هر شخصیت مهم به خوبی پرداخته می‌شود و اجراهای عالی به بینندگان کمک می‌کند علی‌رغم کم و کاستی‌های هر یک از شخصیت‌ها با هریک از آنان هم ذات پنداری کنند.

عملکرد بازیگران زنی که نقش نوجوانان حاضر در فیلم را بازی می‌کنند به‌خصوص بیشتر از سایر بازیگران به چشم می‌آیند.

بازیگر جو-ری، کیم های-جون حتی برنده جایزه اژدهای آبی 2019 (معادل جایزه اسکار در کره) را در شاخه بهترین بازیگر جدید زن دریافت کرد.

عنوان کره‌ای: (엑시트 (Ek-si-teu | کارگردان: لی سانگ-گئون | بازیگران: جو جونگ-سوک- ایم یونا | ژانر: کمدی، اکشن هواداران گروه کی-پاپ گرلز جنریشن باید حتماً فیلم سینمایی «خروج: را ببینند چراکه در این فیلم ایم یونا (معروف به یونا) حضور دارد.

آنهایی که طرفدار کی-پاپ نیستند نیز می‌توانند از این فیلم اکشن که سرگرمی باکیفیت را با حواشی اجتماعی برنده ترکیب کرده لذت ببرند.

در فیلم سینمایی خروج، یونا و جو جونگ-سوک در نقش دو جوان نسل هزاره‌ی ستم دیده به نام‌های یونگ-نام و اویی-جو ایفای نقش می‌کنند.

وقتی‌که یک ابر متشکل از گاز سمی وارد سئول می‌شود آنها باید از مهارت‌های صخره‌نوردی خود استفاده کرده تا به مکانی امن برسند.

درحالی‌که این داستان شاید کمی مسخره به نظر بیاید فیلم خروج به آن با تعلیق بی‌نظیر و طنز جذابیت دو چندان بخشیده است.

با نشان دادن تلاش‌های دو شخصیت اصلی داستان درگذر از تودرتوهای شهر سئول برای رسیدن به مقصد، فیلم خروج حس جدال و مشقات کره‌ای های نسل هزاره را به بیننده القا می‌کند.

زمانی که هلیکوپترهای امداد و نجات سر می‌رسند، یونگ-نام و اویی-جوعلی رغم مهارت‌های ورزشی‌شان،  به‌طور مداوم به افراد متعلق به نسل‌های پیش از خود و پس از خود می‌بازند.

وقتی هم که می‌توانند نفس راحتی بکشند آن را مدیون سایر نسل هزاره‌های رنج‌دیده هستند که کنترل پهپادها را در اختیاردارند و از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

فیلم خروج سومین فیلم پرفروش کره‌ای است و قابل‌درک بودن معضلات اجتماعی به تصویر کشیده شده در آن قطعاً به فروش فیلم کمک بسیاری کرده است.

وقتی کشور شما “جهنمی بدون راه در رو” است فیلمی به نام «خروج» جذابیت بسیاری برایتان پیدا می‌کند.

عنوان کره‌ای: (돈 (Don | کارگردان: پارک نوو-ری | بازیگران: ریو جون-یئول- یو جی-تئه- جو وو-جین | ژانر: درام، جنایی، هیجانی اگر از فیلم آمریکایی وال استریت خوشتان آمده، تماشای فیلم کره‌ای «پول» به‌احتمال‌زیاد نیز برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

در این داستان، فروشنده سهامی به نام جو ایل-هیون (ریو- جون-یئول) درگیر نقشه معامله مرموزی می‌شود.

یک مأمور نظارت بر معاملات کله‌شق به نام هان جی-چول (جو وو-جین) از این نقشه خبردار می‌شود و بازی موش و گربه آغاز می‌شد.

فیلم پول یادآور فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» مارتین اسکورسیزی است و از طنز و حس تعلیق استفاده به‌جا کرده و آن را در تاروپود داستانی درباره‌ی تکبر و مادی‌گرایی خود فروشانه بامهارت هر چه تمام‌تر تنیده است.

اجرای قانع‌کننده ریو جون-یئول در نقش جوانی روستایی که می‌خواهد خودش را اثبات کند تماشای فیلم را دل‌چسب تر می‌کند.

در کنار فیلم سینمایی «پیش‌فرض» سال گذشته، فیلم پول نشان می‌دهد که کره جنوبی می‌تواند فیلم‌هایی با محوریت دارایی و سرمایه‌گذاری بسازد که با همتایان هالیوودی آن رقابت کند.

عنوان کره‌ای: (극한직업 (Geukan Jigeop | کارگردان: لی بیونگ-هئون | بازیگران: ریو سئونگ-ریونگ – لی هانی- لی دونگ-هی- گونگ میونگ | ژانر: کمدی، اکشن یکی از بهترین کمدی‌های کره، فیلم سینمایی «شغل پرخطر» باکس آفیس سال 2019 را تسخیر کرد و به دومین فیلم پربازدید کره‌ای در تاریخ تبدیل شد.

تقریباً یک‌سوم جمعیت کره جنوبی آن را در سینماها دیدند و هالیوود قصد دارد ریمیکی آمریکایی از آن بسازد.

فیلم بر روی گروهی پنج نفره از کارآگاهان دایره مواد مخدر تمرکز دارد.

آنها به‌منظور حفظ هویتشان در طی حین یک مأموریت یک رستوران مرغ سوخاری خریداری می‌کنند و مشغول به‌کار در آن می‌شوند.

به لطف دستورالعمل سری کارآگاهی جوان، رستوران به طرز غیرقابل‌پیش‌بینی به شهرت می‌رسد.

با انباشته شدن سفارش‌ها بر روی‌هم و صحبت‌های افراد تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی درباره رستوران، گروه مجبور می‌شود میان موفقیت آشپزی خود و هدف نهایی‌شان در دستگیر کردن یک شبکه بزرگ قاچاق دارو تعادل برقرار کنند.

مانور فیلم بر روی داستان منحصربه‌فرد خود تحسین‌برانگیز است.

جوک‌های پلیسی و سکانس‌های اکشن که به خوبی ساخته‌شده‌اند نیز عناصر مکملی بودند که به فیلم در جذب مخاطبان خود کمک چشمگیری کردند.

کارآگاهان نیز روابط ملموسی با یکدیگر دارند و پردازش شخصیت‌ها به بهترین نحو ممکن انجام‌شده است.

فیلم سینمایی شغل پرخطر مانند یک بشقاب مرغ سوخاری کره‌ای می‌ماند، غذایی درجه‌یک نیست اما طعم دل‌چسبش شمارا راضی می‌کند.

عنوان کره‌ای: (벌새 (Beol-sae | کارگردان: کیم به ورا | بازیگران: پارک جی-هو- کیم سئه-بیوک | ژانر: درام، عاشقانه بااینکه فیلم سینمایی «لانه مرغ مگس‌خوار» در ماه اکتبر سال 2018 در جشنواره فیلم بین‌المللی بوسان اکران شد ما تصمیم گرفتیم آن را در لیست بهترین فیلم‌های کره‌ای 2019 قرار دهیم چراکه اکران عمومی فیلم در سال 2019 صورت گرفت.

فیلم که از دوران کودکی کارگردان کیم به ورا سرچشمه گرفته است، داستان یک دختر 14 ساله به نام یون-هی را در سال 1994 میلادی دنبال می‌کند.

او عضو خانواده‌ای ناکارآمد از طبقه کارگراست و زندگی‌اش را صامت و نامرئی می‌گذراند.

با صنعتی شدن سئول پیرامون یون-هی، او به بلوغ می‌رسد.

معلم دوره‌های آموزشی یون-هی به راهنمای او تبدیل می‌شود و از سوی دیگر وی شروع به آزماییدن تمایلات جنسی خود را با پسر و دختر می‌کند.

زندگی‌اش به‌طور همزمان جان‌فرسا و آمیخته به شراره‌های روابط انسانی است.

به‌گونه‌ای، او مانند یک مرغ مگس‌خوار است که از یک گل به گل دیگر رفته و به دنبال عصاره زندگی می‌گردد.

آنهایی که از آثار کارگردان ژاپنی هیروکازو کورئیدا مانند «خانواده دزدها» و «هیچ‌کس نمی‌داند» لذت می‌برند از دیدگاه‌های لانه مرغ مگس‌خوار نسبت به خانواده، استقلال و مشقات نوستالژیک بلوغ خوششان خواهد آمد.

عنوان کره‌ای: (82년생 김지영 (82nyeonsaeng Kimjiyoung | کارگردان: کیم دو-یانگ | بازیگران: جونگ یو-می- گونگ یو | ژانر: درام در این سایت ما به فیلم‌هایی بها می‌دهیم که از ارزش اجتماعی برخوردارند.

از همین رو فیلم سینمایی «کیم جی-یانگ، متولد 1982» راه خود را به لیست بهترین فیلم‌های کره‌ای سال 2019 باز کرد.

این فیلم سؤال های مهمی را درباره پویایی جنسیت‌ها در جامعه کره پیش می‌کشد و درنتیجه آن بحث‌های جنجالی و گفتمان‌های سیاسی، بیش از هر فیلمی پیرامون آن را فراگرفته است.

بر اساس رمانی با همین نام، فیلم کیم جی-یانگ، متولد 1982 بر روی زنی به نام جی-یانگ (جونگ یو-می) متمرکز است.

کیم محبوب‌ترین نام دختر برای نوزادان متولدشده در سال 1982 میلادی است، چیزی که موقعیت او را به‌عنوان “مانند سایر زنان” بودن تحکیم می‌کند.

فیلم با سرعتی آهسته و آرام زندگی او را در نقش مادری ساده دنبال می‌کند.

اما در این راه، توهین‌هایی را که وی در زندگی روزمره‌اش بر سر کار، در مکان‌های عمومی و در جمع‌های خانوادگی به خاطر انتظارات سنتی از جنسیت او تحمل می‌کند را نیز به خوبی به نمایش می‌گذارد.

میلیون‌ها زن کره‌ای، باشخصیت کیم جی-یانگ هم ذات پنداری کرده‌اند.

این فیلم به لطف درصد بالای بینندگان زن صدرنشین باکس آفیس شد.

از طرف دیگر، آقایان این فیلم را چندان جذاب نیافتند.

پیغام حامی حقوق زنان فیلم با جنبش Metoo همگام است، این جنبش در کره جنوبی باعث شد بسیاری از زنان درباره زن ستیزی‌های موجود در کره صحبت کنند، اما از سوی دیگر جرقه عکس‌العمل‌های برنده‌ای از جانب مردان کره‌ای را نیز زده است.

کیم جی-یانگ بیش‌ازپیش آتش مبحث انتظارات جنسیتی کره جنوبی را شعله‌ور کرده  و حتی ظاهراً باعث جدایی تعدادی از زوجین نیز شده است.

برای ما، این مدرک کافی در تثبیت مقام فیلم کیم جی-یانگ به‌عنوان اثری  تأثیرگذار ازنظر اجتماعی است.

عنوان کره‌ای: (기생충 (Gisaengchung | کارگردان: بونگ جون-هو | بازیگران: سونگ کانگ-هو- لی سون-کیون- چو یئو-جئونگ- چوی وو-شیک- پارک سو-دام | ژانر: کمدی سیاه، هیجانی رتبه‌ی اول این لیست برای اهل سینما جای تعجب ندارد.

گوهری نایاب که موفق شد تثلیث مقدس فروش چشمگیر در باکس آفیس، دریافت جوایز، و نظر مثبت منتقدان را باهم کسب کند.

فیلم سینمایی «انگل» شاید اکنون به مقام پرآوازه‌ترین فیلم کره‌ای دست‌یافته باشد.

فیلم انگل تاکنون بیش از 120 میلیون دلار فروش داشته است، برنده جایزه نخل طلایی در جشنواره فیلم کن 2019 شده و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان، فیلمنامه و فیلم غیر انگلیسی زبان شده است.

چه چیزی انگل را به اثر ارزشمندی که شاهد آن هستیم تبدیل می‌کند؟ خوب، این فیلم، موفق به کسب تثلیث دیگری نیز شده است: سرگرم‌کننده، هنری و ازنظر اجتماعی به‌روز.

کارگردان انگل، بونگ جون-هو هنرمندانه داستانی پر نوسان را درباره خانواده‌ای فقیر که با حیله‌گری راه خود را به کارگری برای خانواده‌ای ثروتمند باز می‌کنند روایت می‌کند.

انگل، کمدی سیاه را با اجراهای به‌یادماندنی، فیلم‌برداری خیره‌کننده و طراحی صحنه پیچیده تلفیق کرده است.

فیلم به خوبی نگرانی‌های کره جنوبی درباره درآمدهای نابرابر را به تصویر می‌کشد و آن را به‌طور بین‌المللی ملموس جلوه می‌دهد.

کم پیش می‌آید ببینید که از غرب ویرجینیا تا عربستان صعودی همه تحسین یک فیلم کره‌ای را بگویند اما فیلم انگل موفق به عملی کردن این مهم شد.

بازگشت بوبافت افسانه‌ای با یک فاجعه تیغ‌های کشنده

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map