طراحی سایت در کی ناتم گینه استوایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کی ناتم گینه استوایی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri همشهری آنلاین: جمهوری گینه استوایی کشوری در آفریقای مرکزی است که از زمان استقلالش در سال 1968 تاکنون تنها دو مرد رئیس جمهور آن شده‌اند که هر دو از یک خانواده هستند.

گینه استوایی بالای خط استوا قرار دارد و علاوه بر منطقه ریومانی که از شمال به کامرون، از جنوب به گابن و از غرب به اقیانوس اطلس محدود می‌شود، جزایر فرناندو پو (بیوکو) و آنوبون را نیز شامل می‌شود.

گینه استوایی کوچکترین کشور عضو سازمان ملل متحد در قاره آفریقا است.

این کشور یکى از بیشترین ذخایر نفت در منطقه موسوم به زیرصحراى آفریقا را دارد.

سیاست در گینه استوایی رئیس جمهور در این کشور با رای مستقیم مردم برای دوره‌ای هفت ساله انتخاب می‌شود.

قدرت در این کشور در دست رئیس جمهور است.

نخست وزیر را که رئیس کابینه هم هست رئیس جمهور انتخاب می‌کند.

سن قانونی در این کشور 18 سال است.

پس از استقلال گینه استوایى در سال 1968 از اسپانیا «فرانسیسکو نگوئما» در مصدر کار قرار گرفت و پس از او در سال 1979 برادرزاده‌اش «تئودور ابیانگ نگوئما» با محاکمه و اعدام عمویش به قدرت رسید.

نخستین انتخابات چندحزبى گینه استوایى در سال 1996 برگزار شد که طى آن رئیس جمهور با 99 درصد آرا مجددا زمام امور را در دست گرفت.

«نگوئما» در دسامبر سال 2002 مجددا در انتخابات پیروز شد.

اقتصاد در گینه استوایی تولید ناخالص داخلی این کشور 69/25میلیارد دلار است که 5/92درصد آن در بخش صنعت و به عبارتی دقیق‌تر، استخراج نفت، تولید می‌شود.

آماری از نیروی کار این کشور در دست نیست اما نرخ بیکاری در آن 30 درصد است.

نرخ تورم در گینه استوایی 5/5درصد است.

محصولات صادراتی این کشور شامل نفت، متانول، الوار و کاکائو است که به کشورهای چین (30/9 درصد)، آمریکا (2/22 درصد)، اسپانیا (6/12 درصد)، تایوان (6/10 درصد)، پرتغال1/6درصد صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل تجهیزات صنعت نفت و دیگر ماشین‌آلات و تجهیزات است که از کشورهای آمریکا (7/37 درصد)، اسپانیا (8/9درصد)، ساحل عاج (9/7 درصد)، فرانسه (1/6 درصد)، کره‌جنوبی (1/6 درصد)، انگلیس (8/5 درصد) و ایتالیا (5 درصد) وارد می‌شود.

مردم گینه استوایی جمعیت این کشور 551 هزار و 201 نفر است که میانگین سنی آنها 8/18 سال است.

امید به زندگی برای زنان 95/50سال و برای مردان 11/84سال است.

زبان رسمی این کشور اسپانیایی است.

زبان فرانسوی هم در آن رایج است.

ارتباطات در گینه استوایی بر اساس گزارش کمیته حمایت از روزنامه‌نگاران (CPJ) این کشور در زمره پنج کشور جهان که بیشترین سانسور را بر رسانه‌ها اعمال می‌کند قرار دارد.

گینه استوایی در یک نگاه حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map