طراحی سایت در گابروو بلغارستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در گابروو بلغارستان کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سنت، میراث، اخلاق و فرهنگ به بهترین وجه در در فستیوال‌های مشهور بلغارستان منعکس داده می شوند، کشور تاریخی بلغارستان هر ساله جشنوارهای پر جنب و جوش را برگزار می‌کند تا به جهانیان نشان دهد که به چه چیزهایی افتخار می‌کند، از جشنواره‌های بین المللی موسیقی گرفته تا جشنواره‌های مردمی و جشن‌های فرهنگی همه چیز را می توان در این کشور تجربه کرد، این جشنواره‌ها در بلغارستان با عظمت و شور و شوق فراوانی به پا می‌شوند و اگر بتوانید بخشی از آن باشید، تعطیلات شما برای همیشه جذاب و جادویی در خاطرتان خواهد ماند، جشنواره ها و فستیوال ها در جذب توریست اهمیت زیادی دارند و به تنهایی می توانند جاذبه ای گردشگری به حساب بیایند.

این موضوع استقبال از تور بلغارستان را در زمان برگزاری فستیوال ها بیشتر کرده و گردشگران نه تنها به دنبال سفری تاریخی و تفریحی هستند بلکه تمایل دارند با فرهنگ و آداب مردم سایر کشورها نیز آشنا شوند.

در اینجا سایت ما به معرفی هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های بلغارستان پرداخته تا اگر عازم سفر به بلغارستان شدید اطلاعات لازم در مود آنها را داشته و بتوانید در آنها شرکت کرده و از آنها لذت ببرید.

بهتراست که بحث فستیوال‌های معروف بلغارستان را با کارناوال شوخی آغاز کنیم، این کارناوال که در شهر گابروو " Gabrovo " برگزار می‌شود که بر روی خوشگذرانی، خندیدن و سرگرمی تمرکز دارد، کارناوال با نمایش‌های خیابانی، سنت‌های خنده‌دار و مهمانی‌هایی با لباس مبدل، مردم محلی و گردشگران را به خود جذب میکند و در کنار همه اینها، در خیابان اصلی گابروو یک رژه عظیم برگزار می شود و افراد بومی با لباس‌های فانتزی و خنده دار کنار هم جمع می‌شوند و در این راهپیمایی شرکت می کنند و همچنین جالب است که بدانید برای میزبانی از این کارناوال رنگارنگ و بی نظیر، شهر گابروو به عنوان یکی از اعضای بنیاد شهرهای برگزاری کارناوال اروپا شناخته شده است.

  بلغارستان 70 درصد از کل گل سرخ جهان را تامین می کند، از این رو بدیهی است که این کشور جشنواره‌ای به این زیبایی در مورد گل رز برگزار کند، فستیوال گل رز بلغارستان یکی از تماشایی‌ترین جشنواره‌های بلغارستان که در تابستان و در دره گل سرخ کازانلاک " Kazanlak " برگزار می شود و بسیاری از رویدادها و فعالیت‌های سرگرم کننده مانند انتخاب گل رز، مسابقه ملکه رز و آتش بازی در آن انجام می‌شود که این جشنواره را شادتر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.

  رقص آتش یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های بلغارستان است، این عمل در باستان برای پرستش خدای خورشید آغاز شده است، اکنون توسط معدود اجتماعات ساکن منطقه استراندژا " Strandzha " انجام می‌شود، این جشنواره شامل رقص با پای برهنه بر روی ذغال سوزانده شده توسط رقاصندگان ماهر است، این فستیوال که معمولاً در روز سوم ژوئن برگزار می‌شود، از دو قدیس بنام کنستانتین و هلن تجلیل می‌کند، بدون شک، این یکی از عجیب‌ترین جشنواره‌های بلغارستان است و در میراث جهانی یونسکو به عنوان مراسمی غیر عادی به ثبت رسیده است.

  کیوستندیل " Kyustendil " که به عنوان باغ میوه بلغارستان مشهور است، میزبان جشنواره گیلاس در این کشور است، این منطقه انواع گیلاس را تولید می‌کند که خوشمزه‌ترین گیلاس‌های جهان هستند، این جشنواره به مدت دو روز برگزار می‌شود، در این نمایش انواع گیلاس‌های عجیب و غریب، کنده کاری‌های بسیار جالب روی گیلاس، تهیه مربا، کیک، مارمالاد و شربت ساخته شده از گیلاس اجرا می‌شود اگر اتفاقی در ماه ژوئن در بلغارستان حضور دارید، این جشنواره بزرگ را تجربه کنید و از گیلاس های خوش طعم و محصولات آن لذت ببرید.

  این جشنواره هر چهار سال یکبار برگزار می شود و یکی از بهترین جشنوارههای بلغارستان است که با نمایش موسیقی و رقص‌های پر جنب و جوش مردم منطقه بالکان انجام می‌شود، جشنواره ملی فولکلور روژن روشی پر هیجان و جنب و جوش برای ادای احترام به فرهنگ و سنت‌های غنی بومیان بلغارستان است و مهمترین عنصر این جشنواره  به صدا در آوردن سازهای بادی ملی بلغارستان است.

  جشنواره لباس ملی ژرونا یکی از جشنواره‌های خاص در بلغارستان است، جایی که در آن همه با لباس ملی خود در آن شرکت می‌کنند و جالب است که بدانید این جشن که از سال 2014 آغاز شده است که هدف آن احیا و احترام به فرهنگ و سنت بلغارستان است، در این فستیوال می‌توان به آهنگ‌های قدیمی گوش داد، از خوردن غذاهای محلی لذت برد و در کارگاه‌های آموزشی و هنرهای عامیانه، رقص آتش و بازی‌های سنتی شرکت کرد، در طول جشن بردن تلفن‌های همراه و دوربین کاملاً ممنوع است.

  این فستیوال یکی از فستیوال‌های شگفت‌انگیز موسیقی تابستانی در بلغارستان است و به مدت سه روز در صوفیه برگزار می‌شود، این فستیوال از گروه‌های موسیقی خوب و حرفه‌ای استقبال می‌کند و نوازندگان سبک جاز از سراسر جهان برای اجرا در آن به این شهر می‌آیند و ورود برای همه رایگان است و افراد می‌توانند بر روی زمین سرسبز جلوی صحنه بنشینند، استراحت کنند و از موسیقی زنده لذت ببرند، این فستیوال از سال 2011 آغاز شد و طی چند سال محبوبیت و شهرت فوق العاده‌ای را از آن خود کرد.

  فستیوال بگلیکا یکی از عجیب‌ترین و پرمعناترین رویدادهای تابستان است که با تلفیق هنر، ورزش و طبیعت، الگویی برای یک رویداد سالانه ایجاد کرده است که مردم و طبیعت را در یک نمایش هماهنگ و متحد درکنار هم جمع می‌کند، دلیلی وجود دارد که می‌توانیم فستیوال بگلیکا را " فستیوال متفاوت " بنامیم و آن این است که این فستیوال سبزترین و سازگارترین جشنواره با محیط زیست در بلغارستان است، این فستیوال بر روی کوه‌هایی در 30 کیلومتری شهر باتک برگزار می‌شود.

  این فستیوال در میان کوه‌های ریلا " Rila " و پیرین " Pirin " و هر پنج سال یک بار برگزار می‌شود، این جشنواره رنگارنگ با هدف ارتقاء جذابیت و رشد موسیقی عامیانه منطقه پیرین، هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد، به غیر از اجراهای حرفه‌ای موسیقی، مسابقاتی نیز وجود دارد که جشنواره را هیجان انگیز و جذاب‌تر می کند.

  مراتع سرسبز روستای گلا " Gela " شاهد اجرای باشکوهی از سازهای نی‌انبان است که از مناطق مختلف جهان به این روستای زیبا آمده و در این فستیوال شرکت می‌کنند، افراد حرفه‌ای در موسیقی در گروه‌های سنی مختلف، از فرانسه، مجارستان، ژاپن و انگلیس که در این مسابقه حضور یافته و فرهنگ سنتی و افسانه‌های کوه رودوپ " Rhodope "را بازخوانی و تایید می‌کنند.

  ساعت کار در ایام تعطیل : 9:30 الی 14 می باشد .

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای آژانس مسافرتی سلام پرواز محفوظ است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map