طراحی سایت در گاندکی نپال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در گاندکی نپال از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا- جمعی از فعالان محیط زیست نپال با انتقاد از احداث بزرگراه کوهستانی اورست، این اقدام را باعث وارد امدن خسارت به محیط زیست و مناطق حفاظت شده این کشور می دانند .

به گزارش  ایرنا، پایگاه خبری اکسپلور وب در مطلبی نوشت: ساخت این بزرگراه دولت نپال را با حاشیه ها و انتقادات بسیاری مواجه کرده است .

به گفته مقامات دولتی نپال، به رغم انتقادات کوهنوردان و حامیان محیط زیست این جاده هرگز وارد پارک ملی ساگارماتا (منطقه حفاظت شده‌ای در هیمالیا، نپال شرقی که توسط کوه اورست احاطه شده‌ و جزو میراث یونسکو است) و حتی کمپ های اصلی اورست نخواهد شد و تنها شهر لوکلا که در شمال شرقی نپال قرار دارد را به دیگر نقاط این کشور متصل می کند.

  دولت نپال با وجود شیوع کرونا و کاهش گردشگران خارجی همچنان برای ساخت این بزرگراه تلاش می کند و قرار است تا دسامبر ۲۰۲۲ این بزرگراه افتتاح شود.

در حال حاضر هم ۲۷۷ کیلومتر جاده بین کاتماندو و شهرک فاپلو وجود دارد.

راه جدید ۷۷ کیلومتر به سمت روستایی در پایین لوکلا را به این مسیر خواهد افزود.

به نظر می آید این راه تاثیر زیادی روی افزایش گردشگران و کوهنوردان ندارد چرا که کوهنوردان خارجی به ندرت تصمیم می گیرند که ۱۴ ساعت در این جاده خشن تا مقصد رانندگی کرده و زمان از دست دهند و اغلب شاهدیم که بیشتر کوهنوردان به سراغ پرواز نیم ساعتی به لوکلا خواهند رفت.

البته این مسیر می تواند در شرایط بد آب و هوایی کمک خوبی باشد چون اگر شرایط آب و هوایی فرودگاه لوکلا خراب باشد و پروازی صورت نگیرد، کوهنوردان می توانند مسیر زمینی را آن جایگزین کنند.

محلی ها معتقدند که این بزرگراه می تواند وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.

این پروژه بزرگراهی از ۶ ساله گذشته آغاز شده و عواملی مانند کمبود بودجه، زلزله ۲۰۱۵ و سختی زمین باعث شده این پروژه پیشرفت کندی داشته باشد.

تهران-ایرنا- دولت نپال با به تعویق انداختن اجرای قوانین سختگیرانه امنیتی برای کوهنوردان علاقمند… پكن- ايرنا- چين ورود گردشگر به بخش هاي محوري قله اورست، بلندترين قله جهان را به منظور حفاظت… تهران- ایرنا- گروهی از داوطلبان پاکسازی محیط زیست در نپال در عملیات پاکسازی کوه اورست، بلندترین… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map