طراحی سایت در گرگان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در گرگان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت در گرگان، تخصصی بود که بچه های جوان هیرکانا در سال 1390 فعالیت خودشون رو شروع کردن.

فعالیتی که در سالهای اول فقط وفقط تمرکز تیم بر روی طراحی سایت در گرگانو دیگر شهرهای سطح کشور بود.

اما بعد ها به لطف خداوند متعال و همت بچه ها تیم هیرکانا بزرگتر وبزرگتر شد و بچه هایی با تخصص های دیگه اما مرتبط به جمع ما اضافه شدن و حالا که سال 1399 هستش ما علاوه بر طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت در گرگان، درحوزه های دیگه همنچون : طراحی اپلیکیشن ، طراحی نرم افزار های تحت وب ، موبایل و ویندوز، سه بعدی سازی ، طراحی لوگو و کارت ویزیت ، عکاسی و ادیت ، برندینگ و استارتاپ ها با افتخار انجام فعالیت داریم.

کیفیت بالا و پشتیبانی عالی همواره جزء فاکتور های اساسی در خدمات هیرکانا بوده است.

هیرکانا با بهره گیری از تیم حرفه ای و دانش روز،همراه توانسته است رضایت بالا مشتری را کسب نماید.

تیم ما می تواند افکار و ایده های شمارا تحقق ببخشد .

با هیرکانا گامی مطمئن برای ورود به فضای مجازی بردارید.

هیرکانا ، با داشتن تیمی قوی و توانمند و خلاق و همچنین نمونه کار های قوی و متنوع همواره پروژه های فراوانی را با رضایت بالا مشتری به اجرا رسانده است.

وب سایت ها و اپلیکیشن های اجرا شده توسط تیم ما ، نماینده و نشان دهنده توان تیم ما می باشد.

باور همیشگی هیرکانا بر این اساس استوار است که پروژه ی مدنظر شما باید دقیقا مطابق با خواسته ها و فکر شما پیاده سازی شود و بالاترین بازده و کارایی را داشته باشد تا منجر به رونق کسب و کار شما گردد.

در این بخش خدماتی که شما می توانید از آن بهره مند شوید را ببینید.

هیرکانا پیشرو در خدمات به مشتری طراحی سایت بهینه شده برای موتور های جستجو، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت املاک،راه اندازی سایت های سفارشی با گرافیک کاملا اختصاصی و پشتیبانی طراحی و ساخت نرم افزار های تحت وب از قبیل نرم افزار حسابداری ،انبار داری ،مدیریت پرسنل و افراد ،مدیریت املاک ، مدیریت محصولات و.

.

.

با امکانات کاملا اختصاصی و پشتیبانی سئو و بهینه سازی وب سایت ، افزایش رتبه سایت در گوگل ، افزایش ترافیک سایت و آنالیز وب سایت شما و ارائه راهکار های مفید در جهت ارتقا رتبه و قرارگیری در رتبه های بالا گوگل مشاوره ، طراحی و ساخت نرم افزار های اندروید و ios با گرافیک منحصر به فرد و امکانات حرفه ای و کامل با موضوع استارتاپ ، فروشگاه ، خبری ، شخصی ، بازی و .

.

.

به همراه پشتیبانی طراحی و ساخت نرم افزار های تحت ویندوز از قبیل نرم افزار حسابداری ،انبار داری ،مدیریت پرسنل و افراد ،مدیریت املاک ، مدیریت محصولات و.

.

.

با امکانات کاملا اختصاصی ارائه خدمات هاستینگ ، بر روی قدرتمند ترین سرور های شرکت های میزبانی با سرعت بالا ، پینگ پایین ، آپتایم بالا ، سخت افزار قدرتمند ، پشتیبانی بی نظیر و قیمت مناسب و پشتیبانی آنلاین ثبت و نگهداری آدرس های اینترنتی در بهترین رجیسترر بین المللی - OnlineNIC و همچنین قابلیت انتقال و تمدید دامین ها در کمترین زمان و با قیمت هایی مناسب و پشتیبانی آنلاین سامانه پیامکی هیرکانا یک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه از طریق وب بوده و بدون نیاز به هیچ نرم افزار و یا سخت افزار خاصی می توان اس ام اس انبوه با قیمت مناسب ارسال کرد.

ارائه گواهی اس اس ال یا SSL Cetificate در هاست یا سرور اختصاصی با توجه به اهمیت بسیار زیاد آن جهت تامین امنیت و تایید هویت سایت ها و فروشگاه های اینترنتی یکی از بهترین روشهای تبلیغ می باشد که به راحتی مشتریان ،از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند.

.

.

طراحی گرافیک هیرکانا شامل طراحی آرم و لوگو، کارت ویزیت ، بروشور ، کاور و طراحی کاراکتر و شخصیت های کارتونی با کیفیت فوق العاده و کاملا منحصر به فرد و اختصاصی متحرک سازی،انیمیشن سازی و موشن گرافی کاراکتر و شخصیت های مورد نظر شما و ساخت انیمیشن های کوتاه برای کسب و کار و یا عملی سازی ایده ها به همراه آهنگ سازی حرفه ای و قوی عکاسی و فیلم برداری از کسب و کار و صنعت ، کودک ، تجهیزات و اشخاص و ادیت حرفه ای تصاویر جهت چاپ و ساخت کاور و آلبوم سازی و همچنین میکس و ساخت کلیپ با کیفیت عالی کلمه Admin در زبان انگلیسی کوتاه شده کلمه Administrator می باشد که ادمین یا مدیر به شخصی گفته می شود که مسئولیت نظم دهی به یک صفحه، کانال، گروه و … را دارد.

از وظایف مهم ادمین میتوان به مدیریت موارد گفته ش برگزاری ورک شاپ و دوره های آموزشی کامپیوتر ، برنامه نویسی وب ، برنامه نویسی اندروید ، گرافیک و سه بعدی سازی ، متحرک سازی، طراحی داخلی ، تدوین و میکس ، عکاسی و.

.

.

.

طراحی سایت های سازمانی، شرکتی و وب سایت های شخصی با امکانات سفارشی و طراحی ظاهری کاملا اختصاصی و منحصر به فرد ، بدون داشتن هیچ محدودیتی در امکانات و قابلیت های آن و پیاده سازی نرم افزارهای مبتنی بر وب به همراه یک سال خدمات پشتیبانی شامل به روزآوری، بهینه سازی و یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی با عضویت در سامانه کاربران هیرکانا ، از خدمات و امکانات منحصر به فرد آن استفاده کنید.

طراحی زیباترین و منحصر به فرد ترین طرح توسط تیم هیرکانا متخصصین هیرکانا علاوه بر زیبایی طرح بر این عقیده اند که طرح دارای قابلیت کاربری قوی و همچنین ساده باشد.

راحتی استفاده کاربران یکی از مهمترین هدف های ما است.

داشتن یک برنامه حرفه ای در خصوص کسب کار شما امریست بسیار حیاتی و مهم که پیاده سازی و طراحی طرح مطابق با درخواست و ذهن شما، گامی موثر در رسیدن به موفقیت شما خواهد بود.

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی آنلاین برای کسب و کار خود ، همیشه در دسترس مشتری باشید.

برنامه های اندروید نوشته شده توسط شرکت هیرکانا با تمامی نسخه های اندروید 4 به بالا کاملاً سازگار میباشد.

داشتن یک تیم پشتیبانی قوی ، امری بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

کلیه خدمات هیرکانا داری یک سال پشتیبانی رایگان می باشد.

ما در تمام مدت، در کنار شما خواهیم ماند.

به روزترین اخبار و مقالات مناسب برای مشتریان و علاقه مندان طراحی سایت، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مبتنی بر وب، برنامه نویسی موبایل، برندینگ و بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی سایت در شمال کشور ، شمال کشور یکی از زیباترین نواحی کشور است که در آن وجود آب و هوای دلپذیر و مناظر طبیعی فوق العاده همچون ساحل زیبای دریای مازندران و جنگلهای سرسبز دامنه ی رشته کوههای البرز، یکی .

.

.

وب استوری چه تاثیری بر سئو سایت ها دارد؟ وب استوری قابلیت جدیدی است که گوگل بطور رسمی پلاگین آن را برای ورد پرس ها راه اندازی نموده است.

گوگل وب استوری یک راه جدیدی برای بالابردن مشارکت کاربران و همچنین، دریافت .

.

.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه دانشی باید داشت؟ راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مثل همه ی کارها چهار چوب خاص خود را دارد .

در ابتدای امر باید بدانیم که به چه منظور میخواهیم فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و هدف .

.

.

طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی واژه ای نام آشنا در این روزها، اللخصوص بعد از شیوع بیماری کرونا.

بیماری کرونا با اینکه به کسب و کارهای خسارات بسیار زیادی زد.

اما قطعا در زمینه طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map