طراحی سایت در گندمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در گندمان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون آزادسازی پنج کیلومتر از مسیر ۱۲ کیلومتری باند دوم جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان در شهرستان بروجن انجام شده است و این پروژه فعال است.

حسین‌علی مقصودی روز پنجشنبه در نشست بررسی طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بروجن تاکید کرد: طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بروجن با مشکل خاصی مواجه نیست و آزادسازی بقیه این مسیر، پس از رایزنی با کشاورزان و مالکان انجام خواهد شد.

وی افزود: ساخت این طرح به‌ طول ۱۱ کیلومتر و عرض ۱۱ متر از شهریورماه سال‌جاری با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار ملی آغاز شد و باید در مدت ۲۴ ماه به پایان برسد.

مقصودی تصریح کرد: در باند دوم جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان ۲۸ دستگاه پل به‌طول۳۶۰ متر ساخته و ۶۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۰۰ هزار مترمربع بسترسازی، ۲۰۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی، ۲۴ هزار مترمکعب زیرسازی، ۲۲ هزار مترمکعب اساس، ۶۵ هزار تن آسفالت و ۱۱ کیلومتر نیوجرسی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: انتخاب پیمانکار برای جابه‌جایی خطوط برق این جاده و جابه‌جایی تیرهای برق به‌زودی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان شهرستان بروجن در ۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و هم‌اکنون ۸ هزار تردد خودرو در شبانه‌روز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل ساخت جاده چارطاق شهرستان کیار به وستگان شهرستان بروجن اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل سرما، عملیات اجرایی آسفالت این جاده انجام شد.

وی گفت: هم‌اکنون خط‌کشی این محور ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برای اجرای جاده چارطاق شهرستان کیار به وستگان شهرستان بروجن به‌طول ۲۴ کیلومتر، پنج نقطه حادثه‌خیز حذف و ایمن‌سازی شد.

مقصودی به آغاز عملیات اجرایی باند دوم نقنه شهرستان بروجن به همگین شهرستان دهاقان استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: این طرح با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در حال شروع به‌کار بوده و تا ۶ ماه دیگر قابل بهره‌برداری است.

وی افزود: اصلاح سه‌راهی‌ها و تقاطع‌های جاده بروجن به لردگان در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان قرار دارد و در همین راستا چهار خطه مسیر بروجن به کره‌بس تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری ۳.

۵ کیلومتر باقی‌مانده جاده چهار خطه شهرکرد به بروجن و همچنین اصلاح ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه و اتصال آن به جاده شهرکرد به بروجن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: توسعه، اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از جاده چهار خطه بلداجی به گلوگرد در شهرستان بروجن به‌عنوان یکی از راه‌های پرتردد استان اجرایی می‌شود.

مقصودی اظهار داشت:این طرح به ‌طول ۱۰.

۸ کیلومتر با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بلداجی در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

فرماندار بروجن نیز گفت: روند اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مطلوب اما تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها ضروری است.

مسعود ملکی تاکید کرد: از زمان آزادسازی زمین مرتبط با احداث باقی‌مانده جاده چهار خطه شهرکرد به بروجن ۸۴ درصد عملیات خاک‌ریزی و ۷۰ درصد عملیات بتن‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: در این مسیر تنها هشت هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاک‌ریزی باقی‌مانده که براساس وعده پیمانکار، پس از پاسخ مثبت استعلام‌های قانونی به‌ مدت یک هفته تا ۱۰ روز قابل انجام و تکمیل است.

ملکی تصریح کرد: البته پیمانکار نباید معطل تشکیل جلسه برای اعلام پاسخ استعلام‌ها بماند، بلکه باید در صورت طولانی شدن این روند، موضوع را به کارفرما و فرمانداری اعلام کند.

وی یادآور شد: تامین کسری سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات پیمانکار این پروژه از طریق شرکت فراورده‌های نفتی استان پیگیری می‌شود.

فرماندار بروجن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت کمربندی شمالی بروجن از ۱۵ مردادماه سال‌جاری اظهار داشت: در این مدت ۱۰۷ هزار متر مکعب عملیات خاک‌برداری و یک‌هزار متر عملیات خاک‌ریزی انجام شده است.

وی طول این کمربندی را هفت کیلومتر طول دانست و افزود: تاکنون عملیات اجرایی ساخت در ۴.

۵ کیلومتر از این طرح آغاز شده است.

ملکی تاکید کرد: بخشی از زمین‌های واقع در مسیر احداث کمربندی شمالی بروجن مستثنیات است که هزینه آن پس از سپری شدن مراحل قانونی و ارزیابی کارشناسی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نسبت به اصلاح و ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر سفیددشت پیگیری ویژه داشته باشد.

فرماندار بروجن تصریح کرد: قبل از بهره‌برداری کامل از جاده چهار خطه بروجن به لردگان باید تمامی زیرگذرها، کنارگذرها و راه‌های دسترسی شهری و روستایی تکمیل شود.

وی یادآور شد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی بروجن موظفند برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شهرستان به‌خصوص در حوزه راه و شهرسازی تلاش و همکاری داشته باشند.

ملکی اظهار داشت: در این راستا هیچ‌گونه کوتاهی و یا سهل‌انگاری از هیچ مدیری پذیرفته و قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای… شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: برای توسعه، اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح چهار خطه بلداجی… شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به طرحهای مهم عمرانی این شهرستان گفت: مشکل مالکان اراضی… شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری کامل از جاده… شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ طرح راهسازی با هدف ارتقای ایمنی… بندرعباس- ایرنا- سیلوی ۲۵ هزار تنی مکانیزه کارخانه آرد فدک شهرستان… تهران- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی امور شهر و روستا… سمنان- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ۴۹ حوزه… تبریز- ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map