طراحی سایت در Distrito Federal ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در Distrito Federal ونزوئلا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۳۰ آبان ۱۳۹۹ به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد کشورش تولید انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین چند منظوره و هواپیما‌های تک موتوره را در داخل آغاز کرده است.

مادورو دیروز پنجشنبه، فرمان ایجاد یک مرکز خدمات ملی هواپیمایی را امضا کرد.

او در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: دو نمونه اولیه از هواپیما‌های آموزشی به طور کامل در ونزوئلا ساخته شده است.

مادورو همچنین از ساخت یک پهپاد چند منظوره خبر داد که تولید انبوه آن قرار است در آینده نزدیک آغاز شود.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا، هر دو پروژه توسعه ملی و امنیت را ارتقا می‌دهند.

در ماه اکتبر، مادورو، اظهارات ایوان دوکه، رئیس جمهور کلمبیا مبنی بر اینکه ونزوئلا از ایران سلاح خریده است را رد کرد و اظهار کرد که این کشور آزاد است از هر کشوری در جهان سلاح خریداری کند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران کلیدواژه: هواپیمای بدون سرنشین نیکلاس مادورو خرید سلاح درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

yjc.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد ۳۰۰۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فرزند سوم را به دنیا بیاورید از دولت ۷۰ میلیون وام بگیرید! نماینده تهران: ایران باید همکاری با طالبان را گسترش بدهد! فیلم| ماجرای توهین بهاره رهنما به قوم لر پارلمان علیه برجام و به دنبال حفظ تحریم‌ها؛ چرا خودزنی می‌کنیم؟ تلاشم را برای رفع مشکلات دو و میدانی ایران در آسیا و جهان می‌کنم خبرگزاری فارس: «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به مستندات خاصی روز دوشنبه بار دیگر انتخابات پارلمانی در ونزوئلا را زیر سئوال برد.

او در توییتی نوشت: «آمریکا انتخابات تقلبی پارلمانی رژیم غیرقانونی مادورو در ۶ دسامبر ( یکشنبه ۱۶ آذر) را محکوم می‌کند.

این انتخابات، فاقد حداقل استانداردها است و چیزی جز تلاش برای سرقت آینده دموکراتیک ونزوئلا نیست.

از همه کشورها خواستاریم این انتخابات جعلی را رد کنند.

» ادعاهای پامپئو در خصوص تقلب در انتخابات پارلمانی ونزوئلا در شرایطی مطرح شده که بیش از یکصد حزب و انجمن سیاسی در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه ونزوئلا با حضور ناظران بین‌المللی مشارکت کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکیست که حدود ۲۱ میلیون فرد واجد شرایط رأی‌ دهی در انتخابات روز یکشنبه ۶ دسامبر (۱۶ آذرماه) برای تعیین سرنوشت ۲۷۷ کرسی پارلمان ونزوئلا که قرار است در بین بازه زمانی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ هدایت پارلمان را برعهده داشته باشند، ثبت‌نام کردند.

رئیس جمهور ونزوئلا نیز روز شنبه در پیامی در صفحه توییتر خود بر اهمیت احترام، گفت‌وگو و درک‌ متقابل تأکید کرد و گفت: «جهان به احترام، گفت‌وگو و درک نیاز دارد تا بتواند به جلو پیش رود.

ما از ونزوئلا نشان دادیم که امکان همزیستی وجود دارد.

گرچه ما قربانی سیاست ظالمانه تحریم‌هاییم اما مقاومت کردیم، ایستادگی کردیم و مردم ما در این انتخابات این را نشان خواهد داد.

» وزیر خارجه ونزوئلا صبح دوشنبه در واکنش به دخالت‌های همتای آمریکایی خود و ادعایش درباره تقلب در انتخابات پارلمانی ونزوئلا، او را «زامبی» توصیف کرد.

انگلیس: همچنان گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت می‌شناسیم وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد و همچنان رهبر مخالفان دولت کاراکاس را رئیس مجمع ملی و رئیس جمهور موقت این کشور می‌داند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت، این کشور نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد.

راب در پیامی توییتری مدعی شد: «با توجه به پر عیب و نقص بودن انتخابات ۶ دسامبر، بریتانیا مشروعیت مجمع ملی جدید ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسد».

وزیر امور خارجه انگلیس افزود:‌ «همچنان خوان گوایدو را به عنوان رئیس مجمع ملی و رئیس‌جمهور موقت قانونی ونزوئلا به رسمیت می‌شناسیم».

او در ادامه پیام توییتری خود بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس در واکنش به انتخابات روز گذشته ونزوئلا را الصاق کرد که در آن ادعا شده: «انتخابات مجمع ملی ونزوئلا در تاریخ ۶ دسامبر آزاد و عادلانه نبوده و ضوابط بین‌المللی مورد قبول را رعایت نکرده است».

در این بیانیه آمده است، باید انتخابات ریاست جمهوری و مجمع ملی ونزوئلا مجدداً و به صورت عادلانه و آزاد و با نظارت موثر اجرا شود.

نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ونزوئلا حاکی از آن است که حزب «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا موسوم به حزب «سوسیالیست متحد ونزوئلا» و احزاب متحد رئیس‌جمهور این کشور موفق به کسب ۶۷ درصد از کرسی‌های پارلمانی شدند.

بنا بر گفته این مقام ارشد انتخاباتی ونزوئلا، ائتلاف مخالفان ونزوئلا تنها تنوانستند ۱۸ درصد از کرسی‌های پارلمان را در انتخابات روز گذشته به دست آورند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی کشورش در یک سخنرانی که از تلویزیون ملی این کشور پخش می‌شد، گفت: «ما مجمع ملی را با اکثریت آراء مردم ونزوئلا احیا کردیم.

قطعاً این یک پیروزی بزرگ برای دموکراسی است».

با این حال «خوان گوایدو» رهبر مخالفان و رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا که در صدد کاهش اعتبار این انتخابات پارلمانی بود، آن را بایکوت کرد.

آمریکا و گروهی از متحدان این کشور از جمله انگلیس سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در اقدامی غیرقانونی گوآایدو را به عنوان «رئیس‌جمهور موقت» این کشور به رسمیت شناخته و ادامه دولت مادورو را که تنها چند ماه پیش از آن با رأی بالای مردم ونزوئلا مجددا به ریاست‌جمهوری انتخاب شده بود، غیرقانونی اعلام کردند.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map