طراحی سایت در Exuma و Cays باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در Exuma و Cays باهاما شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در Exuma و Cays باهاما شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟ نام کاربری را وارد کنید .

رمز عبور را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

نام کاربری و یا رمز عبور اشتباه است.

شماره همراه را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

{{forgetPass.

errorText}} رمز عبور جدید به زودی برای شما ارسال می‌گردد.

قبلا عضو شده اید ؟ورود کاربران نام را وارد کنید.

نام خانوادگی را وارد کنید .

ایمیل را وارد کنید.

ایمیل وارد شده صحیح نیست .

موبایل را وارد کنید.

شماره موبایل حداقل باید 10 عدد باشد .

شماره موبایل وارد شده صحیح نیست .

رمز عبور را وارد کنید .

رمز عبور باید حداقل ۶ کاراکتر باشد .

رمز عبور با تکرار رمز عبور یکی نیست .

قوانین و مقررات سایت را بپذیرید .

{{error}} ثبت نام با خطا مواجه شد، لطفا مجددا تلاش کنید.

ثبت نام با موفقیت انجام شد.

ورود شركت خدمات مسافرت هوايي و گردشگري ايليا گشت با استعانت از خداوند متعال در سال 1389 فعاليت خود را بر مبنای اصل مشتري مداري و اصول روز اين صنعت آغاز به كار نموده كه با توجه به پتانسيل نيروهاي كار آزموده و فارغ التحصيل در رشته هاي مرتبط و همچنين امكانات سخت افزاري و نرم افزاري موجود در اين مجموعه اميد است اين شرکت پاسخگوي نيازهاي هموطنان عزيز بوده و بتواند قدمي هرچند كوچك در راستاي پيشبرد صنعت گردشگري ايران عزيز بردارد.

باهاما با کشورهای ایالات متحده آمریکا، کوبا و هائیتی دارای مرز مشترک دریایی می‌باشد.

باهاما از نظر درآمد سرانه پس از ایالات متحده و کانادا سومین کشور ثروتمند آمریکا لاتین و مرکزی است.

این کشور که شامل بیش از سه هزار جزیره بزرگ و کوچک است و در اقیانوس اطلس واقع شده در شرق فلوریدا آمریکا و در شمال کوبا قرار دارد و نخستین خشکی در جهان جدید است که کریستف کلمب در سال ۱۴۹۲ در آن لنگر انداخت.

تمامی جزایر این کشور پست و صاف هستند و ارتفاع برخی بلندی‌ها که در آن‌ها دیده می‌شود از ۱۵ تا ۲۰ متر تجاوز نمی‌کند.

بلندترین نقطه کشور کوه آلورنیا (نام پیشین: تپه کومو) است که ۶۳ متر بلندا دارد و در جزیره کت قرار گرفته است.

حیات جانوری زیر دریا در باهاما به خاطر غنای آن و وجود شمار زیادی از کوسه‌ها معروف است.

آب‌های این کشور هنوز با آلودگی صنعتی روبه‌رو نشده‌اند.

این ساحل زیبا با داشتن آبی زلال و کریستالی مکان مناسبی برای انجام ورزش های آبی و شنا میباشد و گردشگران از سواحل آن نیز برای حمام آفتاب استفاده میکنند .

اما دلیل اصلی سفر گردشگران به این سواحل این موضوعات نمیباشد .

دلیل اصلی سفر گردشگران وجود ساحلی با شن های صورتی رنگ به طول ۵ کیلومتر میباشد که یکی از عجایب گردشگری نیز به حساب می آید.

سواحل جزیره باهاما یکی از غیر معمول ترین سواحل در جهان به شمار میرود .

دلیل شن هایی با رنگ صورتی در این ساحل وجود  موجوداتی با پوسته صورتی رنگ است که با پوسته اندازی در سواحل و ترکیب پوسته موجودات + شن های درخشان سواحل شن های این ساحل به صورتی رنگ تغییر رنگ داده است .

نام باهاما از واژه‌های اسپانیایی baja mar (باخا مار) گرفته شده که به معنی «دریای کم‌عمق» است.

به جز سواحل زرق و برق دار باهاما میتوان به زمین گلف گسترده این منطقه اشاره کرد که جز تعطیلات ناب و آرامش بخش کارائیب است.

باهاما دارای جاذبه های تاریخی , بازار شلوغ در ناسائو و بندر آزاد میباشد.

از جاذبه هایی که بچه ها دوست میدارنند میتوان به بازی با دلفین ها و خوک های شناور درجزیره گرند باهاما را که یک مقصد برای خانواده های پر جمعیت است معرفی کرد.

باهاما شامل ۱۹ ایالت است که عبارتند از: جزایر آکلینز و کروکد (Acklins and Crooked) بیمینی (Bimini) جزیره کت (Cat Island) اگزوما (Exuma) فری پورت (Freeport) فرش کریک (Fresh Creek) گاورنورز هاربور (Governor’s Harbour) های راک (High Rock) ایناگوا (Inagua) کمپس بای (Kemps Bay) جزیره لانگ (Long Island) مارش هاربور (Marsh Harbour) مایاگوانا (Mayaguana) نیو پروویدنس (New Providence) نیکولز تاون و جزایر بری (Nicholls Town and Berry Islands) جزیره راگد (Ragged Island) راک سوند (Rock Sound) سندی پوینت (Sandy Point) سان سالوادور و رام کی (San Salvador and Rum Cay 0912-8238263 - پشتیبانی : 0912-8238263 0912-8238263 از 9 صبح الی 17:30 Info@ealiya.

com تهران، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، بین خیابان 46 و 48، پلاک 364 تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت گردشگری سیماگر می باشد.

طراحی وب سایت توسط سیتی نت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map