طراحی سایت در Visayas مرکزی فیلیپین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در Visayas مرکزی فیلیپین کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کلمه خود را وارد کنید وسپس اینتر بزنید صفحه اصلی / کشورها / فیلیپین در این مطلب می خواهیم سفر به کشور فیلیپین را مجزا با هم تجربه کنیم و مقدمات یک سفر واقعی به فیلیپین را فراهم کنیم.

فیلیپین (The Philippines ) یا بهتر بگوییم جمهوری فیلیپین ( به فیلیپینی: Republika ng Pilipinas ) مجمع الجزایری در جنوب شرقی آسیاست.

مجمع الجزایر فیلیپین تقریبا دارای 7641 جزیره ی مجزا است که به سه منطقه ی اصلی جغرافیایی لوزون ( Luzon ) ، ویسایاس ( Visayas ) و میندانائو ( Mindanao ) از شمال به جنوب تقسیم شده اند.

پایتخت این کشور شهر مانیل فیلیپین است و معروف ترین شهر پس از پایتخت فیلیپین در این کشور، شهر قوزون ( Quezon city ) است.

زبان های رسمی این کشور فیلیپینی و انگلیسی است و البته نوزده زبان زنده شناسایی شده در این کشور تکلم می شود.

فیلیپینی زبان ملی جامعه ی فیلیپین است و از دیگر زبان های معروفی که فیلیپینی ها استفاده می کنند می توان به اسپانیایی و عربی اشاره کرد.

کشور فیلیپین سیصد هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و طبق سرشماری سال 2015، بیش از صد میلیون و نهصد و هشتاد و یک هزار نفر با تجمع سیصد و سی و شش نفر در هر کیلومتر مربع در آن زندگی می کنند.

فیلیپین هشتمین کشور آسیایی و دوازدهمین کشور جهان از نظر جمعیت است.

حتی اگر هنوز قصد سفر به فیلیپین را ندارید، اطلاعاتی که درباره ی بزرگترین مجمع الجزایر دنیا کسب می کنید برایتان بی فایده نخواهد بود.

کشور فیلیپین از سمت غرب به دریای چین جنوبی، دریای فیلیپین از سمت شرق و دریای سلبس ( Celebes sea ) در جنوب غربی محدود می شود و با کشور تایوان در سمت شمال، ویتنام در سمت غرب، پالائو ( Palau ) در شرق و مالزی و اندونزی در جنوب مرز خاکی دارد.

موقعیت جغرافیایی فیلیپین بر روی حلقه ی آتش اقیانوس آرام ( Pacific Ring of Fire ) و نزدیک به گسل های متعدد پتانسیل وقوع آتش فشان ها، زلزله ها، طوفان و سونامی را در این کشور بالا می برد و در عین حال منابع وسیع و غنی طبیعی در کنار گوناگونی زیست محیطی گستره در مقایسه با سایر نقاط جهان را برای این کشور فراهم می کند.

بهره مندی از سی و شش هزار و دویست و هشتاد و نه کیلومتر خط ساحلی، فیلیپین را به پنجمین کشور از نظر طول خط ساحلی بدل می کند.

حالا شاید سفر به فیلیپین برای شما جذاب تر شده باشد، با این حال خوب است که بدانید که بیشتر این جزایر رشته کوهی با جنگل های حاره ای پوشیده شده اند و در اصل جزایر آتشفشانی هستند.

سفر به فیلیپین و بلندترین کوه آن یعنی کوه آپو ( Mount Apo ) با ارتفاع دو هزار و نهصد و چهل و پنج متر ارتفاع از سطح دریا و قرار گیری در جزیره ی میندانائو نیز می تواند برای کوهنوردان زیادی جذاب باشد.

طولانی ترین رود این کشور رود کاگایان ( Cagayan river ) در لوزون شمالی است.

خلیج کوچک مانیلا ( Manila Bay ) که شهر مانیل در کنار آن قرار دارد از طریق رود پاسیگ ( Pasig River ) به بزرگترین دریاچه ی این کشور یعنی لاگونا دی بی ( Laguna de Bay ) متصل می شود.

از دیگر خلیج های مهم این کشور می توان به سابیک بی ( Subic Bay )، خلیج داوائو ( Davao Gulf ) و خلیج مورو ( Moro Gulf ) اشاره کرد.

در سال های پیش از میلاد مسیح، سفر به فیلیپین به عنوان یکی از مراکز بازرگانی جنوب شرق آسیا رواج داشته است.

در سال 900 شمسی و یا 1521 میلادی کاشف معروف فردیناند ماژلان به همراه اولین گروه اروپاییان وارد این کشور شده و اصطلاحات آن را کشف کردند.

فیلیپین در جنگ بین اسپانیا و آمریکا، مستعمره ی آمریکا شد و بعدا در جنگ جهانی دوم در اختیار ژاپن قرار گرفت.

در سال 1946 و در حالی که از شهر مانیل خرابه ای بیش باقی نمانده بود، حکومت جمهوری در این کشور ایجاد گردید.

ایجاد ترکیبی از فرهنگ های آسیایی، کاتولیک اسپانیایی و سرمایه داری آمریکایی حاصل حضور پرقدرت و طولانی مدت اروپاییان و آمریکایی ها در این کشور است.

سفر به فیلیپین برای اروپاییان و آمریکایی ها در طول تاریخ چندان دشوار نبوده؛ بیش از سیصد سال تحت استعمار اسپانیا بودن و پنجاه سال تحت حاکمیت کامل آمریکا بودن بخش زیادی از فرهنگ، سیاست و اندیشه ی آن ها را شکل داده است.

در اثر حاکمیت طولانی مدت اسپانیایی ها، باعث شده است که بیش از نود درصد جمعیت فیلیپینی ها مسیحی و کاتولیک باشند.

علاوه بر این، عده ی زیادی از مردم اسپانیایی زبان از اروپا و آمریکای جنوبی با سفر به فیلیپین و سکونت در آن جا کلمات و ویژگی های زبانی خود را وارد زبان فیلیپینی کردند و محیط و فرهنگ این کشور را شبیه به کشور های لاتین کردند.

در سفر به فیلیپین متوجه می شوید که اکثریت نژاد آن ها را گروه ( ماله ) و باقی آن ها را نژادهای چینی، آمریکایی و اسپانیایی تشکیل می دهند.

بیشتر مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند و در کل انگلیسی رواج بیشتری نسبت به اسپانیایی دارد.

آمارهای مربوط به سال 2013 نشان می دهند که بیش از نود درصد مردم این کشور با سواد هستند.

در یک تعریف کلی، سیستم ارزش های فیلیپین ریشه در سیستم هم پیمانی شخصی خصوصا مسائلی همچون خویشاوندی، وظیفه، دوستی، دین ( خصوصا مسیحیت) و روابط تجاری دارد.

ارزش های مردم فیلیپین معمولا گرد به دست آوردن سازگاری یا هارمونی اجتماعی با انگیزه ی پذیرفته شدن در اجتماع متمرکز می شوند.

در فرهنگ فیلیپینی ها، بزرگترین تنبیه برای آن ها مفهوم ( Hiya ) یا حس شرمساری است.

تایید اجتماعی، پذیرفته شدن توسط یک گروه و تعلق به یک گروه نگرانی های اصلی فیلیپینی ها هستند.

در سفر به فیلیپین، یکی از جاذبه ها می تواند دست پخت فیلیپینی ها که ترکیبی است از دست پخت های اسپانیایی، آمریکایی، چینی، مالایی و دیگر مدل های آسایی باشد.

در این سفر به فیلیپین با فرهنگ این کشور نیز آشنا می شویم.

به مانند دیگر مسائل این کشور، فرهنگ آن ها نیز ترکیبی است از فرهنگ های شرقی و غربی.

فیلیپین عناصری که در دیگر کشور های آسیایی نیز یافت می شوند همراه با میراثی مالایی و تاثیراتی از فرهنگ اسپانیایی و آمریکایی را به نمایش می گذارد.

جشن های فیلیپینی ها فرصتی است برای خوردن و آشامیدن، موسیقی و رقص.

با آنکه بسیاری از ساختمان هایی که نشانه های معماری اسپانیایی را در خود داشتند طی جنگ جهانی دوم ویران شدند، هنوز هم معماری بسیاری قسمت های این کشور مطابق با مدل معماری اسپانیایی است.

بخش هایی از ساختمان های دولتی، سینماها و تئاترها و دیگر بخش های شهر ها نیز تحت تاثیر معماری آمریکایی قرار گرفته است.

قبل از اینکه استعمارگران سفر به فیلیپین را آغاز کنند موسیقی بومیان این منطقه بیشتر برگرفته از عناصر طبیعی بوده است.

نمونه های خوبی از این گونه موسیقی قبیله ای همچون (Koyu No Tebulul ) هنوز نیز در دسترس است و معروف ترین ساز این ژانر کومینتانگ ( Kuomintang ) است.

در کنار موسیقی، انواع مختلف رقص های قبیله ای و بومی نیز در قسمت های مختلف این کشور نیز رواج داشته است.

در حال حاضر نیز اگر سفر به فیلیپین را تجربه کنید در برخی فستیوال ها با رقص های بومی مواجه می شوید.

فیلیپین یک نظام سیاسی دموکراتیک با قانون گذاری اساسی مجلس و سیستم ریاست جمهوری دارد.

به استثنای ناحیه ی خودگردان مسلمان میندانائو که به طور گسترده ای از حکومت جدا می باشد، این سرزمین به طور یک پارچه اداره می شود.

از زمان ریاست جمهوری راموس تلاش های زیادی شده تا مدل حکومت در این کشور به پارلمانی، تک مجلسی و یا فدرال تغییر یابد.

رئیس جمهور کشور فیلیپین فرمانده کل قوای نظامی این کشور هم می باشد.

با تولید ناخالص داخلی ( GDP ) بیش از سیصد و چهل و هشت میلیارد دلار در سال 2017، فیلیپین سی و چهارمین اقتصاد بزرگ جهان را داشته است.

نیمه رساناها و لوازم الکترونیکی، ابزار حمل و نقل، تولیدات بنزین، تولیدات مس، پوشاک، روغن نارگیل و میوه جات بیشتر صادرات این کشور را تشکیل می دهند.

شرکای تجاری عمده ی این کشور کشور های آمریکا، ژاپن، چین، سنگاپور، کره جنوبی، هلند، هنگ کنگ، آلمان، تایوان و تایلند هستند.

پزوی فیلیپین واحد پولی این کشور است.

با آنکه مسیحیت دین اکثریت مردم فیلیپین است، این کشور دارای یک نظام سکولار است.

سرشماری سال 2010 نشان می دهد که هشتاد و نیم درصد مسیحی کاتولیک، ده درصد مسیحی پروتستان و حدود شش درصد مسلمان ( در یک سرشماری دیگر 11 درصد بیان شده است) جمعیت فیلیپین را تشکیل می دهد.

برای کمک به عزیزانی که قصد سفر به فیلیپین را دارند پنج شهر بزرگ این کشور را معرفی می کنیم.

برای کسانی که قصد سفر به فیلیپین را دارند تعطیلات این کشور فرصتی عالی برای شرکت در جشن ها و فستیوال ها است.

کسانی که سفر به فیلیپین در این ایام را تجربه کرده  اند به خوبی از آن یاد می کنند.

در فیلیپین پانزده روز تعطیلی عمومی وجود دارد.

قبل از سفر به فیلیپین، اماکن معروف گردشگری فیلیپین را بشناسید.

سفر به فیلیپین، به دلیل وجود مناطق بسیار زیبای دیدنی، همواره مقصدی جذاب، برای گردشگران به شمار می رود.

در ادامه با برخی از مناطق گردشگری کشور فیلیپین آشنا می شوید.

آبسنگ مرجانی توباتا: این منطقه ی جذاب که در دریای سولو قرار گرفته است.

یک پناهگاه حفاظت شده دریایی با عنوان پارک ملی دریایی است.

آبسنگ مرجانی تاباتا به طور کلی از 2 قسمت، جزیره مرجانی شمالی و جزیره مرجانی جنوبی تشکیل شده است، که به وسیله ی یک کانال بزرگ، که 8 کیلومتر عمق دارد از یکدیگر جدا شده اند.

این منطقه به دلیل وجود دیوارهای مرجانی که در آن صخره های مرجانی به عمق کمی وجود دارد، به یک مکان غواصی بسیار جذاب و معروفی در فیلیپین تبدیل شده است.

کلیسای سن آگوستین مانیل: این کلیسای زیبا که در شهر مانیل، قرار گرفته است، در سال 1589 به قدری مستحکم ساخته شده است، که با وجود هفت زلزله و 2 آتش سوزی که در طول قرن های زیادی در این منطقه رخ داده است، آسیبی به آن وارد نشده است.

سقف این کلیسای زیبا که از قدیمی ترین کلیساهای سنگی در این کشور است، توسط هنرمندان و معماران ایتالیایی، در دهه 1800 ساخته شده است.

دو نسل: این منطقه زیبا، که در استان سوروس وکون فیلیپین قرار گرفته است، شامل سواحل بکر، آبشار های خیره کننده و غارهای ناشناخته بسیار زیادی است.

در سفر به فیلیپین، هیچگاه دو نسل را از لیست مناطقی که باید به آن جا بروید، جا نندازید.

هتل ها و مراکز خرید فیلیپین هم حتما در سفر به فیلیپین برایتان جذاب هستند.

این کشور زیبا و دیدنی طبیعتاً دارای هتل ها و مراکز خرید بسیار زیاد و زیبایی برای گردشگران خود است.

که قبل از سفر با تور فیلیپین، بهتر است که با برخی از آن ها آشنا شوید، تا هنگام سفر به آن جا بتوانید از بهترین های آن ها، در سفرتان استفاده کنید.

برای رزرو هتل میتوانید به سایت دلتابان رجوع کنید.

مرکز خرید آسیا ( SM MALL OF ASIA): مردم بومی شهر مانیل، این مرکز خرید را با نام SM MOA می شناسند.

این مرکز خرید، چهارمین مرکز خرید بزرگ کشور فیلیپین است.

نکته جذاب این فروشگاه بزرگ این است که، از داخل آن امکان دیدن خلیج  مالین وجود دارد که می تواند منظره ای جذاب را به جود آورد.

فروشگاه مگامال (SM MEGAMALL): این فروشگاه بزرگ در در ماندالا یونگ سیتی و در منطقه ارتیگاس قرار دارد.

این فروشگاه، دومین فروشگاه بزرگ شهر مانیل است.

برای سفر به فیلیپین می توان از 3 طریق، ویزای آن کشور را دریافت کرد.

برای سفر به فیلیپس ، میتوانید با خرید بلیط چارتر از هرینه های سفر خود بکاهید.

  بعضی از اطلاعات مهم درباره فیلیپین اشتراک گذاری در شبگه های اجتماعی آخرین مطالب بروز شده مجله گردشگری دلتابان با کاوش در مکان‌های دیدنی شهر، سفر هامبورگ خود را آغاز کنید و جاهای دیدنی منطقه دریایی این شهر را کشف کنید.

توضیحات ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مطمئناً هنوز نمی‌دانید.

همچنین اگر از علاقه‌مندان به فرهنگ هستید، در هامبورگ از موسیقی‌ها، نمایش‌ها و تئاترهای دیدنی آن می‌توانید لذت ببرید.

[…] کشور تایلند از جمله کشورهایی است که آداب و رسوم عجیب و جالب زیادی دارد.

رسومات مردم تایلند بسیاری از گردشگران را به جنوب شرق آسیا، جذب کرده است و این موضوع باعث شده که آ‌‌‌‎‎‎ن‌ها تایلند را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب کنند.

رسومات مردم تایلند ترکیبی از فرهنگ کشورهای هند، چین، کامبوج […] آبشارهای ترکیه شاید دلیلی دیگر سفر ایرانیان و گردشگران سایر کشورها به ترکیه باشد.

در این کشور، دریا، رودخانه، جنگل، کوهستان و همه‌ی زیبایی‌های طبیعی وجود دارد و به هر بخش آن که نگاه می‌کنیم زیبایی منحصر به فرد آن را می‌بینیم که در نوع خودش بی نظیر است.

اما یکی از بخش‌های جذاب این […] استامبول شهری در قلب کشور ترکیه است که هر سال به دلایل متعددی که دارد، گردشگران بسیار زیادی را از همه جای جهان به سمت خود جذب می‌کند.

یکی از مهم‌ترین علت‌های آن، وجود ویلاهای استانبول است که باعث شده انتظارات هر توریستی را با هر سلیقه‌ای بر طرف کند.

اگر قصد خرید تور استانبول […] همان‌طور که همه می‌دانیم، استانبول یکی از شهرهای زیبا و دیدنی و جذاب جهان است و این جذابیت قطعا بخاطرشرایط زیست محیطی بسیارخوب و زیبای این شهر است.

سفر به این شهر زیبا نیز برای خیلی از ما بسیارمسرت بخش به شمار می‌رود.

پس اگر قصد دارید با تور استانبول به این شهر زیبا سفر […] شهر بالی به جزیره خدایان در دنیا معروف است که تشکیل دهنده قسمت‌های کوچک و بزرگ مجمع الجزایر در جهان به شمار می‌آید؛ جزیره خدایان بالی در کشور اندونزی واقع شده است.

جزیره خدایان بالی، آب و هوای بسیار مطلوب و خوبی دارد و خاک آن برای کشاوزی فوق العاده عالی است که در ادامه […] کسانی که عاشق ارتفاع و هیجان هستند، چیزی جز زیپ لاین های جهان ، برایشان هیجان انگیزتر نیست.

سرعت و ارتفاع خیلی زیاد زیپ لاین‌ها و همچنین چشم اندازهای عالی آن، باعث هیجانی دوچندان می‌شود.

امروزه زیپ لاین‌ها، طرفداران بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سمت خود کشانده‌اند.

زیپ لاین‌ها در دنیا خیلی زیاد […] شرکت دلتابان مفتخر است از سال 1375 با مدیریت استراتژیک و جامع نگر و با هدف راهبردی ارتقاء کیفی گردشگری، ضمن پاسداشت مواریث فرهنگی و تمدن اصیل ایرانی با همکاری پرسنل متخصص و مجرب با زیر ساخت علمی و پژوهشی در این صنعت و بهینه سازی امکانات موجود به منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان شریف، اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده است.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، شماره 1166، ساختمان دلتابان دفتر مرکزی نمابر ۴۲۶ ۲۲۲ ۲۲ – ۰۲۱ ۰۸۳ ۲۲۶ ۲۲ – ۰۲۱     تمامی حقوق این سایت متعلق به آژانس مسافرتی دلتابان می باشد طراحی سایت و سئو آژانس مسافرتی توسط سیتی نت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map