طراحی سایت دستمال مرطوب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستمال مرطوب شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت آلتین کیمیا بزرگترین تولیدکننده دستمال مرطوب تک نفره رستورانی مفتخریم جهت تامین سلایق متنوع مصرف کنندگان خود ضمن برخورداری از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با کیفیت جهانی در ایران عرضه نمایم و جهت تحقق ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی و رقابت با محصولات خارجی و ایجاد انگیزه در سایر تولیدکنندگان داخلی کیفیت برتر با قیمت مناسب را سرلوحه اهداف خود قرار داده ایم.

در این راستا با نیم نگاهی به فراسوی مرزهای داخلی تمام سعی و تلاش خود را به منثه ظهور گذاشته ایم.

تا شاید سهمی هر چند کوچک در رشد و ارتقاء سطح کیفی صنعت و اجتماع میهن عزیز خود داشته باشیم.

یکی از محصولات تولید شده در این گروه صنعتی انواع دستمال های مرطوب و معطر در اندازه و کاربردهای متنوع می باشد.

شرکت آلتین کیمیا مفتخر به تولید بزرگترین حجم دستمال های مرطوب با تنوع مثال زدنی در برترین کیفیت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فرمولاسیون بی نظیر خود می باشد این شرکت با ارائه دستمال های متنوع و تخصصی خود سعی به رفع نیاز روزمره افراد عام جامعه نموده و برای این منظور دهها تنوع مختلف دستمال مرطوب را تولید می نماید.

در این راستا در اولین اقدام شروع به همکاری با خطوط معتبر هواپیمایی نموده ایم و یکی از بی نظیرترین بسته بندی های برجسته خود را در قالب دستمال مرطوب ساشه در این شرکتها و در تمام پروازهای داخلی و خارجی ارائه نموده ایم.

این شرکت آمادگی خود را جهت همکاری برای تولید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی اعلام مینماید.

شرکت آلتین کیمیا تولیدکننده دستمال مرطوب اختصاصی دستمال مرطوب اختصاصی با توجه به مدرن بودن امکانات چاپ لوگو و طرح های اختصاصی به عنوان یکی از بهترین، ارزانترین و جدیدترین روش های تبلیغات ی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدیهی است به دلیل خصوصیات منحصر به فرد دستمالهای مرطوب و معطر، اعم از آنتی باکتریال بودن ، نرم کنندگی پوست ، پاک کنندگی آلودگی و چربی های اضافی از روی پوست با رایحه های دلپذیر و به یا ماندنی و از همه مهمتر چاپ موارد تبلیغاتی و مناسب جهت استفاده : شرکت های هواپیمایی ، مسافرتی، هتل ها ، دستمال مرطوب رستورانی، دستمال مرطوب تکی و شرکت ها و .

.

.

مورد توجه می باشد.

دستمال مرطوب اختصاصی برای مصارف تجاری اعم از رستوران و هتل به دو صورت ارائه میگردد: دستمال مرطوب طرح عمومی و دستمال مرطوب طرح اختصاصی در طرح عمومی با لوگو شرکت آلتین کیمیا که با مشاوره ایزو برندتجاری کینگ عرضه می شود و در طرح اختصاصی، در دوطرف ساشه دستمال مرطوب طرح و لوگوی تجاری مشتری بصورت چاپ 6رنگ ارائه میگردد.

سایز متعارف در این نوع بسته بندی شش سانت در هشت سانت می باشد.

قیمت دستمال مرطوب تک نفره با حداقل تیراژ ۵۰هزار، هر عدد ۱۸۰تومان می باشد.

کارت ویزیت با مزیت استفاده بهینه تعدد و گستردگی بازده تبلیغاتی بالا به یاد ماندنی شدن برندتان و كم هزینه بودن نسبت به تبلیغات دیگر میتوان نام برد.

با در نظر گرفتن پشتوانه مصرف کنندگان عزیز تمامی لحظات را وقف بهبود تولیدات خود نموده ایم و کوشیده ایم محصولات با کیفیت جهانی را در ایران عزیز عرضه نمائیم ، چون معتقیدیم بهترین ها باید در سبد مصرف کنندگان ایرانی باشد.

تلفن: 0912-8238263 تلفن: 0912-8238263 در اینستاگرام در تلگرام آذربایجان غربی، شهرستان خوی، شهرک صنعتی بلوار اصلی، خیابان صنعت 1 شنبه تا چهارشنبه از ٨ تا ٢٠ و پنجشنبه ها از ٨ تا ١٨ با شمارگیری یکی از شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map