طراحی سایت دستمال های بهداشتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستمال های بهداشتی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فلاش تانک یک منبع ذخیره سازی آب شامل یک محفظه ی پلاستیکی یا فلزی و لوله ای برای انتقال این آب به کاسه توالت است.

ابتدا مخزن آن‌ از آب پر می‌شود و با کشیدن طناب یا زنجیر و یا فشار دادن دکمه ی تخلیه آب، دریچه ی نگهدارنده آب باز شده و آب با فشار زیاد تخلیه می‌شود.

فلاشتانک‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و حجم های مختلف آب گیری ساخته می‌شوند تا طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند که بتوانند براساس نیاز خود از آن استفاده کنند.

فلاش تانک های ایمن آب با هدف تصحیح الگوی مصرف در جهت بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفتن منابع تجدید ناپذیر طراحی و تولید شدند.

محققان و طراحان حرفه ایی ایمن آب با تلاش روز افزون و با بهره گیری از نوآوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند با عرضه ی فلاش تانک های منحصر به فرد خود مصرف آب را به حداقل ممکن برساند و گامی بزرگ در جهت خدمت به بشریت، محیط زیست و مدیریت هزینه ها بردارند.

گروه صنعتی و تولیدی ایمن آب، برای پاسخگویی به این نیاز هموطنان خود با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی و تولید نسل نوین فلاش تانک های کم مصرف با مخزن بسیار باریک توانسته است قدمی ارزشمند در جهت صرفه جویی و تصحیح الگوی مصرف آب بردارد و برای پاسخگویی به این نیاز میزان آب مصرفی را به حداقل ممکن برساند.

نکته ی بسیار مهمی که محصولات شرکت ایمن آب را در نظر همگان مورد توجه قرار داده است گارانتی ۱۵ ساله ی بی قید و شرط محصولات ما میباشد.

همچنین نیروهای فنی و مجرب ما در همه جای ایران پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می‌باشند.

شرکت ایمن آب مفتخر است در راستای تولید تجهیزات کاهنده مصرف آب، اولین فلاشتانک دو زمانه کششی-فشاری دنیا ( مدل کاسپین ) را تولید نماید.

یکی از مهمترین عوامل نفوذ فلاش تانکهای کاسپین ایمن آب در بازار ایران ، قیمت فلاش تانک و کیفیت محصولات است.

این مورد سبب شد که در این جهت با بهینه سازی روش های تولید سنتی به ساختار مکانیزه و در راستای ارائه محصولات با بهبود شرایط کاربری و مطابق روز در ایران و جهان، ما مفتخر هستیم که توانسته ایم محصولی مقرون به صرفه با کیفیت عالی را در جهت کاهش مصرف آب و هزینه ها روانه ی بازار کنیم.

یکی از مهمترین ویژگی ای که یک فلاش تانک باید دارا باشد ، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت فلاش تانک است.

مواد اولیه زیادی در ساخت فلاش تانک ها به کار برده می شود.

موادی مانند لاک، POM و ABS و سایر مواد اولیه موجود در بازار.

حال باید دید کدام یک از این مواد در ساخت فلاش تانک به کار رفته است.

شرکت ایمن آب تمامی فلاش تانک های خود را با استفاده از پلیمر ABS که با استانداردهای CE اروپا و آمریکا مطابقت دارد، تولید نموده و به همین جهت فلاش تانک های خود را به مدت ۱۵ سال گارانتی نموده است.

در ادامه به اختصار به برخی مزایای کالاهایی که با استفاده از ABS تولید شده اند اشاره خواهیم کرد.

فلاش تانک ها به صورت کلی به دو دسته توکار و دیواری تقسیم می شوند.

فلاشتانک دیواری در واقع همان فلاش تانکی است که در سرویس های بهداشتی ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اما فلاش تانک های توکار در داخل جداره دیوار سرویس بهداشتی قرار خواهند گرفت و فضای داخل سرویس بهداشتی را اشغال نخواهند کرد.

فلاش تانک های دیواری را می توان در ۳ دسته کششی ، کششی – فشاری و فشاری تقسیم نمود.

اما فلاش تانک های توکار تنها به صورت فشاری (دکمه ای) طراحی و ساخته می شوند.

فلاش تانک های دیواری به دلیل نصب روی دیوار نصب، در صورت خرابی احتمالی و یا خارج شدن آن از حالت آب بندی به راحتی قابل تعمیر می باشد در صورتی که فلاش تانک های توکار شرایط دسترسی بسیار سخت تری جهت تعمیر دارد.

شرکت ایمن آب دارای شبکه وسیع خدمات پس از فروش و نمایندگی های مجاز ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد و قادر است کلیه نیازهای مشتریان خود را در سریعترین زمان ممکن انجام نماید.

مجموعه تولیدی ایمن آب در اصفهان از سال 1372 تولید محصولات بهداشتی ساختمانی را با عرضه جا مایع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات کاهنده جا مایع ، جا دستمال کاغذی ،  چهارپایه حمام ، سطل زباله پدالی، برس و فلاش تانک  ( فلاش تانک دیواری ) و دیگر محصولات کاهنده مصرف آب را با برندهای زرفام، آبسو و ایمن آب ارائه نموده است.

فلاش تانک جا مایعی جا دستمال کاغذی سطل پدالی چهارپایه حمام تجهیزات فلاش تانک آدرس : اصفهان، فلکه دانشگاه صنعتی، ابتدای شهرک صنعتی محمود آباد تلفن : ۴-0912-8238263-۰۳۱ فکس: 0912-8238263-۰۳۱ ایمیل فروش : سیماگر.

com سامانه پیامکی : 0912-8238263 واتس‌اَپ : 0912-8238263 نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map