طراحی سایت دستکش نیتریلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستکش نیتریلی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021-0912-8238263-5 تماس با مشاوران نیکان دستکش نیتریل از انواع دستکش معاینه غیر استریل است که از لاستیک مصنوعی ساخته شده و برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند بسیار مناسب است.

در واقع دستکش های نیتریل نوع تقویت شده دستکش های لاتکس هستند با این ویژگی که این دستکش ها ضخامت و دوام بالاتری نسبت به لاتکس دارند و برای کار با اشیا نوک تیز مناسب اند ولی کشسانی آنها و حساسیت لمس آنها از لاتکس کمتر است.

مقاومت دستکش های نیتریل در برابر گرما، سرما و مواد شیمیایی مناسب است و به دلیل همین ویژگی های برتر، از مراکز درمانی گرفته تا صنایع سنگین و شیمیایی کاربرد دارند.

دستکش های نیتریلی که در مراکز پزشکی استفاده می شوند معمولا آبی رنگ هستند و ضخامت آنها نسبت به نمونه های با کاربرد صنعتی کمتر است تا حساسیت لمس بالاتری داشته باشند.

  دستکش های نیتریل می توانند در رنگ های مشکی، بنفش و نارنجی باشند و چون از لاستیک مصنوعی ساخته می شوند محدودیت منابع اولیه تولید را ندارند و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز با کیفیت بهتر و دوام بالاتری به بازار عرضه می شوند.

    در بازار تجهیزات پزشکی ایران دستکش نیتریل با برندهای مختلف یافت می شود که معمولا ساخت ایران، چین و یا مالزی هستند.

از میان این برندها می توان به OP Perfect(ساخت شرکت حریر ایران)، اس پی ای(SPA)، مکستر و .

.

اشاره کرد.

در هنگام خرید دستکش وینیل باید به کشسانی دستکش و دوام آن دقت شود.

این دستکش ها با اینکه قیمت بالاتری نسبت به دستکش لاتکس دارند اما به دلیل ویژگی های برتری که دارند استفاده از آنها مقرون به صرفه است.

شرکت تجهیز سلامت نیکان شما را در خرید تجهیزات پزشکی مصرفی مشاوره و یاری می دهد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

امتیاز شما امتیاز… عالی خوب متوسط بد نبود خیلی ضعیف نقد و بررسی شما نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Math Captcha 7 + 3 = تجهیز سلامت نیکان با استفاده از تیم پزشکی و مهندسی پزشکی مجرب و با تکیه بر دانش فنی و علمی در حوزه سلامت ، درمان و تجهیزات پزشکی ، سعی بر مشاوره و خرید مناسب ترین و برترین کالای پزشکی برای تمامی جامعه هدف این حوزه اعم از پزشکان , بیماران و مراکز درمانی خصوصی و دولتی بر اساس نیاز حقیقی ایشان را داشته است.

ارسال نظرات ایمیل متن پیام تماس با ما تلفن: 0912-8238263-021 021-0912-8238263 021-0912-8238263 آدرس: ونک - خیابان خدامی - خیابان آفتاب - برج آفتاب - واحد 2 تلگرام: Tsnikan ایمیل: سیماگر.

com تمامی حقوق این سایت متعلق به تجهیز سلامت نیکان است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map