طراحی سایت دستگاه تست الکل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت دستگاه تست الکل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این پروژه یک دستگاه سنجش مقدار الکل خون (الکل سنج دیجیتال) طراحی نموده ایم.

توسط این دستگاه تست الکلی که طراحی نموده ایم میتوان پی برد یک شخص الکل مصرف کرده است یا خیر و اینکه چه مقدار الکل مصرف کرده است.

براساس مقدار الکل موجود در خون یک شخص، میتوان به هوشیاری یا عدم هوشیاری وی پی برد.

در اکثر کشورها با توجه به مقدار الکل موجود در خون، مجوزهای رانندگی صادر می شود.

مثلا در صورتی که میزان الکل خون شخصی بیشتر از یک مقدار معین و از پیش تعریف شده باشد، شخص اجازه ی رانندگی را نخواهد داشت.

  دستگاه الکل سنج دیجیتالی را میتوان در مکانهای زیادی استفاده کرد و کاربردهای زیادی دارد.

بعنوان نمونه افسرهای پلیس چنین دستگاهی در اختیار دارند و بوسیله ی آن میتوانند مقدار الکل مصرفی توسط رانندگان را اندازه بگیرند و در نتیجه قادر خواهند بود رانندگانی را که الکل مصرف کرده اند شناسایی کنند و مانع رانندگی آنها شوند که در نتیجه از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می شود.

یا بعنوان کاربردی دیگر از این دستگاه، برخی شرکتها در استارت خودروها دستگاهی مشابه دستگاهی که در این پروژه طراحی نموده ایم تعبیه میکنند طوریکه راننده باید قبل از استارت زدن، در لوله ی این دستگاه بدمد تا دستگاه سطح الکل بدن راننده را اندازه بگیرد و در صورتی که در تنفس راننده الکل وجود داشته باشد این دستگاه از روشن شدن خودرو جلوگیری میکند.

  در این پروژه نحوه ی عملکرد مدار بصورت کامل برای شما تشریح می شود و مدل مداری سنسور را برای شما قرار داده ایم و تحلیل را روی این مدل انجام داده ایم که درک عملکرد سنسور ساده تر شود.

همچنین برای این دستگاه یک قاب یا باکس طراحی کرده ایم که علاوه بر شکیل شدن دستگاه، از مدارات آن نیز محافظت میکند.

  محتویات پروژه الکل سنج دیجیتالی     شماره تماس : 0912-8238263 ایمیل : abdollahzadeh.

سیماگر.

com تلگرام :wle_سیماگر بعداز خرید "سنجش الکل خون" ، لینک های دانلود در این بخش نمایش داده می شوند .

برای این مطلب 10 دیدگاه ثبت شده است پاسخ [آمانج عبداله زاده] : سلام‌ کتابخونه ها کپی بشن پاسخ [آمانج عبداله زاده] : با سلاماین فایل رو ندارم متاسفانه پاسخ [آمانج عبداله زاده] : بله البته.

فقط pcb باید یکم تغییر داده بشه و کد نیازی به تغییر نداره پاسخ [آمانج عبداله زاده] : با سلاممدار تو آلتیوم طراحی شده فایلهاشم پیوست شده پاسخ [آمانج عبداله زاده] : چاومانی.

.

.

طراح و برنامه نویس مدارهای دیجیتال محتوای آموزشی با موفقیت به سبد خرید اضافه شد .

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید.

.

.

به جمع 1,185 کاربر خبرنامه بپیوندید با دنبال کردن وب سایت سرزمین الکترونیک (Wonderful Land Electronic) دانش الکترونیک خود را افزایش خواهید داد.

ما به شما کمک میکنیم تا به پروژه های کاربردی، مطالب آموزشی رایگان، دانش رباتیک، میکروکنترولر، اردوینو و رزبری پای دسترسی داشته باشید.

همچنین در محیطی دوستانه می توانید سوالات تخصصی خود را مطرح نمایید و تیم ما و دیگر کاربران به سوال شما پاسخ داده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

با هم میتوانیم موفق شویم و سرزمینی الکترونیکی داشته باشیم.

آموزش کوادکوپتر آموزش آردوینو آموزش اینترنت اشیا آموزش آلتیوم دیزاینر آموزش ربات نویسنده آموزش الکترونیک آموزش رباتیک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map