طراحی سایت دستگاه جابجایی درخت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستگاه جابجایی درخت در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محققان پارک علم و فناوری استان مرکزی دستگاهی برای جا به جایی درختان عرضه کردند که بدون قطع ریشه قادر است به محل جدید منتقل شود و درخت می‌تواند در محل جدید مجددا به چرخه حیات خود بازگردد.

محققان پارک علم و فناوری استان مرکزی دستگاهی برای جا به جایی درختان عرضه کردند که بدون قطع ریشه قادر است به محل جدید منتقل شود و درخت می‌تواند در محل جدید مجددا به چرخه حیات خود بازگردد.

محمد مسلمی، مجری طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری سیماگر با بیان اینکه جابه جایی درختان به طور معمول و همه ساله در فصل کاشت از نهالستان‌ها به مقصد نهایی کاشت انجام می‌شود، گفت: جابه جایی درختان مسن‌تر یا چند ساله‌ای که مکان فعلی زیست آنها مناسب و یا قطع آنها به صرفه نیست با چالش‌هایی مواجه است و اجرای فرآیند انتقال آنها مستلزم طی مراحل گوناگون و ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود است.

وی از طراحی و ساخت دستگاهی در این زمینه خبر داد و افزود: با انجام مطالعاتی در این زمینه ماشین جا به جایی درخت را عرضه کردیم که بدون نیاز به قطع، درختان را همراه با ریشه و خاک به مکان مورد نظر انتقال می‌دهد.

مسلمی، قابلیت چند کاره بودن شامل کندن، جابه جایی درخت و حفر گودال جهت کاشت درخت را از مزایای این ماشین عنوان و اظهار کرد: استفاده از این دستگاه‌ به دو روش دستی و ماشینی است.

در روش ماشینی به صورت همزمان کار ریشه کنی و انتقال انجام می‌شود که بسته به اندازه درخت و تنوع دستگاه‌ها، نوع حمل متفاوت است.

مجری طرح در این زمینه توضیح داد: بیل‌های مکانیکی و هیدرولیکی این دستگاه‌ها توپ ریشه‌یی را در بر می‌گیرد و تنها بخش کمی از ریشه‌های فرعی قطع می‌شوند.

این امر سبب می‌شود که تنش کمتری به درخت وارد شود.

وی سیستم برش این ماشین را شامل دو تیغه دانست و ادامه داد: پس از بیرون آمدن ریشه، درخت به محل جدید حمل شده و مجددا کاشته می‎شود.

مسلمی با بیان این که انتقال درخت با روش دستی چندین هفته به طول می‌انجامد، خاطر نشان کرد: در این روش زمین اطراف درخت به صورت دایره‌یی یا مربع به اندازه تخمین محیط ریشه ،کنده می‌شود و پس از آن تخته‌هایی در چهار طرف ریشه کشیده خواهد شد.

این محقق با تاکید بر اینکه درخت در چنین وضعیتی به مدت یک هفته غرقاب می‌شود تا بتواند تنش ناشی از برش‌های ریشه‌ و جعبه گذاری را تحمل کند، ادامه داد: بعد از چهار تا شش هفته آبیاری و مراقبت، زمان آغاز مرحله ته‌بندی جعبه است که برای این منظور با استفاده از الوارهای نرم، چهارچوب‌هایی تهیه شده و بین وجوه جعبه و تنه درخت قرار داده شود و فرآیند در خاک گذاری ریشه انجام خواهد شد.

مجری طرح با تاکید بر اینکه برای انتقال درختان باید به مواردی چون قدرت تحمل گونه، موفقیت گیاه، فصل انتقال، موقعیت مکانی کاشت مجدد، تجهیزات مورد نیاز و مراقبت‌های ویژه پس از کاشت مجدد توجه شود، اضافه کرد: نتایج ارزیابی‌های ما نشان داد که یک نهال جوان که تازه از نهالستان آمده نسبت به یک درختچه یا درختی مسن‌تر زودتر مستقر و به چرخه حیات بازمی‌گردد؛ ضمن آنکه درختان برگ ریز بهتر و بیشتر از درختان همیشه سبز، گونه‌های دارای ریشه‎های سطحی بهتر از آنهایی که ریشه‌های عمیق دارند و درختان جوان بیشتر از درختان مسن‌تر این فرآیند را تحمل می‌کنند.

مسلمی با اشاره به نمونه‌های خارجی این دستگاه گفت: دستگاه‌های خارجی جا به جایی درختان با شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشور سازگار نیست.

ضمن آنکه عملکرد مناسبی در زمین‌های سنگلاخ ندارد ولی نمونه ساخته شده در کشور پاسخگوی نیازهای کشور در شرایط آب و هوایی و زمینی کشور است.

مجری طرح به بهترین زمان انتقال درختان با استفاده از این دستگاه اشاره کرد و گفت: بهترین زمان انتقال همه درختان و درختچه‌ها فصول بهار و پاییز است ولی در مورد برخی گونه‌های نرم چوب مانند بید و سپیدار، بهتر است که این عمل در بهار انجام شود.

مسلمی، قابلیت نصب این دستگاه بر روی انواع تراکتور را از مزایای دیگر دستگاه ذکر کرد و افزود: با استفاده از این دستگاه اپراتور قادر است حجم بیشتری از ریشه را نسبت به نمونه‌های مشابه جدا کند؛ چراکه این دستگاه دارای تیغه برشی کروی و تعویض تیغه‌ها جهت استفاده از قطرهای مختلف است.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map