طراحی سایت دستگاه چسب گرم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت دستگاه چسب گرم شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خط تا٬ پرفراژ و تاکن کاغذ خط تا٬ پرفراژ و برش صحافی مجله با ترتیب کن صحافی مجله با ترتیب کن - تغذیه کاغذ صحافی مجله با تغذیه کاغذ انواع دستگاه صحافی چسب گرم رومیزی و همچنین صنعتی در دو برند دوپلو ژاپن و فستبایند (ساخت کشور فنلاند) توسط شرکت توتالیا ارایه می گردد.

این دستگاه ها از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است.

علاوه بر چسب معمولی EVA برخی از مدل ها می تواند با چسب PUR کار کند.

 از جمله مزایای استفاده از چسب PUR امکان صحافی اوراق گلاسه و حتی برگه های PVC و انواع دیگر اوراق می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است.

باید دانست پس از صحافی کتاب توسط چسب PUR لازم است کتاب صحافی شده را حداقل به مدت 48 ساعت بدون استفاده کنار گذاشت تا مقاوم گردد.

 دستگاه صحافی چسب گرم PUR در دو مدل صنعتی و همچنین رومیزی در مجموعه دستگاه های توتالیا وجود دارد که بسته به حجم کار قابل انتخاب می باشد.

لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه صحافی چسب گرم فستبایند شما می توانید علاوه بر جلد شومیز کتاب ر ا با جلد سخت نیز به آسانی صحافی کنید.

دستگاه صحافی چسب گرم پی یو آر دوپلو PFi BIND 2100 به چاپخانه ها کمک می کند تا کارهای سود ده با تیراژ کم را انجام دهند.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و به منظور حذف مهارت در صحافی پی یو آر طراح.

.

.

دستگاه صحافی چسب گرم PUREVA XT یک دستگاه همه کاره کم حجم است که برای عملیات پس از چاپ ارایه شده و راه حلی برای تولید و صحافی با کیفیت چسب پی یو آر و معمولی است.

اکنون هر کس می تواند بدون سرمایه گذاری .

.

.

سرعت بالا و مهندسی دقیق دستگاه دوپلو DPB-500، آن را کارامد ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه صحافی چسب گرم در نوع خود ساخته است.

دستگاه صحافی چسب گرم دوپلو DB-290 با کاربری آسان، روش صحافی اتوماتیک و حرفه ای را به میز کار شما می آورد.

2019-2020 © تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت توتالیا می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map