طراحی سایت دلقک ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دلقک ها شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Getty Images انتشار بخشی از مکاتبات داخلی شرکت بوئینگ پرسش‌های بیشتری را درباره ایمنی بوئینگ ٧٣٧ مکس مطرح کرده است.

در یکی از این پیام‌های فوری در آوریل ٢٠١٧، یکی از کارکنان بوئینگ می‌گوید مدل ٧٣٧ مکس را "دلقک‌ها با نظارت میمون‌ها طراحی کرده‌اند.

" بوئینگ می‌گوید این نحو مکاتبه "به‌هیچ‌وجه قابل پذیرش" نیست.

این شرکت به نشانه تعهدش به شفافیت، صدها پیام داخلی خود را البته با پوشاندن برخی کلمات یا سطور منتشر کرده است.

نسخه کامل این مکاتبات ماه پیش در اختیار سازمان هوایی فدرال و کنگره آمریکا قرار گرفته بود.

پس از سقوط دو هواپیما در اندونزی و اتیوپی که در مجموع ٣٤٦ کشته به جا گذاشت، مدل ٧٣٧ مکس اوایل سال ٢٠١٩ زمین‌گیر شد.

اولین پرواز این مدل بوئینگ تقریبا چهار سال پیش انجام شد و با مدلی که اخیرا در نزدیکی تهران سقوط کرد فرق دارد.

بوئینگ ٧٣٧ مکس، برای کاهش هزینه‌ها از ابتدا طوری طراحی شده بود که خلبان‌ها پیش از پرواز با آن نیاز به تمرین با شبیه‌ساز پرواز نداشته نباشند.

بوئینگ برای سازمان هوایی فدرال استدلال کرده بود که این هواپیما به تمرین خلبان با شبیه‌ساز پرواز نیاز ندارد.

منبع تصویر، Reuters بوئینگ‌های ٧٣٧ مکس زمین‌گیر شده در سیاتل آمریکا اکنون این شرکت پس از میلیاردها دلار زیان بابت زمین‌گیر شدن مدل ٧٣٧ مکس در تمام دنیا و توقف خط تولید آن، نظرش را تغییر داده و توصیه می‌کند خلبان‌ها پیش از پرواز با مکس با شبیه‌ساز پرواز تمرین کنند.

پیام دیگری در نوامبر ٢٠١٥ نشان می‌دهد که بوئینگ چگونه بر ضد درخواست سازمان هوایی فدرال در مورد تمرین خلبان‌ها با شبیه‌ساز، لابی کرده است: "ما هم در این باره متقابلا فشار سختی وارد می‌کنیم و وقتی زمان مذاکرات نهائی برسد احتمالا به حمایت بالاترین مقامات نیاز داریم.

" یکی از کارکنان بوئینگ در پیامی در فوریه ٢٠١٨ از همکارش پرسیده بود: "آیا خانواده‌ات را سوار مکس می‌کنی که خلبان‌هایش با شبیه‌ساز تمرین نکرده‌اند؟ من که نمی‌کنم.

" پاسخ همکارش هم منفی بود.

رئیس کمیسیون ترابری مجلس نمایندگان آمریکا پیتر دفازیو که تحقیقات بوئینگ مکس زیر نظر اوست می‌گوید این پیام‌ها "نشانگر یک تلاش هماهنگ است برای مخفی نگه داشتن اطلاعات حیاتی از نهاد ناظر و مردم، از همان نخستین روزهای برنامه مکس.

" سازمان هوایی فدرال می‌گوید به هر نقصی که در این مکاتبات یافت شود رسیدگی می‌کند.

البته این نهاد گفت "لحن و محتوا و ادبیات بعضی مدارک تاسف‌برانگیز است.

" بوئینگ می‌پذیرد که در بعضی پیام‌ها، نحوه تعامل با سازمان هوایی فدرال در مورد موضوع شبیه‌ساز "سوال‌برانگیز" است و می‌گوید "به گذراندن مراحل نظارتی برای گرفتن مجوز شبیه‌سازها اطمینان دارد.

" بوئینگ در حال طراحی مجدد سیستم کنترل خودکار مدل مکس است که نقص آن علت اصلی سقوط‌ها بوده است.

تولید ٧٣٧ مکس موقتا متوقف شده است.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map