طراحی سایت دم باریک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دم باریک کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود نمایش 1–28 از 32 نتیجه دم‌باریک وسیله‌ای است شبیه به انبردست که نوکش بلند و باریک است و برای نگه داشتن و بریدن استفاده می‌شود.

این وسیله بیشتر توسط برق کارها استفاده می‌شود و در دیگر مشاغل نیز از آن برای بریدن و قطع کردن سیم و خم کاری ظریف استفاده می‌کنند.

این وسیله بسیار عالی و محکم نگه می‌دارد و به خاطر سر باریکش در محیط‌های کوچک و محیط‌های شلوغ الکتریکی بسیار سودمند است.

در مکان‌هایی که لبه‌های تیز و برنده وجود دارد استفاده از این وسیله باعث آسودگی خاطر می‌شود.

شکل بلند آن‌ها باعث می‌شود در مکان‌ها و حفره‌هایی که سیم‌ها (یا دیگر چیزها) در عمق آن هستند و دسترسی به آن‌ها با دست یا سایر وسایل ممکن نیست، دم‌باریک‌ها سودمند باشند.

دم‌گرد و دم‌کج از انواع دم‌باریک هستید.

دم‌گرد دارای نوک دایره‌ای شکل است و برای فرم‌دادن سیم‌ها و بیرون کشیدن خارهای دایره‌ای استفاده می‌شود.

دم‌کج، دم‌باریکی است که نوکش خم شده و در انواع مختلفی ساخته می‌شود و معمولاً برای قراردادن یا خارج نمودن خارهای دایره‌ای در جاهایی که نمی‌توان از دم‌باریک استفاده کرد از آن استفاده می‌شود 1.

دم باریک دم خم مدلی از دم باریک است که نوک آن زاویه ۴۵ یا ۹۰ درجه دارد.

کاربرد آن مشابه دم باریک است اما برای کارهایی استفاده میشود که فضای ارتفاعی کمی بالای سطح کار وجود دارد و دم باریک معمولی را نمیتوان داخل چنین فضایی کرد.

2.

دم باریک دم پهن باید در نظر داشت که دم باریک وسیله قدرتمندی نیست و برای کار‌های سنگین و کارهایی که نیاز به نیروی زیادی دارد، طراحی نشده و نباید فشار زیادی به زبانه‌های آن وارد کرد، اما مدل‌هایی از دم باریک به نام دم پهن وجود دارد که دقیقا برای همین کار طراحی شده.

به علاوه برای نگه داشتن اشیاء پهن‌ و ضخیم‌تر در فضاهای باریک و بلند که انبردست به آن نمی‌رسد هم از این ابزار استفاده می‌شود.

3.

دم باریک سوزنی مدل دم باریک سوزنی برای فضاهای محدودتر که حتی دم باریک معمولی هم برای آن کوتاه است، طراحی شده.

4.

دم باریک دم گرد نوعی دم باریک است که زبانه‌های کوتاه اما گرد دارد.

از آن نمیشود برای نگه‌داشتن سیم یا چیز دیگری استفاده کرد، اما برای ساخت حلقه از سیم یا ساخت حلقه‌های زنجیر مورد استفاده قرار میگیرد.

برای مثال در جواهرسازی برای ساختن حلقه و قلاب دم گرد کاربردی است.

سفارشات بالای 300 24 ساعته 7 روز هفته درگاه آنلاین بانک ملت فعلاً فقط استان تهران ضمانت اصل بودن کالا آدرس : میدان حسن آباد، خیابان امام خمینی، کوچه شریفی پلاک 24 واحد 1 تلفن : 0912-8238263-021 – 0912-8238263-021 فروشگاه ابزار بلوط با فعالیت در حوزه ابزارآلات کارگاهی ، خانگی و صنعتی توانسته است بستر مناسبی را برای تمام اقشار جامعه و متخصصین اهل فن جهت بررسی و خرید انواع ابزار فراهم سازد .

در ابزار بلوط میتوانید با یک جستجوی ساده به ابزاری که نیاز دارید برسید و با توجه به مشخصات هر یک آنها را با هم مقایسه کنید و خرید خود را به سادگی انجام دهید .

ابزار بلوط تنها یک فروشگاه اینترنتی ابزار نیست و شما میتوانید کلیه مصالح ساختمانی و ابزارآلاتی را که برای کاگاه و شرکت خود نیاز دارید به صورع عمده از ابزار بلوط به صورت نقد و اقسااط بلند مدت خریداری کنید و همچنین سه ماه گارانتی اضافی بر روی تمام سفارشات خود دریافت کنید.

همچنین کالای سفارشی شما با توجه به سقف مبلغ سفارش به صورت رایگان نیز ارسال می شود تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نام خانوادگی* کد تایید * کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود میتوانید مبلغ سفارش خود را پس از دریافت کالا پرداخت کنید (مخصوص استان تهران)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map