طراحی سایت دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت دیجی کالا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سایت دیجی کالا به عنوان یک نمونه از سایت های موفق در زمینه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد به نحوی که با رتبه ی الکسای ۶۸۱ تبدیل به یکی از پر بازدید ترین و پر فروش ترین سایت ها در ایران شده است.

در عصر جهانیامروزه، تجارت الکترونیکی یک انقلاب بزرگ است که سبب شده است خرید آنلاین به تدریج در ایران رواج بیشتری پیدا کرده و رقابت در میان خرده فروشان الکترونیکی در این صنعت به شدت افزایش یابد.

با توجه به افزایش خرید کاربران از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، اهمیت وجود یک سایت در تجارت، روز به روز در حال پیشرفت می باشد.

در ادوار گذشته فروشگاه های اینترنتی فراوانی پا به عرصه ظهور گذاشته اند که طبیعتا یکی از برجسته ترین سایت های خرید اینترنتی در ایران سایت دیجی کالا است.

همین موضوع سبب شده است تا افرادی که قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی را دارند، همواره علاقه مند هستند تا بتوانند سایتی شبیه به طراحی سایت دیجی کالا را در اختیار داشته باشند.

قطعا در این زمینه می توان بیان داشت که سایت دیجی کالا از ویژگی ها و امکاناتی خاص و موفق برخوردار بوده است که دیگران را نیز به سوی این سایت علاقه مند کرده است.

اما برای ایجاد و طراحی سایت فروشگاهی نیاز است تا نیاز سایت و شغل خود را شناسایی کنید و بهترین انتخاب را متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

در این میان شمامی توانید برای ایجاد یک سایت فروشگاه اینترنتی با هزینه مناسب و کاربرد متناسب با نیاز خود، با کارشناسان و مشاوران سیماگر از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا بهترین ها را در حوزه کاری خود انتخاب و طراحی کنید.

سایت دیجی کالا با CMS اختصاصی و تحت زبان برنامه نویسی asp.

net طراحی و ساخته شده است، تیم طراحی این سایت در خود دیجی کالا بوده و از پشتیبانی قدرتمندی استفاده می کند.

ولی این عوامل دلیل نمی شود که کسی سایتی همانند آن را نداشته باشد، تیم طراحی سایت شرکت سیماگر توانسته است قالب های کاملا مشابه و یکسان با این سایت را ساخته و از آن پشتیبانی کند، این قالب ها علاوه بر CMS های اختصاصی، با سیستم مدیریت محتوای جوملا نیز سازگاری کامل را داشته و شما می توانید به راحتی با آن به فعالیت پرداخته و کالا و خدمات خود را عرضه کنید.

ظاهر و ویژگی های این قالب طراحی شده کاملا مشابه با سایت دیجی کالا بوده و تمامی امکانات آن دارای قابلیت شخصی سازی می باشند.

برای شروع کار طراحی سایت اینترنتی خود می بایست به نیازسنجی شغل خود و مخاطبانتان بپردازید و برنامه ای در جهت کسب و کار سایتتان طراحی کنید.

لزوم استفاده از یک سایت متناسب با نیاز کاربری شما برای ارائه محصولات و خدمات، به مانند یک شبکه اجتماعی بی ارزش است به همین دلیل نظر کسی را جلب نمی کند تا اینکه بخواهد از آن خرید و با شما ارتباط برقرار کند.

از این رو تعیین دامنه هدف و استراتژی بازاریابی برای طراحی سایت فروشگاهی امری ضروری است.

در اینجا اگر مایل هستید تا سایت خود را شبیه به دیجی کالا پیاده سازی کنید، می بایست یک بیزنس پنل حرفه ای در حد طراحی سایت دیجی کالا طراحی کنید و در ادامه با مراحل مدل کسب و کار خود آشنا شوید.

در ادامه کارهایی که نیاز است از شروع پروژه برای ایجاد سایت خود انجام دهید ذکر شده است: ۱- ابتدا هدف سایت خود را مشخص نمایید.

۲- کاربر هدف سایت را پیدا کنید و دسته بندی شغلی آن را مشخص کنید.

۳- یک برند و نام دامنه متناسب با کسب و کار خود برای سایت انتخاب نمایید.

۴-مراحل کارکرد سایت و ارتباط با مشتری را از صفر تا صد در سایت پیاده سازی کنید و بنویسید.

۵-برنامه ای در جهت تبلیغات و معرفی سایت خود تدوین کنید.

۶-به تولید محتوای خوب و مناسب در جهت آگاهی و بالا بردن علم مشتری پایبند باشید.

۷-در مورد مراحل قانونی فعالیت و نحوه کار سایت تحقیق کنید و در مورد آن بنویسید.

بر حسب تجربه هایی که در طی چند سال اخیر در رابطه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته ایم می توان به موارد بسیاری اشاره کرد که درواقع ویژگی های مهمی از دید مشتریان و کاربران اینترنتی هستند و سبب موفقیت فروشگاه اینترنتی شده اند.

این ویژگی های عبارتند از: نماد اعتماد الکترونیکی و یا همان اینماد، در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر ضروری می باشد تا بتوانند کار خود را به صورت موفق و دقیق شروع کنند.

درواقع می توان بیان داشت که نماد اعتماد الکترونیکی موجب اعتماد کاربران به وب سایت شما می شود و در نهایت این کاربران تراکنش هایی را در سایت انجام خواهند داد.

اعتماد سازی در فضای اینترنت حرف اول را زده و یکی از دلایل اصلی موفقیت سایت دیجی کالا اعتماد مشتریان به این سایت می باشد، از آنجایی که امروزه کلاهبرداری های اینترنتی زیاد شده است ، پیداکردن سایتی که اعتماد مشتریان را به خود جلب کند دشوار است.

و سایت دیجی کالا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

سرعت لود بالای سایت و فروشگاه های اینترنتی یکی از تاثیرگذارترین امکانات برای ماندگاری بیشترکاربران در سایت است و باعث می شود رتبه سایت در موتور جستجو بالا رود.

زیرا سبب می شود تا کاربر بدون تلف کردن وقت خود به نتیجه دلخواه دست یابد.

شما می بایست محتوا و مطالبی که کاربران به دنبال آن هستند را در سایت منتشر کنید تا بتوانید پاسخی در جهت رفع نیاز کاربر داشته باشید و از این طریق باعث جذب و افزایش کاربران در سایت شوید.

بدیهی است که این کار تاثیر بسیاری در سئوی سایت شما خواهد گذاشت.

برای راه اندازی سایت و فروشگاهی اینترنتی با شرکتی قرارداد ببندید که در طراحی و برنامه نویسی سایت استانداردهای سئو را رعایت کرده باشد تا گوگل شما را به راحتی بشناسد و از دید کاربر مشکلات خاصی پیش روی انها نباشد.

از میان این ویژگی ها و امکانات، نقشه سایت xml و مدیریت کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی دارند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید طوری طراحی شود که در هر سایز نمایشگر مانند موبایل، تبلت و… به صورت استاندارد نمایش داده شود.

در واقع از دیگر ویژگی های طراحی سایت دیجی کالا می توان به طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) و مطابق بودن آن با استاندارد های طراحی سایت اشاره کرد ، تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا ما یک طراحی سایت بر اساس سئو داشته باشیم  و ترافیک سایت خود را از این طریق افزایش دهیم.

یکی از دلایل اینکه در خرید محصولات استقبال کمتری می شود به این دلیل است که کاربران دوست دارند به راحتی و در کمترین زمان با قیمت مناسب محصولات خود را خریداری کنند.

از این رو قیمت محصولات و خدمات خود را منطقی و منصفانه در سایت وارد نمایید تا کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

پشتیبانی در کسب و کارهای اینترنتی برای مشتریان سایت بسیار مهم است و کاربران به فروشگاه هایی که دارای پشتیبانی قوی هستند اعتماد بیشتری دارند.

تحویل کالا در سریع ترین زمان ممکن و گارانتی محصولات موجود در فروشگاه به همراه فرصت یک هفته ای برای تعویض محصولات و پاسخ گویی به مشتریان باعث جذب هرچه بیشتر مشتریان شده و از این طریق این سایت در کنار جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را نیز حفظ می کند.

برخی امکانات و ویزگی های طراحی سایت دیجی کالا را می توان به طور خلاصه به شرح زیر بیان کرد: در طراحی سایت دیجی کالا دسته بندی محصولات و جستجوی پیشرفته مسئله ای اساسی و مهم است و این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی در هر دسته بندی وارد شوند و به قسمت های مرتبط منتقل شوند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایند.

(برای مثال این معیار ها در انتخاب گوشی تلفن همراه، شامل گزینه هایی مانند رنگ، ابعاد، تعداد سیم کارت، میزان حافظه، دوربین، رنج قیمت و.

.

می باشد.

) شما می توانید در لیست انتخابی که در بالا به آن اشاره شد کالاهای مورد نظر را به صورت کاملا تخصصی مقایسه کرده و اطلاعات کاملی از آن ها را بدست آورده و پس از آن اقدام به خرید کنید، (در هر بار مقایسه ۵ مورد می توان انتخاب کرد.

) علاوه بر این در طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما می توانید تخفیفات ویژه ای اعمال کرده و فروش فوق العاده نیز داشته باشید.

در طراحی سایت دیجی کالا این امکان را به کاربران می دهد تا در صورت تمایل تمامی تغییرات در قیمت محصولات به ایمیلی که مشتری در هنگامی که ثبت نام کرده است ارسال شود.

و یا بتواند محصول خریداری شده خود را پیگیری کند.

در تمامی سایت های فروشگاهی سیستم رای دهی موجود می باشد و این سیستم در طراحی سایت دیجی کالا پیشرفته تر است و کاربران می توانند نظرات همدیگر را لایک کنند و به نظرات همدیگر رای دهند.

در طراحی سایت دیجی کالا نمودار افزایش و کاهش قیمت محصول موردنظر را در صفحه نشان می دهد تا کاربران نسبت به قیمت آن محصول اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

از طریق طراحی سایت فروشگاهی می توانید به راحتی محصولات و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنید و به صورت آنلاین به بررسی قیمت و برندی که میخواهید بپردازید.

طراحی سایت فروشگاهی باید کاربر پسند باشد زیرا کاربران بعد از ورود به اولین چیزی که توجه دارند ظاهر سایت است و طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی در سایت های فروشگاهی است زیرا از همه لحاظ کامل و رزومه کاری خوبی دارد به همین دلیل است که مشتریان را به سمت خود جذب می کند.

از این رو اگر شما نیز کسب و کاری دارید که محصولی را برای طیف گستره ای از افراد به فروش می رسانید و یا برای مشتریان سایت خود ارزش قائل هستید که بتوانند بهترین محصولات را در کنار بهترین خدمات و سایتی زیبا مشاهده نمایند، می توانید به سمت طراحی سایت فروشگاهی شبیه به دیجی کالا حرکت کنید.

شاید در ابتدا به نظر برسد که این نوع سایت ها فقط برای فروش محصولات دیجیتال و گوشی مناسب باشد و برای سایر کسب و کار ها مناسب نباشد، ولی به هیچ وجه این گونه نبوده و این نوع از طراحی سایت فروشگاهی برای تمامی سایت ها مناسب بوده و می توان به راحتی هر کالا و خدماتی را در آن معرفی کرده و فروش داشته باشید.

مدیریت این سایت بسیار قدرتمند بوده و امتیاز های زیادی برای صاحبان سایت فراهم می کند.

طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای می تواند شامل امکانات و ویژگی های منحصربفردی باشد که با توجه به نیاز هر کسب و کار قابل تغییر می باشد.

شما می توانید تمامی ویژگی ها و امکاناتی را که برای فروشگاه اینترنتی خود مدنظر دارید، با کارشناسان تیم سیماگر در میان بگذارید و بهترین مشاوره را در خصوص طراحی سایت شبیه به دیجی کالا دریافت نمایید.

قیمت طراحی سایت دیجی کالا و یا سایت مشابه با آن را نمی توان به طور مشخص تعیین کرد زیرا هر یک از کارفرمایان ممکن است نیاز متفاوتی از دیگری داشته باشد که در این صورت قیمت های طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات متفاوت، با دیگری تفاوت خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

هر کسب و کار و هر فروشگاه اینترنتی می تواند شامل نیازمندی های خاص به خود باشد که در سایت دیگر غیر قابل استفاده باشد.

از این رو نمی توان به طور دقیق بیان کرد که آیا طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا با کسب و کار شما سازگار است یا خیر.

درواقع بهترین کار ارائه دامنه هدف مورد نظر شما و هم چنین نوع کارکرد مدنظرتان به شرکت طراحی سایت می باشد تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت های متعددی برای طراحی سایت در انواع طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، پزشکی و… فعالیت می کنند که از جمله معتبرترین و با سابقه ترین آنها می توان به تیم متخصص طراحی سایت سیماگر اشاره داشت.

شما می توانید امکانات و لیست نیازمندی های سایت فروشگاهی خود را در اختیار کارشناسان قرار داده و بهترین ها را دریافت نمایید.

همواره در نظر داشته باشید که مشاوره تخصصی در زمینه کاری مورد نظر شما می تواند بهترین راهکار برای انتخاب مناسب ترین سایت و بهترین فروشگاه اینترنتی برای شما و کاربرانتان به ارمغان بیاورد.

از این رو می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان سیماگر از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین می توانید فرم زیر را پر کنید تا در اولین فرصت کارشناسان سیماگر با شما تماس بگیرند .

نام شما (الزامی) شماره تماس (الزامی) ایمیل شما (الزامی) درخواست طراحی سایتمشاوره افزایش فروشدرخواست افزایش رتبه در گوگل پیام شما شرکت طراحی سایت و سئو سایت سیماگر با بکارگیری آخرین متد های روز دنیا در زمینه ساخت سایت و بهینه سازی سایت بهترین ایده ها و راهکار ها را برای کسب و کار شما فراهم می کند.

با سیماگر بروز باشید… با تشکر از توضیحات مفیدتان خیلی بهره مند شدیم آیا شما این مورد را مفید دریافت کرده اید؟ بله نه سلام.

عالیه! عالی بود نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map