طراحی سایت دیوی گورخری باله‌بلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دیوی گورخری باله‌بلند شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت دیوی گورخری باله‌بلند شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » وب انتظارها به سر رسید و بالاخره الگانت تمز صفحه‌ساز خود را به یک پوسته ساز کامل ارتقا داد.

Divi نسخه 4 منتشر شد.

با Divi Theme Builder تمامی کاستی‌های قبلی دیوی که ممکن بود شما را به سمت «المنتور» یا «beaver builder» سوق بدهد از میان رفت.

اکنون قالب دیوی به یک ابزار فوق حرفه‌ای برای ساخت هر نوع قالب و وب سایت وردپرسی تبدیل شده است و صرفا یک page builder نیست.

دوستانی که در حوزه طراحی سایت با وردپرس مشغول کار هستند و از page builder ها برای ساخت سایت مشتری استفاده می‌کنند حتما با دیوی کار کرده و یا حداقل آشنا هستند.

هیچکس منکر نیست که صفحه ساز دیوی، تجربه drag & drop واقعی با سرعت و انعطاف بالا فراهم نموده است که هیچ کدام از صفحه‌های سازهای رقیب حتی بدان نزدیک هم نیستند.

در واقع اگر با دیوی کار کرده باشید هرگز به سمت ویژوال کمپوزر نخواهید رفت! دیوی همواره از محبوب‌ترین صفحه‌ سازها بوده است و elegant themes سالهاست همراه با جامعه بزرگ کاربری خود، امکانات و ویژگی‌های متعددی به این محصول اضافه نموده است.

در حالی که صفحه‌سازهایی نظیر Elementor و Beaver مرزهای محدودیت در ویرایش صفحات وردپرس را شکافته بودند و امکان طراحی کل یک سایت وردپرسی و حتی ووکامرسی را فراهم می نمودند، دیوی تنها یک صفحه ساز استاتیک بود! با این حال پا‌به‌پای رقبای خود ایستاده بود.

کیفیت بالای صفحات خروجی، Template های آماده بیشمار، وجود مستندات و آموزش‌های کافی، پشتیبانی حرفه‌ای، تجربه کشیدن و رها کردن واقعی صفحه‌ساز و … از مواردی بود که با وجود کمبود بسیار زیاد از نظر امکانات، دیوی را در اوج نگه داشته بود.

اتفاقی که امروز رخ داد؛ یعنی به روزسانی قالب دیوی به نسخه 4 و اضافه شدن پوسته ساز و ارتقای محتوای منعطف و ماژول‌های ووکامرس دیوی را به طور قطع به بهترین صفحه ساز و پوسته ساز وردپرس تبدیل خواهد کرد.

اگر از دیوی استفاده نکرده‌اید شدیدا پیشنهاد می‌شود این ابزار فوق‌العاده را برای ساخت وب‌سایت خود یا مشتریان امتحان نمایید.

الگانت تمز طی به روزرسانی‌های مستمر امکانات پایه مورد نیاز برای معرفی صفحه‌ساز را به هسته divi builder اضافه نمود.

این موضوع گاه از طرف کاربران با انتقاد مواجه می‌شد.

به عنوان مثال زمانی که ماژول‌های ووکامرس و امکان ویرایش محصولات فروشگاه به دیوی آمد، کاربران از غیرممکن بودن تغییر تک تک محصولات شکایت داشته و این قابلیت را غیرکاربردی خواندند.

اما در واقع بسیاری از آپدیت‌های دیوی، زمینه ساز بروزرسانی امروز بودند.

گزینه Theme Builder زیر بخش Divi در پیشخوان وردپرس، شما را به بخش جدیدی به نام پوسته ساز هدایت می‌کند.

برخلاف پوسته ساز المنتور که در آن امکان جداسازی پوسته‌های ساخته شده از هم وجود نداشت، دیوی به خوبی تمپلیت‌های مختلف را دسته‌بندی نموده است و رابط کاربری را ساده‌تر و منعطف‌تر نموده است.

تمپلیت‌ها امکان درون ریزی، برون بری، تکثیر و تنظیم داشته و به آسانی قابل ویرایش هستند.

پس از ساختن هر تمپلیت از طریق پوسته‌ساز می توانید به آسانی از آن خروجی بگیرید! در واقع شما می توانید قالب‌های وردپرسی ویژه دیوی تولید نموده و خروجی آن‌ها را عرضه نمایید.

نظیر چنین امکانی در المنتور به صورت جزئی و با خروجی گرفتن از تمپلیت تک تک صفحات امکانپذیر بود.

header و footer از اولین محدودیت‌هایی بود که کاربر هنگام کار با صفحه ساز دیوی با آن مواجه می شد.

گاهی برای ساخت فوتر دلخواه و مناسب از صفحه ساز کمک گرفته می‌شد و با Global نمودن section مربوط به فوتر، آن را در صفحات دیگر کپی می‌کردیم اما در نهایت این فوتر در آرشیوها، تک نوشته‌ ها، محصولات و جستجو مشاهده نمی‌شد! Divi 4.

0 امکان طراحی سربرگ و پابرگ به صورت site wide را فراهم نموده است.

الگانت تمز برای الهام گرفتن کاربران تعدادی هدر و فوتر حرفه‌ای طراحی نموده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

کیفیت تمپلیت‌ها و پک‌های آماده دیوی از تمامی رقیبان خود بهتر است.

و اما بزرگترین نقطه ضعف دیوی برطرف شد.

پیش از این شما نمی توانستید با استفاده از صفحه‌ساز طرحی برای محصول یا نوشته وبلاگ خود بسازید و انتظار داشته باشید تمامی نوشته ها و محصولات شما از آن پیروی نمایند.

از طرفی ساخت و ویرایش هر کدام از پست‌ها با دیوی بیلدر (حتی با ذخیره نمودن یک تمپلیت و هر بار ایمپورت کردن آن) کاری عقلانی نبود.

امروز با به روزرسانی صفحه ساز دیوی این نقص برطرف شد و به راحتی به کمک پوسته ساز می توانید طرح ثابتی برای تمامی پست ها و محصولات طراحی نمایید.

این قابلیت برای کاربران قبلی دیوی همچون روایی دست نیافتنی بود! پیش از این دیوی نمی‌توانست در قلمرو صفحات بایگانی وردپرس، همچون صفحات مربوط به تگ‌ها یا دسته‌ها یا نتایج جستجو حرکت کند.

صفحات 404 نیز باید به طوری دستی (همچون صفحه تک نوشته ها single.

php ) طراحی و ویرایش می شد.

تمامی بخش های وردپرس امروز از طریق پوسته ساز دیوی قابل ویرایش خواهند بود.

با امکان ساخت صفحات از پیش طراحی شده برای محصولات ووکامرس، تیم الگانت تمز بهبود‌های بسیاری به ماژول‌های ووکامرس خود داده است تا تجربه ویرایش و ساخت بهتری به کاربران خود عرضه کند.

در حال حاضر و پیش از انتشار این به روزرسانی دلیلی برای استفاده از این ماژول‌ها نداشتم! اما راز قابلیت ایجاد تمپلیت‌های ثابت برای بخش‌های مختلف، جادوی dynamic content است.

محتوای دینامیک به شما امکان می‌دهد به جای تایپ کردن عنوان یک صفحه، آن را از دیتابیس بیرون کشیده و در محل مورد نظر قرار دهید.

به این ترتیب در صفحات مختلف با وجود مشاب بودن طرح، عنوان هر صفحه متفاوت خواهد بود.

محتوای منعطف که پیشتر به دیوی اضافه شده بود به چند مورد از قبلی عنوان صفحه، تصویر شاخص، نام نویسنده و … محدود بود اما امروز به خوبی از زمینه‌های سفارشی پشتیبانی می نماید و دیگر از رقیب خود، المنتور عقب‌تر نیست! به طور قطع گام بزرگی به سمت حذف قالب‌های کلاسیک وردپرس برداشته شد.

امکانات و جزئیات بسیار زیادی به دیوی اضافه شده است که آن را برای طراحی و ساخت انواع بیشماری از سایت‌های وردپرسی مناسب می‌کند.

امکان خروجی گرفتن از پوسته‌ ساخته شده به شما امکان می‌دهد پروژه‌های خود را سریع‌تر به پیش ببرید.

وب سایت‌های وردپرس یا فروشگاه‌‌های ووکامرسی زیبا طراحی کنید و قالب نوشته‌های مخصوص به خود را بسازید بدون اینکه مجبور شوید در کدهای قالب دست ببرید.

این اتفاق به قدری هیجان انگیز است که با وجود مشغله بسیار نتوانستم درباره آن ننویسم و به زودی قالب خاکستری را نیز با دیوی خواهم ساخت! جمعه سیاه امسال یعنی سالی ۲۰۲۰ مطابق رسم هر سال، الگانت تمز تخفیف‌های فوق العاده به همراه جوایز زیادی رو برای کاربرانش در نظر گرفته.

همونطور که میدونین استفاده از قالب دیوی برای طراحی سایت بدون خرید از سایت الگانت تمز خیلی سخته چون به صفحات پیش ساخته دسترسی نخواهید داشت.

پس اگر طراح سایت هستید بهترین فرصته که لایسنس مادام العمر Divi رو از Divi Black Friday Sale برای استفاده روی بی‌نهایت دامنه بگیرین! با سلام و تشکر از مطلب خوبتون پوسته های خروجی گرفته شده قابلیت نصب دارند ؟ سلام ممنونم در واقع شما از کتابخانه قالب هایی که ساختید خروجی می گیرید و بعد می تونید توی پروژه هاتون، «بعد از نصب دیوی» اونا رو درونریزی کنید.

من سعی می کنم توی وبلاگ هر جا منظور theme اصلی باشه کلمه «پوسته» رو به کار ببرم و هر جا منظورم، صفحات ساخته شده با صفحه ساز باشه از کلمه «قالب» استفاده کنم.

قبلا فقط theme داشتیم الان با همه گیر شدن صفحه سازها می تونیم روی یه پوسته مثل دیوی بی نهایت قالب بسازیم، اونا رو خروجی بگیریم و مجددا نصب کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map