طراحی سایت ذغال فروشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت ذغال فروشی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جهت تولید سالانه حدود 132 تن زغال فشرده در زمینی به مساحت 450 مترمربع (با فرض اجاره این مساحت سوله)، حدود 266 میلیون تومان سرمایه‌گذاری اولیه مورد نیاز است که حدود 204 میلیون تومان آن هزینه ثابت بوده و به خرید ماشین‌آلات، تجهیزات و ابزارآلات، رهن سوله و هزینه‌های قبل از بهره‌برداری اختصاص خواهد یافت.

سرمایه در گردش ماهانه طرح که شامل خرید مواد اولیه، هزینه نیروی انسانی، انرژی و.

.

.

می‌باشد، حدود 62 میلیون تومان برآورد می‌شود و انتظار می‌رود کل فروش سالانه نیز به 990 میلیون تومان برسد.

نرخ سوددهی سالانه این طرح در صورت داشتن بازار فروش مناسب 50 درصد بوده و ماهانه حدود 11 میلیون تومان سود ویژه نصیب تولیدکننده خواهد شد.

بازگشت سرمایه این طرح نیز در طول حدود 22.

5 ماه خواهد بود.

همانطور که خودتان هم لابلای حرفهایتان تاکید کرده اید، اطلاعات اقتصادی ای که ارائه شده با فرض صحت پیشرفت کار درنظرگرفته شده و تولید واقعی حداکثر ۷۰ درصد ظرفیت اسمی است.

البته بدلیل ظرافت های فنی و کم تجربگی تولید کننده در ابتدای امر، حتی رسیدن به ۲۰ درصد ظرفیت اسمی ممکن است محقق نشود.

مشکل بعدی اشباع بازار داخلی است.

تولید کنندگان متعدد محلی باعث افزایش عرضه در برابر تقاضای ثابت بازار است بنابراین امکان کسب سود ده درصدی هم در ابهام است.

همین موضوع باعث شده بعضی از تولید کنندگان از کیفیت محصول تولیدی بکاهند و در محصولشان از ماسه و آهک استفاده کنند تا وزن کاذبی ایجاد کنند! توجه کنید که زغال بعنوان سوخت جامد در تعدادی از کشورهای همسایه ما مصرف می شود و راه حل مشکل کمبود تقاضا، ایجاد ظرفیت صادراتی است.

متأسفانه ماه هاست که ارگان های دولتی بالاخص دفتر تدوین مقررات صادرات و واردات در سازمان توسعه تجارت از انجام وظیفه ذاتی خود برای تدوین مقررات صادرات این کالا سرباز زده و امکان عبور این کالا از مبادی رسمی را غیر ممکن کرده است.

من ماه هاست که در حال پیگیری حل این مشکل هستم و هنوز نتیجه مثبتی بدست نیامده است.

سلام.

رسالت میدون آموزش کسب و کارهای مختلف می باشد.

دوره  آموزشی زغال فشرده براساس مصاحبه با کارآفرینان، بازدید میدانی از کارگاه، مطالعات گسترده منابع مختلف و .

.

.

تدوین شده است.

بسیاری از افراد در فروش زغال فشرده دچار مشکل می شوند یا مواد اولیه خود را گران تهیه نموده و محصول را با قیمت پایین به فروش می رسانند و در نتیجه سودی به دست نمی اورند.

در پلن ریسک دوره این مباحث بررسی شده و هشدارهای لازم به مخاطب داده می شود.

انچه به عنوان سود ذکر شده است در حقیقت برای زمانی است که شما تمامی کارها را به درستی انجام بدهید.

هستند افرادی که با تولید زغال فشرده سودهای کلانی به دست می اورند و از طرفی افرادی هم هستند که ممکن است کل سرمایه خود را در این راه از دست داده باشند.

در همه کسب و کارها این موضوع صادق بوده و هرکسی در هر کاری موفق نیست.

با سلام.

سامانه میدون با حضور اساتید تولید کننده  و سازنده تجهیزات زغال فشرده اقدام به برگزاری چندین کارگاه آموزشی تولید زغال فشرده نموده که به همراه بازدید از محل کارگاه نیز بوده و در ادامه کار نیز همچنان این کارگاه ها را برگزار میکند.

جهت دریافت شماره تلفن کارآفرینان این حوزه با قسمت آموزش سامانه میدون تماس بگیرید.

لازم به یاد آوری است که معمولا سازندگان تجهیزات تولید زغال فشرده تمرکز خود را بر فروش تجهیزات تولید زغال فشرده متمرکز کرده اند و یافته های میدانی حاکی از آن است که این شرکت ها علی رغم بستن قرار داد خرید تضمینی محصول، در موقع خرید، قیمتی که برای خرید ارائه میدهند سود چندانی را عاید تولید کننده نمیکند و تولید کننده عملا مجبور میشود مشتری دیگری برای این کار پیدا کند.

بنابراین توصیه اکید میشود قبل از اجرای طرح حتما از بازار فروش خود مطمئن باشد.

برای این کار میتوانید در ابتدا بصورت عمده مقداری زغال فشرده خریداری کنید و توان خود را در بازار یابی و فروش آن بسنجید.

قسمت مشاوره سامانه میدون نیز اماده ارائه مشاوره عمومی و تخصصی در این زمینه می باشد.

با سلام.

قیمت هر خط تولید بدون احتساب هزینه اجاره سالن و یا کارگاه، هزینه ساخت کوره و سایر تجهیزات مورد نیاز تا اواخر سال 97 برای پلاس 75 میلیون تومان، تسمه ای 60 میلیون تومان و گیربکسی 40 میلیون تومان بوده که اخیرا افزایش هم داشتند.

سود خالص هر کیلو زغال فشرده کاملا وابسته به بازاریابی و قیمت فروش شما دارد و از 500 تومان تا 3000 تومان (وبیش از 3000 هزار تومان در حالت صادرات) متفاوت است.

در طول یک ماه با یک شیفت کاری 8 ساعته  خط تولید پلاس 16.

8 تن، تسمه ای 60 تن و گیربکسی 40 تن زغال تولید میکند.

قسمت مشاوره سایت میدون، آماده ارائه مشاوره عمومی و تخصصی در این زمینه است.

کیفیت پایین بریکت ها و یا زغال های تولیدی معمولا به کیفیت مواد اولیه، فرایند رطوبت گیری مواد اولیه، درصد ترکیب مواد اولیه، کیفیت ساخت کوره ها و مواردی از این دست بر می گردد.

از آنجا که تولید زغال فشرده قطعا نیاز به کسب تجربه فراوان دارد و بدون آن مشکلات زیادی در امر تولید بوجود خواهد آمد که کیفیت زغال فشرده تولید شده را تحت تاثیر قرار می دهد پیشنهاد می کنیم با متخصصان و تولیدکنندگان منصف و باتجربه این حوزه که سالها به کسب تجربه در این صنعت پرداخته اند ارتباط حاصل نمایید.

در نظر داشته باشید تولید کنندگان به سختی تجربیات خود را در اختیار دیگران  قرار می دهند اما با کمی جست و جو حتما خواهید توانست دوستانی پیدا کنید که برادرانه تجربیات خود را به شما منتقل کنند.

پیشنهاد می کنم بیشتر از حساسیتی که برای دستگاه ارزان قیمت دارید برای خرید دستگاه با کیفیت داشته باشید.

در صورتی که مشاهده نمودید قیمت دستگاه های یک شرکت بیش از اندازه کمتر از دیگر شرکت هاست حتما از کیفیت قطعات به کار برده شده در آن دستگاه اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

همکاران ما در بخش بازرگانی می توانند راهنمایی های لازم را جهت انتخاب شرکت سازنده دستگاه ها به شما داشته باشند.

میزان تولید دستگاه های مختلف بسته به نوع و کیفیت ساخت آن متفاوت می باشد.

به طور میانگین می توان گفت از هر 2 تن مواد اولیه که به دستگاه خشک کن وارد می شود وسپس به اکسترودر تسمه ای می رسد، 500 کیلوگرم زغال می توان تولید کرد.

یعنی از 4 کیلوگرم مواد اولیه 1 کیلو گرم زغال می توان گرفت.

البته نسبت های دیگری هم گفته می شود همانند 1به 3 ویا  1 به 5 ولی نسبت 1 به 4 واقع بینانه تر به نظر می رسد.

سلام.

تولید زغال فشرده از آن کسب و کار هایی است که صحبت های ضد و نقیض بسیاری راجه به آن بیان می شود.

نکته قابل توجه این است که تجربه در این شغال اهمیت بسیار بالایی دارد.

در صورتی که شما به عنوان یک تولید کننده تازه کار وارد بازار می شوید مشاهده می کنید زغال فشرده ای که تولید نموده اید کیفیت بسیار پایین تری در مقایسه با تولیدات رقبای شما دارد و همین امر فروش محصول را برای شما سخت و نگران کننده می نماید و در صورت ادامه این روند هزینه های زیادی روی دست شما می ماند و مجبور به قبول شکست می شوید.

بنده دو راه را به شما پیشنهاد می کنم: راه اول اینکه چندین ماه را به کارکردن در یک کارگاه تولید زغال فشرده اختصاص دهید و زمانی که فوت های کوزه گری این کار را کاملا آموختید و چم و خم کار دستتان آمد و توانایی تولید زغال مرغوب را پیدا نمودید سپس اقدام به تاسیس کارگاه خود بنمایید و یا اینکه سرمایه زیادی را کنار بگذارید برای جبران هزینه های ناشی از بی تجربگی و آزمون و خطاهای حین کار.

سوال با سلام یه سوال ازتون داشتم در رابطه با زغال فشرده اینکه بنده یمقداری تخقیق کردن در این رابطه.

با توحه به اینکه تعداد خیلی زیادی کارگاه تولید زعال فشرده زدن ارزه زیاد شده و تقاضاب نسبت کمتر.

و قیمت زغال تا کیلویی 6000 تومان پایین اومده.

و با توجه به تحقیقاتی که بنده داشتم خیلی از این کارگاه ها متضرر شدن.

وقتی علتش رو پرسیدم بالا رفتن قیمت خاک اره و پایین اومدن قیما ژغال بوده.

و اینکه سوال اصلی بنده این هستش که با 100 کیلو گرم مخلوط با تناسب درست خاک اره خیس موجود در بازار و چوب گردو و پودر زغال چند کیلو زغال فشرده تولید میشه با توجه به مشکلات که وجود داره اعم از 1_خیس بودن خاک اره و کاهش وزن برای خشک شدن در فضای ازاد 2_کم کردن وزن هنگام خشک کردن با دستگاه 3_کاهش وزن هنگام تبدیل به بریکت 4_کاهش شدید وزن هنگام تبدیل بریکت به زغال ممنون از همکاری شما سلام من دوره اموزشی رو مطالعه کردم برآورد قیمت ها با واقعیت اختلاف داره و بعضی آیتمها لحاظ نشده بعنوان مثال قیمت دستگاه ها که من از چند شرکت استعلام گرفتم خیلی بیشتر از این هست مورد بعدی هزینه ها هست که اون هم فقط برای یکماه حقوق درنظر گرفته شده ولی عملا سالانه ۱۴ ماه حقوق داریم ( با احتساب دو ماه عیدی ) همچنین هزینه بیمه پرسنل و مالیات بر درآمد هم هست .

که میزان درآمد رو به شدت تغییر میده .

مورد بعدی اینکه که شرکت های زیادی هستن که دستگاه تولید میکنن معتبر ترین شرکت کدوم هست که بهش اعتماد کنیم ( از لحاظ کیفیت دستگاه و تعهدات ) بنظرم این طرح که نوشته شده مربوط به شرکت تهران برتر مستر زغال باشه که شایعاتی توی فضای مجازی علیه اون وجود داره و حتی سایت شرکت هم با مشکل مواجه هست و بجز صفحه اصلی بقیه صفحات باز نمیشه معذرت میخوام که مطلب طولانی شد ولی میخواستم با اطمینان کامل سرمایه گذاری کنم با سلام و تشکر،اینطوری که سایت میدون تبلیغ میکنند روز بروز بر تولید کنندگان زغال فشرده افزوده میشود تا بازار اشباع شود،در حالیکه به هیچ وجه اینطور نیست،نه در ماه میشود این اندازه تولید داشت و نه فروش،من از نزدیک بسیاری از افراد را دیدم که متضرر شدند و کارگاهشون را جمع کردند،حتی کسانی بودند که نتوانستند زغال درجه ۲ هم تولید کنند،هزینه نگهداری و استهلاک دستگاهها هم بیشتر از این است که میدون اعلام کرده است،شما اگر از کارگاهها دیدن کنید می بینید که چند عدد ماردون و سیلندر یدکی دارند،من به شخصه کارگاهی را پیدا نکردم که بگه شرکت سازنده خط، زغالهای تولیدی مارو خریده .

این وسط یه سری از تولید کنندگان زغال سود خواهند کرد و یه سری ضرر،ولی در هر صورت میدون سود خواهد کرد و شرکتهای سازنده خط،به نظرم سایت میدون صادق نیست.

سلام خسته نباشید وقتی بریکت هارو توی پالت میزاریم و میسوزونیم و داخل کوره میزاریم و بعد از بیس دیقه تمامی منافذ کوره رو میبندیم تمامی پالت تا دو ساعت خاموش میشه.

انداره کوره ها در حدی هست ک فقط پنج سانت از دو طرف جای خالی میمونه و اندازه سوراخی ک دود ازش بالا میره ۱۰در ۱۰هست.

خواهش میکنم راهنمایی کنین.

بعد از در اوردن زغال از کوره میبینیم یه قسمت زیاد سوخته و اون یکی قسمت ها کلا اتیشی نیست توشون.

و اون قسمت سوخته همون قسمتی هست ک به طرف دودکش هست.

اگه میشه شماره مشاور در اختیار بنده بزارین خیلی ممنون میشم با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز میدونی 1-با جستجو زیاد متوجه شدم صنعت ذغال فشرده هم بسیار سودآور است که با گروه و شرکت مستر زغال آشنا شدم و سایت آنها را مشاهده کردم و گفته بودند که تجهیزات با وام اشتغال زایی و تامین مواد اولیه وخرید تضمینی گفته بودن که یک درآمد خوب 12 و13 میلیونی یا بیشتر را بدست میاورد ، خواستم راهنمایی کنید که این شرکت و کسب وکار و این میزان درآمد چقدر واقعیت دارد وچقدر کار درست هستند شما تایید میکنید یا خیر ؟ مطمئن هستند یا خیر؟ 2- صادرات محصولاتی مثل زغال فشرده چه کارهایی لازم به انجام دارد؟ چطوور می توان محصول خود را صادر کرد به چه چیزی نیاز هست؟چقدر برای انجام صادرات محصول باید ابتدا هزیه کرد؟ بسیار ممنون و تشکر فراوان از تیم عالی شما سلام وقت همگی بخیر در مورد این کسب و کار حرف و حدیث زیادی هست بنده تمایل زیادی به راه اندازی این تولیدی داشتم ولی با شنیدن و دیدن بعضی مسایل به کل مردد شدم خواهش میکنم در مورد مسایل زیر توضیح بفرمایید 1- کیفیت دستگاه های تولید زغال خیلی مورد بحث هستش مثل اکسترودر و اینکه شرکت هایی فروشنده ی این دستگاه ها پشتیبانی خوبی ارائه نمیدن 2- فروش زغال های تولیدی به چه صورت انجام میشه؟! صرف خرده فروشی هست ؟ و اینکه بعضی شرکت ها موقع فروش دستگاه تضمین خرید میدن ولی عملا بخاطر کیفیت پایین دستگاه و تنظیم قرارداد خرید عملا خریدار نمیتونه بفروشه ممنون میشم پاسخ این سوالات رو بدید با تشکر با سلام.

کیفیت دستگاه ها خیلی مهم بوده و شما باید از شرکت های معتبری آن را تهیه کنید.

با این وجود، هر خط تولیدی ماهانه حدود 2.

5 میلیون تومان استهلاک دارد.

فروشندگان دستگاه ها ضمانت خرید را میکنند ولی ممکن است ایرادات زیادی از زغال تولیدی شما بگیرند و از طرفی با قیمت بسیار پایین از شما خرید میکنند و گاها صرفه ای برای شما ندارد.

پیشنهاد میشه قبل از راه اندازی خط تولید با چند تا از تولید کنندگان زغال فشرده در ارتباط باشید و از نزدیک با مشکلات آشنا شوید.

سعی کنید مقدار محدودی زغال خریداری کرده و آن را بازار یابی و به فروش برسانید.

در صورت موفقیت می توانید این کار را شروع کنید.

با سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان من با سر مایه ی حدود 170میلیون تومان قصد راه اندازی یک کارگاه تولید زغال صنعتی را دارم در ضمن هیچ گونه تجربه و مهارتی و اطلا عاتی هم در این زمینه ندارم ولی علاقمند به این کار شده ام می خواستم بدونم : 1 ) بااین سرمایه می توانم این کاررا شروع کنم 2 )آیا بازار این کار اشباع شده یا نه 3 ) آیااین کار بازار صادرات دارد یا نه و آیا من می توانم بعد از مدتی وارد این بازار شوم یا نه ؟ 4 ) آیا مواد اولیه این کار به فراوانی موجود است یا نه ؟ خواهشا به طور کامل و واقع گسیماگره من را راهنمایی کنید به «میدون» خوش اومدین! ما در «میدون» تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره.

برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و با یک روش تحقیق کاملا علمی و مبتی بر واقعیت های منطقه ای مزیت های شغلی سراسر کشور رو مشخص کردیم.

شما با شرکت در «آزمون مسیریابی شغلی» می تونید شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ بعد از اون با مراجعه به «دوره های آموزشی» و فراگیری چهار مهارت مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت عملیاتی در هر کسب و کار شناخت بهتری برای تصمیم گیری ورود به اون کار و پیدا می کنید.

بخش «نیازمندی ها» به شما کمک می کنه تا ملزومات و سرمایه مورد نیازتون برای شروع یا ادامه کسب و کار رو با استفاده از ظرفیت های مردمی پیدا کنید وهمه جوره مهیا راه اندازی کسب وکارتون بشین.

یادتون باشه با استفاده از تجربیات مشاورین خبره در حوزه مورد نظرتون از طریق « کلینیک مشاوره» ریسک شکست تو کارتون و کم خواهید کرد.

«میدون» از ابتدا تا رسیدن به موفقیت، همراهتان خواهد بود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map