طراحی سایت رزرواسیون هتل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت رزرواسیون هتل داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید طراحی سایت رزرواسیون هتل طراحی سایت هتل شما باید برازنده مکان اقامتی شما باشد.

پس با طراحی سایت رزرواسیون هتل به صورت کاملا حرفه ای و منحصر به فرد، خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهید و فرایند رزرو اقامت در مجموعه را تسهیل کنید.

ما پس از طراحی سایت هتل برای بهترین مجموعه ها، پکیج سایت آماده رزرواسیون هتل را تهیه کرده ایم تا مجموعه های گوناگون بتوانند از تمامی امکانات ویژه آن البته با هزینه ای پایین‌تر بهره مند شوند.

مشاوره رایگان ما مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.

لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند.

شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.

با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید.

هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.

برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

طراحی حرفه ای وب سایت هتل نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

برای طراحی سایت هتل، رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی و حضور متخصصانی با تجربه، در کنار شما است تا طراحی سایت شمارا به بهترین شکل انجام دهد تا مخاطبانتان تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

امروزه اکثر افراد تمایل دارند زودتر از موعد سفر، از طریق وب سایت های رزرواسیون هتل، مکان و اقامتگاه مورد نظر خود را در شهر یا کشور مقصد انتخاب نمایند.

با وجود سیستم های رزرواسیون آنلاین هتل ها، این امکان و بسیاری امکانات دیگر فراهم شده است.

این امکانات مرهون سیستم های برنامه نویسی و طراحی سایت هتلداری است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود و رضایت بیشتری را برای مدیران مراکز اقامتی و مشتریان آن‌ها، به وجود می آورد.

طراحی سایت رزرواسیون هتل برای هر هتلی مناسب و جزو ضروریات می باشد.

البته به دلیل وجود سایت‌های فراوان با امکاناتی مشابه، لازم است که برای ساخت وب سایت خود به بهترین سایت طراحی سایت هتل مراجعه کنید تا طراحی سایت شما به بهترین شکل انجام گیرد.

هم چنین راحتی کاربر و صرفه جویی در زمان او، تنها با داشتن UI و  UX خوب امکان پذیر است که شرکت طراحی سایت باید آن را تضمین کند.

با داشتن وب سایت برای مجموعه اقامتی خود، از امکاناتی برخوردار می شوید که در ادامه تعدادی از آن هارا بیان می کنیم: شرکت طراحی سایت رایا پارس با استفاده از تجربیات خود و نیروهای کار امد، با ارائه بهترین خدمات و بیشترین امکانات، همراهتان خواهد بود تا  شما را در طراحی سایت رزرواسیون هتل همراهی کند.

  یکی از امکاناتی که برای هتل های بین المللی و یا اقامتگاه‌های شهرهای توریستی توصیه می‌شود، دو زبانه بودن سیستم رزرواسیون هتل است که افراد خارجی بتوانند با تغییر زبان، به راحتی و بدون واسطه اقدام به رزرو هتل نمایند.

در این زمینه رایا پارس با سابقه طراحی سایت های چندزبانه، قادر به طراحی سایت برای هتل‌هایی است که به مشتریانی از سایر کشورها، خدمت رسانی می کنند.

  در طراحی سایت هتلداری، باید نکاتی را در نظر گرفت که در ویژگی های طراحی سایت رزرواسیون هتل و هتل داری به آن اشاره کرده ایم.

بنابراین لازم است که پیش از طراحی سایت برای مجموعه خود، این نکات مهم را در نظر داشته باشید و شرکتی را انتخاب کنید که کلیه این امکانات را به بهترین شکل ارائه می کند.

علاوه بر این می‌توانید با طراحی سایت گردشگری، از کلیه امکانات آن برخوردار شوید.

  امروزه هتل ها برای ثبت رزرو از دو روش (آنلاین و آفلاین) استفاده می‌کنند.

در روش "آنلاین" تمامی مراحل انتخاب هتل، نوع اتاق ها، رزرو و .

.

.

به صورت خودکار و بدون دخالت افراد انجام می‌پذیرد.

در این حالت سایت به سامانه رزرواسیون هتل وصل شده و درخواست مسافر بدون واسطه و به صورت آنلاین، ثبت می شود و کاربر می تواند در انتها، تاییدیه رزروهتل (واچر) خودرا دریافت کند.

در روش "آفلاین"پس از ثبت اولیه رزرو در سامانه، درخواست موردنظر توسط اپراتورهای سامانه بررسی می‌شود و هماهنگی هایی از قبیل تایید نهایی، ظرفیت موجود و آخرین قیمت انجام می گیرد و درخواست درصورت امکان تایید شده و در غیر این صورت، رزرو لغو می شود.

وب سایت هتل پارک حیات وب سایت هتل چهار ستاره آدینا وب سایت هتل آفتاب شرق

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map