طراحی سایت رزرو هتل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت رزرو هتل شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نسخه نسخه نسخه سیستم طراحی سایت و رزرواسیون هتل که با نام "اسکان" در بازار شناخته می شود از سال 1390 خدمات به هتل ها و مجموعه های گارانتی کننده هتل را آغاز کرده است.

این سیستم بر اساس نیاز های یک هتل طراحی شده و مدیر سیستم به راحتی می تواند سایت خود را مدیریت نماید.

و اتاق های خود را به صورت آنلاین به فروش برساند.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video طراحی سایت هتل یکی از اصلی ترین خدمات شرکت ایران تکنولوژی می باشد.

این نرم افزار با عنوان (اسکان) از سال 82 عرضه شده و با توجه به نیازهای تخصصی هتل ها طراحی گردیده است.

در ضمن به تازگی این نرم افزار تحت به روز رسانی کلی قرار گرفته و نسخه جدید آن روانه بازار شده است.

امروزه با توجه به رشد چشمگیر استفاده از اینترنت و افزایش سهم تجارت الکترونیک از درآمد صنعت گردشگری ، نیاز به داشتن یک وبسایت به روز و کاربر پسند برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بیش از پیش حس می گردد.

همچنین برای معرفی و نمایش خدمات و امکانات هتل و جذب مسافر بیشتر وجود یک سایت اینترنتی نقش ویژه و منحصر به فردی را ایفا می کند.

فرقی نمی کند شما صاحب یک هتل پنج ستاره باشید یا یک هتل آپارتمان ، اقامتگاه بوم گردی ، ویلا هتل و یا حتی مهمانسرا .

در واقع سایت نقش ویترین را برای هتل شما ایفا می کند که مسافر با بازدید از سایت ، ترغیب به انتخاب هتل شما برای اقامت می گردد.

در ضمن شما می توانید با سامانه رزرواسیون نرم افزار اسکان اتاق های خود را داخل سایت رسمی هتل ارائه دهید و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای رزرو دریافت کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

نرم افزار رزرواسیون هتل با نام تجاری (اسکان) از سال 1390 پس از تحقیق و مطالعات بسیار و با تلاش تیم برنامه نویسی شرکت ایران تکنولوژی به صورت تخصصی برای آژانس های مسافرتی طراحی شده است.

با استفاده از این نرم افزار آژانس مسافرتی می تواند کلیه هتل هایی که در داخل یا خارج از کشور گارانتی کرده و یا مجوز رزرو اتاق های آن هتل ها را اخذ نموده ، به صورت آنلاین و 24 ساعته در معرض رزرو قرار دهد.

به صورتی که مسافر و یا آژانس همکار با مراجعه به سایت آژانس اتاق های مورد نظر خود را به صورت کاملا آنلاین رزرو نموده و واچر قطعی دریافت نمایند.

پس از طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله ماژول گذاری می رسد.

ماژول به معنی عمومی و غیر فنی به گزینه هایی گفته می شود که می توان داخل سایت قرار داد و با کلیک روی آن از امکانات سایت استفاده کرد.

مثل ماژول تماس با ما ، گالری ، مجله گردشگری و .

.

.

.

ماژول در معنای فنی به قطعه کدهای برنامه نویسی گفته می شود که امکانات متنوعی را به کاربر وب سایت می دهد.

با توجه به سابقه 15 ساله ایران تکنولوژی در طراحی سایت هتل ، این شرکت شناخت کاملی از نیازهای هتل ها در این زمینه بدست آورده است و براساس همین نیازها بیش از 40 ماژول تخصصی مناسب هتل را طراحی و پیاده سازی نموده است.

شما می توانید از فهرست ماژول ها بر اساس نیاز ، بودجه ، برنامه ریزی و خدماتی که مدنظر دارید ماژول های دلخواه خود را انتخاب کنید .

این ماژول ها در چند گروه کلی قرار میگیرند: ماژول های عمومی: مانند درباره ما ، تماس با ما ، اخبار هتل ، قوانین و مقررات و .

.

.

ماژول های پایه: مانند اتاق ها ، رستوران ها ، امکانات ، خدمات هتل و .

.

.

ماژول های مکمل: مانند گالری عکس ، دفترچه خاطرات ، هواشناسی ، تبلیغات و .

.

.

البته امکان شخصی سازی ماژول ها و افزایش ماژول همیشه برای شما وجود دارد.

پس از پایان کار و تحویل پروژه ، کارشناسان بخش آموزش شرکت ایران تکنولوژی نحوه کار با نرم افزار و پنل مدیریت آن را به صورت کامل در یک جلسه به شما آموزش خواهند داد .

این آموزش کاملا رایگان بوده و برای کلیه پرسنل هتل که با این نرم افزار سروکار دارند ارائه می گردد.

علاوه بر موارد فوق همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات احتمالی می باشند.

در دست طراحی در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارید با ما تماس بگیرید ، کارشناسان فروش با کمال میل پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهند بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map