طراحی سایت رز کارولینا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت رز کارولینا شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت رز کارولینا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در انبار موجود نمی باشد ٪27تومان820,000 تومان595,000 Apple iPhone XS 2018 نقد و بررسی حجم: 80 میلی لیتر نوع عطر: تستر ادوپرفیوم زنانه گروه بویایی: گلدار میوه ای طبع رایحه: ملایم طعم رایحه: شیرین همراه با جعبه سفید تستر وی آی پی رز – Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است ملایم و شیرین.

این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

تستر عطر ۲۱۲ وی آی پی رز – Carolina Herrera 212 VIP Rose عطری است زنانه و خاص.

قیمت تستر عطر 212 وی آی پی رز عطر ۲۱۲ وی آی پی رز – Carolina Herrera 212 VIP Rose ،محصولی کاملا جذاب ، لطیف و لذت بخشی است که سمبلی از هیجان و خوش گذرانی در پارتی های فشن نیویورک سیتی می باشد .

با توجه به این که اسم این عطر وی آی پی رز هست اما درون آن اصلا از رز استفاده نشده ، بیشتر از شکوفه هلو و و ترکیبی از میوه جات تابستانی درونش به کار رفته است .

ملایم می باشد و شیرینی آن شما را دلچرکین نخواهد کرد ، چنانچه میگرنی هستین و یک عطر جدید خوب را جستجو می کنید این عطر خوب و مناسبیست .

مشاهده محصول در وب سایت اصلی کارولینا هررا می توانید اینجا کلیک کنید.

ترکیب آن که تعبیری از تازگی ، فریبندگی و زنانگی است ، دارای افکت های شیرینی از شامپاین و تن لطیف و تازه ی میوه در نت اولیه ، عطر خوش و دل نواز شکوفه های هلو در نت میانی (که بالاترین دوز پیچیدگی ترکیباتش این قسمت است) و در نهایت نت های تند و چوبی می باشد.

طراحی و فرمولاسیون 212 VIP Rose را عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «لوکاس سایوزاک» (Lucas Sieuzac) انجام داده است.

در تمام مدت استفاده از این عطر 80 میلی‌لیتری، بوی میوه، چوب و گل را استشمام خواهید کرد.

بطری 212 VIP Rose در همان پلتفرم قبلی عطرهای 212 طراحی شده است.

روی این شیشه‌ی صورتی و سنگین، نشان تجاری کارولینا هررا و نام 212 VIP Rose را مشاهده می‌کنید.

این استوانه به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود.

212 وی آی پی رز عطری با ترکیبی نفسانی ، سرگرم کننده ، مظهر زرق و برق و کاملا زنانه می باشد که دارای رایحه ی میوه ای ، گلدار ، چوبی و شیرین بوده و مناسب استفاده برای فصول معتدل و گرم ، خصوصا فصل بهار می باشد .

بوی غالب این محصول آمیزه شامپاین به همراه نت های میوه ای می باشد که ابتدا خود را نمایان کرده سپس بدنبال آن در میانه راه شکوفه هلو در مسیر ظاهر گشته و او را دنبال میکند و در انتها با مشک سفید ، کهربا و نت های چوبی ماندگار میگردد .

قیمت تستر عطر 212 وی آی پی رز پس از اسپری‌کردن 212 VIP Rose روی پوست و محل نبضتان، به‌سرعت بوی نت‌های میوه‌ای را استشمام خواهید کرد.

این ترکیب میوه‌ای و شیرین شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد.

در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

نت‌های میانی از شکوفه‌ی هلو ساخته شده‌اند.

بوی شیرین این نت‌های گیاهی تعادل روحی و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند.

پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

این نت‌ها از عنبر، مشک و نت‌های چوبی تشکیل می‌شوند.

بوی این ترکیب سه‌گانه اعتمادبه‌نفس و هیجان شما را به شکل ویژه‌ای بالا می‌برد.

خرید عطر کارولینا هررا 212 VIP Rose با توجه به حجم 80 میلی‌لیتری، بطری خاص و زیبا، برند معتبر، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا و قیمت نه‌چندان بالایش بسیار رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

با استفاده از این عطر همواره در حال‌وهوای میهمانی خواهید بود.

برند کارولینا هررا غلظت عطر ادوپرفیوم ماندگاری عطر ماندگاری متوسط طبع عطر ملایم پخش بو پخش بو متوسط طعم عطر شیرین حجم عطر 80ml گروه بویایی گلی مرکباتی مناسب برای خانم ها مناسب فصل بهار و تابستان نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * عنوان نظر شما (اجباری) * +نقاط قوت +نقاط ضعف دیدگاه شما * نام * ایمیل * هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

سوال شما * نام * ایمیل * Apple iPhone XS 2018 Apple iPhone XS 2018 Apple iPhone XS 2018 Apple iPhone XS 2018 عطر و ادکلن اورجینال | درین عطر نمایندگی رسمی واردات ادکلن به کشور | لذت خرید خوب و مطمئن باما .

ضمانت نامه اصالت تا یکماه و گارانتی سلامت فیزیکی تمام کالا ها به همراه محصول ارائه میشود | ارسال در تهران بین 1 تا 18 ساعت و ارسال شهرستان بین 1 تا 3 روزه | دفتر مرکزی : تهران ، پاسداران ، نگارستان ششم ، پلاک 55 | 0912-8238263 کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی درین عطر میباشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map