طراحی سایت روان نویس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت روان نویس شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فراتر از چهارچوب ها فکر کنید :) فراتر از چهارچوب ها فکر کنید :) گروه وب نویسان ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب ، توسعه برنامه های کاربردی تحت وب ، ویندوز ، موبایل و ارتباطات آنلاین می باشد.

گروه وب نویسان از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود و از همان ابتدا سعی بر آن داشت که با نوآوری و ایده های بروز و متفاوت در طراحی سایت ، بتواند مشتریان راضی و موفق خود را بیشتر نموده و به ارایه خدمات مستمر و حرفه ای در زمینه خدمات اینترنتی و طراحی و برنامه نویسی وب سایت ، وب اپلیکیشن ، ویندوز اپلیکیشن ، موبایل اپلیکیشن ، طراحی مالتی مدیا ، گرافیک و تبلیغات دیجیتال در صنعت نرم افزار بپردازد.

طراحی وب سایت و وب اپلیکیشن طراحی حرفه ای اپلیکیشن موبایل پشتیبانی فنی و بهینه سازی سایت مشاوره و بروزرسانی وب سایت امکان سنجی و برنامه ریزی دقیق طراحی قالب اصلی سایت کد نویسی و پویا سازی تحویل و آموزش کاربری و مدیریت سایت در گروه وب نویسان ، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید.

همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم.

ما مورد اطمینان بهترین شرکت ها هستیم.

و به این مهم می بالیم.

.

.

گروه وب نویسان تجربه کار با بزرگترین نام های تجاری و همچنین بسیاری از شرکت های کار آفرین و تازه تاسیس را دارا می باشد.

ما در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت کاری و بازگشت حداکثر سرمایه اختصاص داده شده برای تمامی مشتریان هستیم بدون توجه به کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار مشتریان.

پهنای باند در واقع میزان اطلاعاتی است که در طول ماه توسط سایت شما می تواند رد وبدل شود مثلا فرض کنید شما یک فایل ۱ مگابایتی رار روی سایت خود قرار دهبد و پهنای باند ماهیانه ی سایت شما ۲۰ گیگا بایت می باشد .

در این صورت این فایل ۱ مگابایتی در طول ماه ۲۰۰۰۰ بار می تواند توسط افراد در اینترنت دانلود شود.

دامنه نام منحصر به فردی است کهه برای شناسایی سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد  و از یک یا چند قسمت تشکیل شده است که با نقطه ( دات ) از هم جدا شده اند .

قسمت اول ماهیت آدرس www قسمت دوم نام دامنه domain name و به قسمت سوم پسوند دامنه می گویند.

اصولا سایتهای ایستا یا استاتیک سایتهایی هستند که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود.

اینگونه وب سایتها معمولا تنها جهت معرفی کاربرد دارند،عملیات محتوایی سایت به ندرت صورت می پذیرد و در مقابل سایتهای پویا نیاز شدید به تغییر مداوم اطلاعات و محتوا داشته و بنا به نیازمندی و کاربرد سایت طراحی و توسعه می یابند .

جواب این سوال کاملا بسته به توقع شما از وبسایتتان دارد .

بهینه سازی کمک می کند  یک وب سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد در نتیجه باعث بیشتر دیده شدن سایت می شود.

در واقع یک نوع تبلیغات مدرن آنلاین به حساب می آید.

زمانی جواب خیر است که شما علاقه ای به بیشتر دیده شدن نداشته باشید.

هاست و دامین پس از ثبت به مدت یک سال فعال می باشد و بعد از یک سال باید مبلغی برای تمدید آن پرداخت شود.

بله و ما این کار را به صورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد، مگر در صورتی که شما خود از قبل با مدیریت وبسایت آشنایی داشته باشید.

آموزش حضوری بنا به نیاز مشتری در محل دفتر ما قابل انجام خواهد بود.

مقدار فضای لازم بستگی به نوع طراحی و فعالیت شما در سایتتان دارد.

شما باید حجم فایل هایی که سایت شما را در بر میگیرد را محاسبه کنید ومقدار فضایی بیشتر از آنچه محاسبه کرده اید را خریداری کنید.

" گاهی اوقات همکاری با یک شرکت، دستاوردی فراتر از چیزی که باید داشته باشد را به همراه دارد.

تجربه همکاری با مجموعه محترم وب نویسان، از این دست می باشد.

با تکیه بر دانش فنی و تعهدی که در مدیریت و پرسنل این مجموعه سراغ دارم، مطمئن هستم که مسیر موفقیت را با سرعت بالاتر و پیروزمندانه تر طی خواهید نمود.

" همکاری با تیم مجرب وب نویسان تجربه شیرینی از یک همکاری صمیمانه و حرفه ای و دلسوزانه را به همراه داشت.

دانش فنی، تجربه، دقت و جزییات فنی و احساس م سئو لیت این تیم قابل احترام است.

حتما پیشنهاد میکنم پروژه های انجام شده تعداد مشتریان هاست های تحت پشتیبانی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map