طراحی سایت روسری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت روسری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

من صبا کاظمی هستم طراح روسری ، با 7 سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت نساجی طراحی طرح های روسری، از اصول هنری، بصری و الهام از رنگها و طرحهای طبیعت، گل و بوته، حیوانات( ببری، پلنگی، پوست مار و بافت هر حیوانی که قابلیت اجرا را داشته باشد) و اشیاء پیرامون که باعث ایجاد طرح های عام و خاص می شود و استفاده از رنگ بندی هایی که در هر رده سنی( نوجوان، جوان و میانسال) می توان استفاده کرد و بر طبق مد هر ساله رنگ، که توسط شرکت pantone اعلام میگردد، طراحی می شود.

تمامی طرح ها با توجه به سلیقه مشتری اورژینال بوده و اغلب بر اساس نقاشی های آبستره، مفهومی و دیجیتال می باشد.

طراحی ابتدایی به صورت دستی با رنگهایی مانند مداد رنگی، آب رنگ، اکریلیک، اکولین و هر نوع رنگی که قابل استفاده باشد، بر روی مقوا یا بوم با قلم مو یا هر چیزی که باعث می شود اثر گذار باشد، اجرا می شود.

پس از برنامه ریزی، طراحی، ایجاد ترکیب بندی مناسب و تعیین رنگها، طرح توسط برنامه های کامپیوتری(illustrator و photoshop (برای آماده شدن جهت اجرا در خط تولید، طراحی میگردد که پس از آن قابلیت چاپ با جدیدترین دستگاه های چاپ( تخت، دیجیتال و ترانسفر) بر روی پارچه پلی استر، با رنگ های دیسپرس یا پارچه های دوفاز را دارد.

پس از تولید و چاپ روسری در کارخانجات و کارگاهها، وارد عرصه بازار می گردد شال و روسری یکی از اصلیترین آیتمهای روزمره خانم هاست.

هر موقعیت و مکانی، شال و روسری خاص خود را دارد و این آیتم باید با مانتو، کیف، کفش و به صورت کلی با استایل، هماهنگی داشته باشد.

انتخاب یک شال یا روسری خاص میتواند استایل شما را تا حد زیادی خاص و جذاب کند.

تلفیق آشنایی با فرم صورت، رنگ پوست و انتخاب طرح و رنگ مناسب شال و روسری به شما کمک می کند تا ظاهر مناسبی در پوشش سرتان داشته باشید.

شاید خیلی ها تصور کنند که شال ها و روسری ها تنها پوششی برای پوشاندن موها باشد، اما حقیقت تنها این نیست و شما باید بدانید شال ها و روسری ها در تمام دنیا به عنوان ابزار مد و زیبایی نیز به حساب می آیند و حتی در کشورهای اروپایی که حساسیتی روی حجاب وجود ندارد سرپوش ها به عنوان ابزار زیبایی خانم ها شناخته می شوند هر فصل مدهای مخصوص به خود را دارد.

اگر در فصلهای سرد سال از رنگهای تیره لباس استفاده میکنید در زمان فصل های گرم، زمان آن است که به دنبال رنگهای شاد و روشن باشید.

شال و روسری، یکی از اکسسوریهایی ست که میتواند به ظاهر شما جذابیت بخشد، به شرط این که آن را درست انتخاب کنید شما می توانید نمونه کارها را مشاهده و در صورت نیاز به طرح خاص با من تماس حاصل نمائید شما می توانید از روش های ذیل با من تماس حاصل نمائید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map