طراحی سایت رینگ جمع کن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت رینگ جمع کن کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

 هیچ محصولی وجود ندارد ثبت سفارش و پرداخت متاسفانه آدرسی که وارد کرده‌اید دیگر در دسترس نمی‌باشد.

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه فروشگاه ما را دنبال کنید .

.

.

 ماشین سافت جامع ترین فروشگاه  اینترنتی  حوزه  خودرو  و صنعت همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی های نوین در عرصه خودروسازی و تغییر الگوی تعمیرات و نگهداری خودروها از شکل سنتی به شکل مدرن ، گروه مهندسی ماشین سافت خود را موظف دانست تا با تکیه بر تجارت پیشین و بهره جستن از ساختار های جدید نرم افزاری و سخت افزاری ، یار و یاور همکاران محترم در بخش های تعمیرات و نگه داری خودرو های سبک و سنگین و ارائه نرم افزار معرفی پارت نامبر قطعات باشد و در این زمینه گام های جدی و استوار بردارد.

گروه مهندسی ماشین سافت یکی از اولین ارائه دهنده گان پک های نرم افزاری در ایران مفتخر است با ارائه پک های نرم افزاری ویژه و فروش دیاگ های تشخیص و عیب یابی خودروهای وارداتی سبک و سنگین زمینه ایجاد اشتغال پویا و کار آفرینی هرچه بیشتررا فراهم آورد.

این گروه متشکل از افراد مجرب و با سابقه چندین ساله در زمینه تعمیرات خودرو و امور سیماگره ای هستند و تمامی نرم افزار ها از لحاظ صحت کارکرد و کامل بودن اطلاعات فنی مورد سنجش و بررسی قرار داده اند تا اینکه نرم افزاری که به دست مشتری میرسد راه حل امور فنی وی باشد.

فعالیت این مجموعه از سال 1392 شروع و با متکی به دانش فنی پرسنل وظیفه شناس ، توانسته در این مدت کم پیشرفت های چشم گیری در زمینه نرم افزار و سخت افزار های مرتبط با خودرو به خود ببیند .

کلیه محصولات ارائه شده توسط این واحد دارای گارانتی پشتیبانی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map