طراحی سایت سازمانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت سازمانی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سایت های سازمانی یا همان پورتال ها به منزله ی درب های ورود و دسترسی به اطلاعات سازمان هاست.

و این امکان را فراهم می آورد تا کارکنان همچنین مشتریان شما منسجم شده و سازمان یابند.

این پورتال ها به یک رسانه ارتباطی بسیار سودمند جهت تبادل اطلاعات و نیز انجام معاملات و تراکنش های تجاری تبدیل شده اند.

چنانچه قصد دارید یک تجارت جهانی و گسترده داشته باشید حضور شرکت یا سازمان شما در فضای اینترنت و همچنین داشتن یک وب سایت حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

برای سازمان هایی که پورتال راه اندازی می نمایند این یک مجموعه است که به وسیله آن امکان فهرست نمودن یا سر و سامان دادن به توده منابع متعدد اطلاعات، سوابق، خدمات و غیره را خواهند یافت .

این محتویات و اطلاعات می توانند برای کارمندان و همچنین کاربران متعدد آن ها طبق سطح دسترسی که برای هر یک ایجاد می شود قابل رویت باشند.

حال باید به مزایای یک سایت سازمانی به صورت تیتروار اشاره کنیم: سرعت بخشیدن به انجام کارها کاهش مراجعه حضوری رضایت بیشتر ارباب رجوع و بسیاری مزایای دیگر.

.

.

سایت های سازمانی باید علاوه بر کارایی دارای قیمت مناسب نیز باشند تا سازمان ها برای طراحی سایت سازمان خود علاوه بر کیفیت کار به قیمت مناسب طراحی سایت نیز دسترسی داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم شرکت هایی که طراحی سایت سازمانی را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام میدهند برای شما معرفی کرده و خدمات هر یک را بازگو نماییم.

از آنجا که امروزه سرعت بخشیدن ارائه خدمات به ارباب رجوع، در دستور کار اکثر سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی قرار گرفته است و از اولویت های کاری آن ها می باشد؛ بنابراین داشتن یک سایت سازمانی مسئله ای مهم است.

یک سایت سازمانی به غیر از ارائه اطلاعیه ها و اخبار مختلف، می بایست توانایی انجام بسیاری از خدمات آن سازمان را به صورت اینترنتی و مجازی داشته باشد.

هدف از طراحی سایت سازمانی را می توان کم کردن کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد دانست.

ایراکد شرکت طراحی سایتی است که در سال 1391 با تلاش شبانه روزی تیم متخصص تشکیل شد و هر روز بر قابلیت های آن افزوده میشود.

این شرکت در زمینه ی طراحی سایت دارای نمونه کارهای قوی از سازمان های مختلف میباشد.

گروه متخصص ایراکد با بررسی قسمت های مختلف سازمان ها و نهاد های مختلف، به طراحی سایت سازمانی می پردازند.

ویژگی های یک سایت سازمانی طراحی شده توسط شرکت ایراکد: ظاهر جذاب و کاربر پسند منوهای پیشرفته و جستجوی کاربردی افزونه های کاربردی امنیت بالا و به روز رسانی طراحی واکنشگرا تجربه کاربری UX و.

.

.

نمونه کارهای شاخص شرکت طراحی سایت ایراکد: شهرداری های بیرجند، طبس و.

.

.

سازمان بهزیستی بیرجند، سسیماگر، ایلام، و.

.

.

دفتر جامع متخصصان کنترل کیفیت بیرجند و بسیاری نمونه کارهای قدرتمند دیگر تعرفه های شرکت ایراکد برای طراحی سایت های سازمانی به سه پلن تقسیم میشود پلن پایه، پلن برنده و پلن ویژه.

تعرفه های پایه ی این شرکت از 0912-8238263 هزار تومان شروع شده و بر اساس امکانات و نوع سازمان متفاوت میباشد.

تعرفه های شرکت طراحی سایت ایراکد شرکت پاسکال سیستم در گروه نرم افزاری خود، پرتال" دُرسا " را به جامعه IT ایران ارائه می کند.

پورتال سازمانی درسا پس از پشت سرگذاشتن تجربه های موفق در زمینه طراحی پورتال سازمانی از سال ۸۳ تا کنون ، با استفاده از تکنولوژی های جدید، نسخه جدید خود را با قابلیت های بسیار قدرتمند همراه با رعایت استانداردهای بین المللی به مشتریان عرضه می نماید.

در پرتال سازمانی درسا به راحتی قادر خواهید بود بدون دانش فنی و در کوتاهترین زمان، با ارتباط با سایر نرم افزارهای درون سازمانی، همچون نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سیستم های مالی اداری و .

.

.

ضمن ساخت انواع خدمات الکترونیک و سرویس های الکترونیکی، با طراحی پرتال سازمانی خود سازمان خود را به یک سازمان خدمت محور تبدیل نمایید.

ویژگی های سایت های سازمانی طراحی شده توسط شرکت پاسکال سیستم سیستم مدیریت محتوا (CMS) موتور گردش کار و مدیریت فرایند های سازمانی کیت توسعه پرتال توسط برنامه نویسان مدیریت یکپارچه سازی و اتصال به سایر سیستم های سازمان نمونه کارهای شاخص داده ورزان در زمینه طراحی سایت سازمانی: پرتال وزارت جهاد کشاورزی استان داری اصفهان استان داری خراسان جنوبی و.

.

.

این شرکت برای طراحی سایت های سازمانی خود تعرفه ای ثبت نکرده است برای اطلاع از قیمت های طراحی این شرکت به سایت مربوط به این شرکت سری بزنید.

تعرفه های شرکت پاسکال سیستم برای طراحی سایت سازمانی شرکت معماران عصر ارتباط با بهره گیری از نزدیک به یک دهه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات(IT) و توان متخصصان و کارشناسان خبره در حوزه تحلیل و طراحی و برنامه نویسی سامانه های نرم افزاری خدمات متنوعی را در راستای پیشبرد اهداف سازمان ها انجام میدهد.

ویژگی های طراحی سایت سازمانی طراحی شده توسط شرکت مهماران عصر ارتباط: برخی نمونه کارهای موفق شرکت طراحی سایت معماران عصر ارتباط: پرتال دانشگاه تبریز پرتال پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت صنایع و معادن و.

.

.

تعرفه های شرکت طراحی سایت معماران عصر ارتباط شرکت آریا نیک به دلیل فرهنگ سازی خدمات الکترونیک و از بین رفتن نیاز کاذب مراجعات حضوری اقدام به طراحی پورتال های سازمای کرده است.

این شرکت با نمونه کارهای قوی در این زمینه توانسته علاوه بر بالابردن کیفیت سایت های سازمانی و پورتالی خود ، مشتریان زیادی را برای خود جذب کند.

پورتال سازمانی آریانیک با نام تجاری high portal تنها پورتالی است که در زمینه ی نرم افزاری و سخت افزاری تولید شده است.

ویژگی هایی که شرکت آریانیک برای طراحی سایت سازمانی خود در نظر میگیرد به شرح زیر میباشد: مدیریت دسترسی قابلیت شخصی سازی مشارکت کاربران امکانات دیگر پورتالی و.

.

.

از نمونه کارهای موفق این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره نمود: پورتال سازمانی وزارت بهداشت پورتال سازمانی نیروی انتظامی پورتال سازمانی راهنمایی و رانندگی و.

.

.

متاسفانه این شرکت تعرفه ای برای طراحی سایت خود قرار نداده است.

برای اطلاع از میزان قیمت ها به وب سایت این شرکت مراجعه و با کارشناسان آنها در تماس باشید.

تعرفه های شرکت طراحی سایت آریانیک دورتال مجموعه ای است از سامانه های متنوع و کاربردی در راستای تامین راهکارهای استاندارد پورتال سازمانی کاملا امن؛ که با هدف نوآوری و توسعه در کسب و کار الکترونیک ارائه گردیده است.

همه سازمانها با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه کنندگان به یک سیستم پورتال استاندارد و امن نیاز دارند.

دورتال به عنوان یک سیستم جامع تحت وب و پورتال هوشمند، راهکاری مناسب در راستای استراتژی عرضه خدمات الکترونیکی، ارائه محتوا و منابع اطلاعاتی تحت بستری یکپارچه و استاندارد سازی شده و همچنین ارتباط با سایر سرویسهای سازمانی به شمار میرود.

دورتال به سازمان اين امكان را مي‏دهد تا بدون توجه به گستردگي و توزيع مكاني، تعداد نيروي انساني و حجم تراكنش‏هاي آن سازمان، به برنامه‏ ريزي و توسعه کسب و کار خود بپردازد.

از ویژگی های سایت های سازمانی طراحی شده توسط شرکت گروه دوران میتوان به موارد زیر اشاره نمود: شرکت گروه دوران دارای نمونه کارهای سازمانی است که برای نمونه به چند مورد زیر اشاره میکنیم: سازمان انتقال خون سازمان زندان ها و افدامات تربیتی کشور سازمان نقشه برداری کشور و.

.

.

تعرفه های شرکت اطلس وب برای طراحی سایت سازمانی نتیجه گیری نهایی: طراحی سایت نوعی بازاریابی اینترنتی است که وجود آن برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است.

سازمان ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و برای معرفی خدمات خود به یک سایت منسجم و قابل دسترس احتیاج دارند.

در این مقاله علاوه بر نشان دادن ضرورت وجود یک سایت سازمانی، به معرفی 5 شرکت برتر طراحی سایت های سازمانی پرداختیم.

البته شرکت های زیادی هستند که سایت های سازمانی با کیفیت بالایی را طراحی کرده اند ولی با توجه به بررسی های انجام شده شرکت های نامبرده با نمونه کارهای قوی توانسته اند جای محکمتری در این زمینه برای خود باز کنند.

امیدوارم این مقاله برای کسانی که میخواهند در این زمینه فعالیت کنند مفید واقع شود.

جهت تکمیل شدن این مقاله اگر شما هم شرکتی را میشناسید که به صورت حرفه ای به طراحی پورتال های سازمانی میپردازد با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map