طراحی سایت سازه فلزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سازه فلزی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اسکلت فلزی بسته‌ای که از ستون‌ها، تیرهای مورب و بادبند تشکیل یافته است.

ساخت و مونتاژ اسکلت فلزی در کارخانه انجام می‌شود که شامل: برشکاری، مونتاژ و جوش اولیه، مونتاژ نهایی و… و نصب اسکلت فلزی در محل مورد نظر صورت می‌گیرد.

علاوه بر قطعات ساخته شده برخی قطعات دیگر مثل پیچ و مهره می‌بایستی به محل حمل شده و سپس به کمک جرثقیل و ابزار لازم نصب و تنظیم می‌گردد.

سازه فضاکار از مدول‌های یکسان و تکرار شونده با لایه‌های موازی در بالا و پایین (مشابه میله‌های فوقانی و تحتانی خرپا) تشکیل می‌گردندسازه فضاکار، به مجموعه سازه‌های مشابهی اطلاق می‌شود که شامل شبکه‌ها، طاقها، برجها، شبکه‌های کابلی، سیستم‌های پوسته‌ای و غشایی، سازه‌های تا شونده و ترکیبات کش بستی می‌شود.

این تعریف، یک تعریف ریخت شناسانه از سازه‌های فضا کار است.

به سازه‌های فلزی شیب دار که بر اساس محاسبات فنی خاص تولید می‌شود، سوله گویند.

سازه‌های شیب‌دار یا سوله در لاتین با عنوان Gable Bents یا Ridge Bents نامیده و معرفی می‌شوند.

سوله سازی به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه‌ها متفاوت است خصوصا آن که قاب‌ها دراین نوع سازه‌ها کاملا متفاوت بوده و دارای شیب می‌باشند و دهانه ‌ها نیز نسبت به سایر سازه‌ها بزرگ‌تر است.

در دو ساختمان مساوی از نظر ارتفاع و ابعاد ستون، تیرهای ساختمان سازه‌های فلزی از نظر ابعاد کوچک‌تر از تیرهای ساختمان‌های بتنی می‌باشند.

فضای مرده در ساختمان‌های بتنی نسبت به ساختمان‌های سازه‌های فلزی بیش‌تر ایجاد می‌شود.

سازه‌های فلزی با توجه به مواد متشکله آن‌ها پیوسته و همگن می‌باشند، ولی در قطعات بتنی صدمات وارده در هر زلزله به پوشش بتنی روی میلگرد وارد می‌گردد و ترک‌هایی در پوشش بتن پدید می‌آید که  قابل کنترل نیست.

شکل پذیری مصالح فلزی، از تمرکز تنش که در واقع علت شروع خرابی است جلوگیری کرده و نیروی دینامیکی و ضربه‌ای را تحمل نمایند، در حالی که مصالح بتنی به دلیل  ترد و شکننده بودن در مقابل این نیروها فوق العاده ضعیف می‌باشند، که  این عامل باعث می‌شود تا سازه‌های فولادی به صورت ناگهانی تخریب نشده و زمان لازم جهت تخلیه افراد و تعمیرات در آن‌ها وجود داشته باشد.

مقاومت سازه‌های فلزی زیاد بوده و نسبت مقاومت به وزن از مصالح بتن بزرگ‌تر است،  این امر در دهانه‌های بزرگ سوله‌ها و ساختمان‌های مرتفع، خصوصا ساختمان‌هایی که بر زمین‌های سست قرار می‌گیرند حائز اهمیت فراوان می‌باشد.

دوام سازه‌های فولاد بسیار خوب است، چنانچه در نگهداری ساختمان‌های فلزی دقت لازم به عمل آید،  برای مدت طولانی قابل بهره برداری خواهند بود.

سرعت اجرا و نصب سازه‌های فلزی نسبت به اجرای قطعات بتنی به صورت چشم‌گیری بالاتر است.

پایان سریع کار، امکان بهره برداری به موقع از پروژه و بازگشت سریع‌تر هزینه‌های انجام شده را میسر می‌سازد.

همین الان سفارش دهید! شرکت حدید کاران ایران با هدف ارایه خدمات، سازه‌های صنعتی، سازه‌های فلزی، اسكلت فلزی، ساخت عرشه فولادی، سازه‌های فلزی سوله، اسكلت فلزی كارخانجات، طراحی سازه‌های فلزی، نصب سازه، سازه فلزی جوشی، سازه فلزی پيچ و مهره‌ای، سازه‌های فولادی، سازه‌های عرشه فولادی، فعالیت خود را به طور جدی شروع کرد و با توسعه فعالیت‌های خود در زمینه صنعت سازه فلزی روند پیشرفت و ترقی خود را به خوبی طی نمود و توانست با شناخت نیازهای صنعت سوله سازی مسیر کوتاه‌تری جایگزین ساخت و ساز پرهزینه ارایه دهد.

تیم مهندسی سوله حدیدکاران ایران تخصصی ترین تیم اجرای انواع اسکلت فلزی و سازه های فضا کار با پیچ و مهره با دقت چند میلی متر را دارا می باشد.

وجود مهندسین با سابقه و دستگاه های تمام اتوماتیک از مرحله برش ورق (جهت ساخت تیر ورق) به وسیله دستگاه برش دقیق cnc، مرحله جوش کاری با استفاده از جوش آرگون و زیرپودری با دقت بالا، تست جوش، سند بلاست برای بدست آوردن سطحی صاف و سیقلی، رنگ آمیزی اسکلت فلزی با رنگ رزین کرومات به دلیل محافظت در برابر عوامل خورنده را داراست.

اجرای اسکلت فلزی تماما به وسیله جوشکاری صورت می گیرد که این روش نیز همانند روش پیچ و مهره دارای مزایا و معایبی می باشد، سیستم جوشکاری معمولا یا در محل کارگاه با استفاده از پروفیل های IPE (استفاده به عنوان تیر) و IPB (تیرآهن بال پهن استفاده به عنوان ستون) توسط پرسنل جوشکار حرفه ای صورت میگیرد و یا ابتدا اسکلت مورد نظر در شرکت اسکلت فلزی و سوله از نوع تیر ورق ساخته شده و به محل کارگاه انتقال می یابد و قطعات ساختمان نظیر تیر های اصلی، ستون و … به وسیله جوش به یکدیگر متصل میشوند.

حدیدکاران ایران توانسته در مدت زمانی کوتاه در طرح‌های بزرگ و پراهمیت ملی مشارکت چشم‌گیری داشته باشد و خود را به نامی آشنا در کشور تبدیل کند.

از آنجایی که اسکلت اکثر ساختمان‌ها‌، فلزی یا بتنی است و ساختمان‌های بنایی غیر مسلح با محدودیت‌های خاص ساخته می‌شوند‌، آشنایی با مراحل ساخت اسکلت فلزی‌‌ ‌می‌تواند در تصمیم گیری مالکین و مهندسین نقش اساسی داشته باشد.

سوله سازه‌ فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.

از این نوع سازه در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه بزرگ نیاز است استفاده می‌شود.

به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد.

+98 21 222 58791-2 +98 28 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map