طراحی سایت سایر محصولات کنترل دسترسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت سایر محصولات کنترل دسترسی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیریت کنترل تردد هوشمند سپیداستار، نرم‌افزار جامع کنترل دسترسی و تردد مبتنی بر شبکه می‌باشد که توانایی مدیریت ترددها، پرسنل و درگاه‌های تردد از جمله گیت‌های تردد، پارکینگ خودرو، آسانسورها و تمام درهای الکترونیکی یک مجموعه را برای شما فراهم می‌کند.

این نرم‌افزار از طریق شبکه امکان انتقال اطلاعات تردد را به صورت لحظه‌ای فراهم می‌کند و همچنین مدیریت پرسنل، اثر انگشت‌ها و چهره‌ها را در اختیار مدیر قرار می‌دهد.

با خودکار کردن تردد در یک سازمان، کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل شیفت‌ها و سنجه‌های هویتی ثبت شده، قابل بازیابی است.

نرم‌افزار کنترل تردد سپید سیستم با بهره‌گیری هم‌زمان از سیستم‌های شناسایی اثر انگشت و تشخیص چهره در کنار راه‌کارهای قدیمی (کارت‌های RF و رمزعبور) مشکلات امنیتی دستگاه‌های موجود را حل نموده است.

نرم‌افزار کنترل تردد پرسنل، مشخص می‌کند که هر شخص در چه زمانی اجازه ورود دارد و براساس جدول زمانی که در برنامه قابل تعریف است مشخص می‌کند که هر فرد در چه ساعاتی و در چه روزهایی، اجازه تردد و ورود و خروج به درگاه‌های مشخص شده سازمان را دارد.

در طراحی نرم‌افزار اکسس کنترل سپیداستار تلاش شده تا به سادگی با دیگر نرم‌افزارها و سخت‌افزارها مانند انواع اسکنرها، کنترلرها و سیستم‌های تشخیص چهره، عنبیه و اثرانگشت و انواع کارتخوان‌ها یکپارچه گردد.

هنگام تعریف پرسنل در سامانه اکسس کنترل سپیداستار، اطلاعات پایه مانند نام، تلفن، تاریخ استخدام، عکس و نظایر این وارد می‌شود.

دپارتمان‌ها و دستگاه‌های مجاز برای تردد پرسنل و همچنین سنجه‌های هویتی پرسنل از جمله اثر انگشت، کارت و تگ خودرو نیز دریافت و ثبت می‌گردد.

پس از تخصیص دستگاه‌ها، سنجه‌های هویتی پرسنل به صورت خودکار به دستگاه‌های موردنظر منتقل شده و تردد وی میسر می‌گردد.

سایر ویژگی‌های ماژول پرسنل به صورت زیر است: در نرم‌افزار مدیریت کنترل تردد هوشمند سپیداستار، امکان تعریف شیفت‌های کاری و شیفت‌های تعطیل وجود دارد.

دستگاه‌هایی که به این زمان‌بندی منتسب شوند، در ساعات غیرمجاز، تلاش برای ورود پرسنل را غیرمجاز دانسته و از بازشدن درب جلوگیری می‌کنند.

امکان تعریف شیفت‌های هفتگی، بازه‌ای و چرخشی نیز وجود دارد.

کنترل دسترسی شامل موارد مختلفی است از جمله کنترل تردد پرسنل برای عبور از مسیری خاص، امکان دسترسی کارمندان به مکان‌های مشخص، مجوز دسترسی به بانک اطلاعات و نظایر این.

با استفاده از سیستم کنترل تردد امنیت مکان‌ها و داده‌ها بیشتر شده و باعث افزایش بهره‌وری و حفاظت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان می‌گردد.

بدین منظور تکنیک‌های امنیتی مختلفی در سامانه تعبیه شده است که برخی از آنها در زیر آمده است: شرکت دانش بنیان سپید سیستم با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از روش‌های نوین بیومتریک از جمله تشخیص چهره، تشخیص اثرانگشت، تشخیص عنبیه و کارت‌های هوشمند، ارائه دهنده راهکارهای جامع احراز هویت به منظور کنترل تردد و مدیریت دسترسی در سامانه‌های مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها مانند احراز هویت دیجیتال، حضور و غیاب و مدیریت دسترسی صندوق امانات بانک‌ها و موسسات مالی است.

تلفن: 28124 -021 نمابر: 26405878 -021 ایمیل: [email protected] آدرس: تهران ، خیابان دستگردی ( ظفر ) شرقی ، خیابان فرید افشار ، پلاک 2 ، واحد 6 تمامی حقوق این سایت مربوط به شرکت سپید سیستم می‌باشد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map