طراحی سایت سایر مواد نسوز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سایر مواد نسوز شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت سایر مواد نسوز شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کلیه محصولات نسوز شکل دار و بی شکل تأمین مواد شیمیایی ، تأمین مواد ریخته گری ، محصولات مفتولی مشاوره و طراحی انواع کوره‌های صنعتی اجرا و نسوز کاری انواع کوره‌های صنعتی مدیر عامل مدیر بازرگانی مهندس طراح مدیر مالی و اداری کارشناس فروش کارشناس فروش مدیر تدارکات مدیر سایت من چند سالی هست از محصولات عایق و نسوز گروه تجاری سوتاب استفاده می کنم و در این رابطه تجربه خوبی از تعامل با این مجموعه و کارکنان آن دارم.

علاوه بر تأمین سریع مایحتاج مورد نیاز، گروه تجاری سوتاب رفتار بسیار عالی در پشتیبانی و حمایت از تیم محصول شرکت ما داشته که از این بابت سپاسگزاریم.

من از سه سال قبل در رابطه با تهیه و تأمین کالای نسوز با گروه تجاری سوتاب همکاری می کنم و مشتری مداری و نوع رفتار با مخاطبان این گروه بسیار عالی و قابل تقدیر بوده است.

ما با تکیه بر دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای پرسنل صدیق شرکت در کنار تجارب شرکت خواهیم توانست با اجرای پروژه‌های عمده در سطح بین‌المللی در رشد و توسعه کشورمان سهم بزرگی داشته باشیم.

ضمناً با مشارکت و همکاری با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی حداکثر تلاش خود را جهت بومی‌سازی دانش مدیریت پروژه و تکنولوژی‌های برتر جهانی و نیز استفاده حداکثر از توانمندی‌های علمی، صنعتی، اجرایی و ساخت داخل به عمل خواهیم آورد.

تهران، سعادت آباد، بلوار سعادت آباد، خیابان قره تپه‌ای 25، پلاک 116، طبقه همکف (مسیریابی) 0912-8238263- 021 0912-8238263 - 021 سیماگر.

com کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تجاری سوتاب می باشد.

©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map