طراحی سایت سایر کود های مراحل رشد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سایر کود های مراحل رشد شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت سایر کود های مراحل رشد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

توانمندسازی مهارتی کارراهه شغلی در حوزه راه اندازی کسب و کار آنلاین .

برگزاری: آموزش مجازی آموزش طراحی سایت شامل بسیاری از مهارت های مختلف در طراحی و پشتیبانی از وب سایت.

مناطق مختلف طراحی وب سایت عبارتند از طراحی وب گرافیک ؛ طراحی رابط ؛ نوشتن ، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی ؛ طراحی تجربه کاربر; و بهینه سازی موتور جستجو.

شروع مسیر رشد از 11 آذرماه 1399‌ زمان حدودی مسیر حدود 119 ساعت در 34 جلسه تعداد کارگاه ها 13 کارگاه تخصصی امکان اشتغال معرفی، به محض اتمام مسیر نیاز به کارآموزی نیاز دارد، 1 تا 3 ماه منتورینگ فرد به فرد دارد، همزمان و بعد از مسیر مشاوره پس از مسیر دارد، همزمان و پس از اتمام شرایط پرداخت i اقساط بدون ضامن و بدون چک شرایط پرداخت به صورت اقساط، تعداد ماههای طول مسیر است، مبلغ اولیه، همزمان با ثبت نام و سپس هر 30 روز قابل پرداخت است.

مثلا اگر مبلغ کل 1.

500.

000 تومان باشد، و طول مسیر رشد 3 ماه است، همزمان با ثبت نام 500 تومان و 30 روز بعد 500 تومان و 30 روز بعد از آن 500 تومان.

اطلاعات بیشتر: 0912-8238263 در این مسیر رشد شغلی مهارت های مورد نیاز از قبیل: آموزش وردپرس، طراحی و ترجمه قالب های وردپرسی، آموزش بوت استرپ کدنویسی HTML5 و CSS و تخصص های وابسته همچون تبدیل طرح گرافیکی به کد HTML5 یا PSD to HTML و ریسپانسیو سازی یا واکنشگرا کردن سایت را فرا میگیرد.

در کنار این مهارت ها، به تحلیل پروژه های وب و اپ موبایل، ارزیابی تجربه کاربری و نیز مسلط خواهید شد.

همچنین در انتها قادر خواهید بود فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

Empowerment package با فراگرفتن این مجموعه آموزشی، چند گام از دیگر افراد جلوتر باشید Wordpress Site Management آموزش کار با وردپرس به شکل حرفه ای Introduction to Programming آموزشی جامع برای ورود به دنیای برنامه نویسی WOOcommerce Online Shop فروشگاه آنلاین خود را طراحی و راه اندزای کنید Elementor Page Builder با صفحه ساز المنتور شما می توانید بدون دانش برنامه نویسی قالب وردپرسی طراحی کنید! HTML5 & CSS3 Markup اولین گام برای ورود به دنیای برنامه نویسی Bootstrap ظاهر تمیز و مرتب سایت را با بوت استرپ تجربه کنید Responsive Website Design نمایش بهینه سایت در تمامی دستگاه‌ها PSD / XD to HTML تبدیل طرح UI ایکس دی یا PSD به کد وب سایت Wordpress Theme Design یادگیری اصولی و آموزش طراحی قالب وردپرس Project Analysis Course خشت اول را درست بکارید Wordpress Theme Translate بهترین قالب های دنیا را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید Web and App Usability اجازه ندهید که کاربر به سادگی از وبسایت شما خارج شود.

ما در مسیر رشد شغلی – مهارتی متخصص طراحی سایت، یک سری کارگاه ها و دوره هایی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که فکر می‌کنیم برای توسعه مهارت های شما در حوزه‌ی طراحی و پیاده سازی سایت بسیار موثر هستند.

درواقع این موارد با دقت و حساسیت خاصی جمع بندی شده اند تا کاملا با دوره طراحی وب تطبیق داشته و برای شما کارآمد باشند.

آموزش طراحی سایت شامل موارد زیر میباشد: برای شروع دوره آموزشی طراحی سایت، شما احتیاج دارید که با بخش فنی کار یعنی کدنویسی سایت آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید برای سایت های مد نظر خود یک کدنویسی Semantic انجام بدهید.

به همین جهت بهتر است از همین ابتدای راه با آموزش کدنویسی HTML و CSS و روش های صحیح پیاده سازی آن آشنا شوید تا در صورت بروز هرگونه مشکل پیش آمده از سمت کد ها، قادر باشید آنها را اصلاح کنید.

آموزش نکات طلایی برنامه نویسی جز مباحثی هست که هر طراح سایتی کم و بیش با آن آشنایی دارد.

این نکات به شما کمک میکند که به درک بهتری از طراحی سایت برسید و به شما کمک میکند که در مسیر آموزش طراحی سایت، برنامه نویسی را اصولی آغاز کنید.

بوت استرپ یکی از ابزار های کاربردی برای طراحی سایت است و درواقع اکثر طراحان حرفه ای وب و برنامه نویسی، نهایت بهره را از این فریمورک پیشرفته میبرند.

به همین جهت بعد از آموزش اصولی کدنویسی HTML و CSS و نکات برنامه نویسی، آموزش بوت استرپ را برای شما قرار دادیم تا از ظرفیت های این ابزار بی نظیر، به خوبی بهره مند شوید.

تا اینجای دوره طراحی سایت به خوبی پیش رفته اید و حالا زمان آن رسیده که به آرامی سراغ سیستم مدیریت محتوا محبوب وردپرس بروید.

همانطور که میدانید، وردپرس از محبوبیتی جهانی برخوردار است و بخش زیادی از قالب وب سایت ها، وردپرسی هستند.

بنابراین قبل از مانور دادن روی قالب های های وردپرس، بایستی محیط آن و پنل کاربری و امکانات و افزونه های وردپرس را به درستی بشناسید.

آموزش راه اندازی سایت با وردپرس دقیقا قرار است تمام باید ها و نباید ها را درباره ی وردپرس برای شما شرح دهد و به طور کامل شما را با بخش های مختلف این سیستم آشنا کند.

بعد از آنکه به طور کامل با سیستم وردپرس و امکانات متعددش آشنا شدید، وقت آن رسیده که برای این سیستم قالب طراحی کنید.

توجه داشته باشید که با توجه به محبوبیت این سیستم، طراحی قالب وردپرس جز مشاغل پردرآمد محسوب میشود.

حال کافی است با استفاده از آموزش طراحی قالب وردپرس و با تکیه بر دانش HTML و CSS و آگاهی از زبان های برنامه نویسی، دست به کد شوید و به طور حرفه ای قالب وردپرس طراحی و پیاده سازی کنید.

آموزش ترجمه قالب وردپرس نیز از آن آموزش های پرمخاطب است و تمام اینها به محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا برمیگردد.

فارسی سازی قالب، فارسی سازی پلاگین و افزونه ها و کلی نکات دیگر از مواردی هستند که در این دوره جذاب خواهید آموخت.

برای اینکه بتوانید از سیستم محبوب وردپرس نهایت استفاده را ببرید، ما آموزش ساخت و طراحی فروشگاه آنلاین با وردپرس را نیز برای شما قرار داده ایم.

توجه داشته باشید که در طراحی فروشگاه آنلاین از افزونه ووکامرس (یکی از افزونه های به شدت کاربردی وردپرس) استفاده میشود.

بعد از تمام این موارد به بخش ساده دوره آموزشی طراحی وب نزدیک میشویم.

حال شما پر از اطلاعات مفید هستید و آموزش تبدیل طرح گرافیکی به کد (اصطلاحا PSD to HTML) به شما کمک میکند به سادگی هر طرح گرافیکی را به کد تبدیل کنید.

اگر نیاز باشد آن را برای قالب وردپرس طراحی میکنید.

اگر هم نیاز به فارسی سازی باشد، آن را ترجمه میکنید.

و حتی در صورت تمایل فروشگاه آنلاین دلخواه خود را راه اندازی میکنید.

تبریک میگوییم! شما نیمی از راه را به خوبی طی کرده اید.

یک سری نکات تکمیلی در رابطه با اون دوره جذاب باقی میماند که آن را در قالب آموزش کاربرد پذیری و ارزیابی تجربه کاربری ارائه میکنیم.

شما باید بتوانید سایت های خود را به گونه ای طراحی کنید که برای کاربر اصطلاحا کاربرد پذیر باشد و نیاز است که شما در حین کار UX را نیز در نظر بگیرید.

واکنشگرا کردن سایت یا ریسپانسیو سازی وب سایت یکی از عواملی است که نقش موثری را در بهبود تجربه کاربری سایت شما ایفا میکند.

بدون شک شمایل بهم ریخته یک وب سایت و ترکیب نامناسب تصاویر و محتوای متنی برای هیچ کاربری خوشایند نیست.

بنابراین ما برای شما آموزش واکنشگرا کردن سایت را قرار دادیم تا به عنوان یک طراحی سایت حرفه ای، بتوانید وب سایت خود را برای انواع فرمت ها مثل (موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و…) ریسپانسیو یا واکنشگرا کنید.

و اما میرسیم به آخرین کارگاه مسیر رشد وب دیزاین.

درواقع این آموزش تحلیل پروژه های وب و اپ موبایل نیز یکی از مهم ترین کارگاه های این مسیر رشد شغلی – مهارتی به شمار میرود.

چرا که قبل از تقبل هر پروژه شما باید بتوانید زمان مورد نیاز برای و همچنین چالش های احتمالی در حین انجام هر پروژه هایتان را به درستی بسنجید.

پیشنهاد میکنیم نکات ارزشمند این کارگاه را از دست ندهید.

به یاد داشته باشید که نظرات شما واقعا برای ما ارزشمند است.

چرا که میتواند در بهبود کیفیت دوره تاثیر گذار باشد پس لطفا پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در خصوص دوره آموزشی طراحی وب، از طریق کامنت، با ما به اشتراک بگذارید.

طبق روال همیشه، یک تایم مشاوره رایگان برای شما قرار داده‌ایم که در این تایم یک ساعته، کارشناسان ما به درستی شما را راهنمایی کرده و آماده پاسخگویی به سئوالات و رفع ابهامات شما عزیزان هستند.

بدیهی است که برای داشن یک وب سایت عالی احتیاج به یک طراح سایت کاربلد و حرفه ای دارید.

زمانی که حرف از آموزش طراحی سایت به میان می آید، توجه عموم مردم به بخش ظاهری سایت میرود و بسیار از افراد صرفا به جلوه های بصری سایت اهمیت می‌دهند در حالی که این همه‌ی ماجرا نیست! این تفکر غلط صرفا محدود به عامه مردم نمیشود و متاسفانه خیلی از افرادی که در جریان کار قرار دارند و بسیاری از سایت های مربوطه نیز همین تفکر را دارند و آن را نشر میدهند.

آنها تصور میکنند معنای دیزاین برابر است با ظاهری شیک که این تصور غلط، درواقع به درک اشتباه ما از واژه “دیزاین” بر میگردد.

برای اینکه این تصور غلط را اصلاح کنیم، بهتر است قبل از شروع دوره  آموزش طراحی سایت، ابتدا به بررسی واژه های “طراحی” و “دیزاین” بپردازیم.

  واژه “دیزاین” در زبان فارسی با واژه “طراحی” معادل سازی شده و معمولا به این صورت به کار میرود.

در حالی که طراحی برای نمایش فکر و ایده بر روی کاغذ به کار می رود.

اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، متوجه میشویم که “طراحی” ترجمه واژه “Drawing” است.

بنابراین طراحی، آخرین مرحله ی فرایند دیزاین است.

اما دیزاین چیست؟ بعد از بررسی که انجام دادیم، متوجه شدیم در زبان فارسی ترجمه های دیگری هم برای واژه دیزاین ارائه شده.

یکی از مناسب ترین ترجمه ها که می‌توان آن را به عنوان مرتبط ترین ترجمه به اصل موضوع در نظر گرفت، واژه “تدبیر” است (به معنای ژرف بینی و چاره اندیشی) درواقع دیزاین به معنای ساختاردهی یا سازماندهی است که این سازماندهی و تعیین ساختار با در نظر گرفتن امکانات و اولویت ها و همچنین به کمک خلاقیت و منطق برای درک مخاطب انجام می‌شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این توضیحات بیشتر مناسب واژه تدبیر است تا طراحی! خب از بخش لغوی آن بگذریم.

  درست است که در وهله اول، قالب یک سایت و به طور کلی بخش بصری آن جلوه‌گری می‌کند، اما یک طراح سایت حرفه ای صرفا به این بخش ها اکتفا نکرده و به طور صد در صد، بر روی نوع فونت و رنگ شناسی متمرکز نمی‌شود.

اوج اهمیت کار زمانی است که طراح سعی می‌کند علاوه بر توجه به اصول زیبایی شناختی، سایت را برای مشتری خود و کاربر های او کاربرد پذیر کند.

اینجاست که پای UX به میان می‌آید و درواقع توجه به UX ، وجه تمایز یک طراح سایت حرفه ای از یک طراح سایت معمولی است! در نهایت بخش فنی کار مورد توجه قرار می‌گیرد که منظور راه اندازی سایت است.

قطعا آشنایی شما با کد های HTML و CSS و همچنین اطلاع از اصول ریسپانسیو سازی، شما را به یک طراح وب حرفه ای تبدیل می‌کند.

چرا که بعد از راه اندازی شما باید بتوانید به خوبی عمل پشتیبانی کردن را انجام دهید و در صورت لزوم، اشکلات سایت و باگ های آن را رفع کنید.

در این صورت باید تخصص و دانش این بخش را داشته باشید.

  صفحه اصلی » مسیر رشد » متخصص طراحی و پیاده سازی سایت طراح وب یک فرد خلاق است که آشنایی کامل با مفاهیم رابط کاربری و تجربه ی کاربری دارد و در عین حال که به برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور تسلط کافی دارد، یک برنامه نویس فرانت اند بر کد نویسی html و cssو زبان های برنامه نویسی javascript تسلط دارد، مسلط به ریسپانسیو سازی است، آشنا با طراحی رابط کاربری است و می تواند یک طرح یک برنامه نویس بک اند به برنامه نویسی با حداقل یکی از زبان های سمت سرور مانند php و c# و … مسلط است و در حقیقت مکمل برنامه نویس فرانت اند باشد.

برنامه زبان برنامه نویسی php از جمله زبان های برنامه نویسی سمت سرور می باشد و برای ارتباط وبسایت با سرور و انتقال داده بین وبسایت و سرور در سرور هایی با سیستم عامل لینوکس یک برنامه نویس فول استک باید تسلط کافی هم در سمت سرور و هم در سمت کاربر داشته نام شما (الزامی) شماره همراه شهر محل سکونت برای اینکه بدانید هر مسیر رشد چه کاربردی دارد و چه مسیر رشدی برای شما می تواند بهترین انتخاب باشد، ما به شما مشاوره می دهیم.

با کسب آگاهی در مورد خودتان و تایپ شخصیتی خودتان، تا 50% راه را برای یک انتخاب آگاهانه طی کرده اید.

کافیست خودتان را بهتر بشناسید پاسخ به سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد به همراه شرایط و تسهیلاتی که برای دانشجویان و سازمان ها در نظر گفته ایم نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل (بدون www) * وب سایت، وبلاگ (اختیاری) خبرنامه، شامل آخرین دوره ها، زمان برگزاری و اخبار:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map