طراحی سایت سمپاش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سمپاش شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ظرفیت های 400 ، 600 و 800 لیتری در ظرفیتهای مختلف ظرفیت 800 لیتری سوارشوند ظرفیت 2000 لیتری کششی شرکت توسعه صنعت و کشاورزی طلای سپید شرق به منظور طراحی و تولید ادوات مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی با حضور جمعی از بهترین متخصصان این صنعت در شرق کشور تاسیس گردیده است.

کارشناسان این شرکت با توجه به تخصص و تجربیات بیش از ۳۰ ساله خود بهترین و بروز ترین محصولات را به مشتریان و مصرف کنندگان خود عرضه میکنند.

محصولات این شرکت منطبق بر استانداردهای بین المللی و ملی طراحی و به بازار عرضه میگردد.

محصولات اصلی تولیدی دارای تاییدیه کیفیت از مرکز آزمون ماشین های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی هستند.

کیفیت ، کارایی ، دوام و خدمات پس از فروش به عنوان اصول کاری و جزو سیاست های تغییر ناپذیر کلیه پرسنل و مدیران این شرکت میباشد.

مدیران و پرسنل شرکت توسعه صنعت و کشاورزی سابقه تولید بیش از ۲۰۰۰۰ دستگاه و صادرات بیش از ۲۰۰۰ دستگاه انواع ماشین های حفظ نباتات را به کشورهای مختلف دارند.

از دیگر فعالیت های این شرکت میتوان به تولید انواع مخازن حجیم پلی اتیلن ، دستگاه ها و قالب های مربوطه را نام برد .

سمپاش های پشت تراکتوری توربین دار زراعی , توربولاینر :   مناسب برای پاشش سموم شیمیایی در مزارع وسیع و نیمه مکانیزه مناسب برای ضد عفونی کردن و رفع آلودگی های محیطی فضای باز و سالنهای بزرگ بهره وری و سمپاش های پشت تراکتوری توربین دار باغی یا سمپاش اتومایزر : مناسب برای پاشش سموم شیمیایی و کودهای مایع به صورت مکانیزه در باغات میوه و مرکبات بهره وری و راندمان بالا ، کاهش مصرف سم و اثرگذاری بیشتر در درباره سمپاش باغی هوشمند استفاده از ادوات کشاورزی دقیق هر روز در جهان توسعه بیشتری یافته و استفاده از سمپاشهای هوشمند در جهت کاهش سموم مصرفی و افزایش بازده سمپاشها ضروری است.

با توجه به این موارد یک تحقیق اصولی در سمپاشهای پشت تراکتوری بوم دار :   مناسب برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر سموم شیمیایی به ظرفیت های ۴۰۰ و ۶۰۰ لیتر دارای مواد افزودنی UV بوم مستحکم و سبک طرح سمپاشهای بوم دار با عرض کاری ۱۶ ، ۱۸ ، ۲۰ و ۲۲ متری – ۶۰۰،۸۰۰،۱۰۰۰و۲۰۰۰لیتری : مناسب برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع در مزارع مکانیزه اقتصادی و با صرفه ، با عرض کاری ۱۶ تا ۲۲ سمپاش اتومایزر باغی با فن تاوری (خطی) مناسب برای پاشش سموم شیمیایی و کودهای مایع به صورت مکانیزه در باغات میوه و مرکبات مناسب برای ضد عفونی کردن و رفع آلودگی های محیطی فضای باز و سالنهای بزرگ تست میدانی بخش های مختلف این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص محصولات شرکت و یا سوالات فنی میباشند این شرکت در جهت بهبود کارایی و بروزرسانی هرچه بیشتر دستگاههای خود آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در جهت هرچه بهتر شدن محصولات خود بوده و همچنین آماده دریافت سفارشات خاص کشاورزان عزیز با تغییرات ویژه و سفارشی می باشد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map