طراحی سایت سنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سنج شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت سنج شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید در طراحی سایت سازمان سنجش از سیستم مدیریت محتوای asp.

net استفاده شده است که یکی از راه های قابل اعتماد در طراحی پورتال ها و سیستم های بزرگ است.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وزارت علوم به منظور رفع مشکلات مربوط به گزینش دانشجویان، مرکز آزمون شناسی را تاسیس کرد.

با افزایش تعداد متقاضیان سازمان سنجش ایجاد شد.

این سازمان وظایف مختلفی از جمله مشارکت در امر پذیرش دانشجو، اطلاع رسانی درباره آزمون ها و گزینش آن ها را بر عهده دارد.

وب سایت سازمان سنجش با آدرس sanjesh.

org دارای رتبه 47 الکسا در ایران و رتبه 2038 الکسا در جهان است.

کاملاً بدیهی است که اکثر بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران هستند و تقریباً از سایر کشورها بازدید کننده ای برای این وب سایت وجود ندارد.

در این مقاله به بررسی طراحی سایت این سازمان و تحلیل نقاط قوت و ضعف آن خواهیم پرداخت.

  در طراحی سیستم مدیریت محتوای سایت از asp.

net استفاده شده است که یکی از گزینه های قابل اعتماد در طراحی پورتال ها و سیستم های بزرگ است.

از ویژگی های دیگر این سایت می توان به استفاده نکردن از فریمورک های معروف و محبوب مانند Bootstrap اشاره کرد.

از مزیت ها مهم استفاده از این فریمورک ها افزودن ویژگی واکنشگرا بودن به سایت است.

وب سایت سنجش واکنشگرا نبوده و همین امر باعث شده بسیاری از کاربران نتوانند تجربه خوبی در مشاهده این سایت در پلتفرم های مختلف از جمله گوشی های موبایل داشته باشند.

  طراحی سایت سنجش بسیار ساده و جدی بوده و از تصاویر بسیار کمی در آن استفاده شده است که این موضوع باعث شده سایت از جذابیت کمی برخوردار شود.

استفاده بسیار کم از جلوه های گرافیکی در طراحی سایت سنجش را می توان از دو جهت بررسی کرد، اول از آنجا که این وب سایت خاص منظوره بوده و کاربران دلیلی برای مشاهده دائمی آن ندارند پس نیازی به جلوه های گرافیکی نبوده است و دوم از آنجا که این وب سایت اطلاعات و اخبار مهمی را ارائه می دهد، نیاز به وب سایت ساده ای بوده تا باعث حواس پرتی کاربران نشود و بتوانند تمرکز خود را بر اخبار مهم معطوف کنند.

  خوشبختانه در طراحی این وب سایت از ستون های زیادی استفاده نشده است و تنها از سه ستون اصلی برای ارائه محتوا و اخبار استفاده شده است.

یکی از ویژگی های منفی در طراحی سایت سنجش استفاده نکردن از صفحه بندی در ارائه مطالب است.

این موضوع می تواند برای کاربر خسته کننده باشد و علاقه کاربر به تعامل با سایت را کاهش دهد.

استفاده از ترکیب رنگ های خاکستری و سفید و فونت مناسب از بهترین ویژگی های سایت سنجش هستند که زیبایی مناسبی را فراهم آورده اند.

  برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اولین نظر را شما ثبت نمائید جهت درخواست مشاوره رایگان شماره موبایل خود را وارد نمائید تا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در اسرع وقت با شما تماس بگیرند برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map