طراحی سایت سنگ قبرها و بناهای تاریخی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت سنگ قبرها و بناهای تاریخی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشهد- سیماگر- مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: تاکنون ۴۰ قطعه سنگ قبر تاریخی در نقاط مختلف این شهرستان کشف و شناسایی شده که در اختیار این اداره است.

محمد طاهریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیماگر افزود: با توجه به قدمت تاریخی قبرستان‌های این شهرستان اغلب سنگ‌ قبور کشف شده متعلق به دوران صفوی و قبل‌ از آن است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۰ سنگ قبر صندوقچه‌ای در قبرستان‌های قدیمی این شهرستان کشف شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ سنگ قبر دیگر نیز با قدمت تاریخی بسیار شناسایی شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت موجود در این شهرستان ایجاد موزه تخصصی سنگ قبر در چناران می‌تواند از جذابیت بسیار برای گردشگران برخوردار باشد.

طاهریان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی، خشکی آب و هوا، پیشینه تاریخی چناران و نزدیک بودن آن به توس و مراکز تاریخی شناسایی شده، این شهرستان از جذابیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیار برخوردار است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ روستای هدف گردشگری در این شهرستان شناسایی و معرفی شده است.

  وی گفت: در حال حاضر در ۱۰ روستای این منطقه قبرستان تاریخی وجود دارد که یکی از آنها به نام قبرستان روستای دولت‌آباد در بخش گلبهار شهرستان چناران در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

طاهریان افزود: سایر قبرستان‌های تاریخی این شهرستان نیز با توجه به ظرفیت و قدمت تاریخی خود قابلیت ثبت در فهرست آثار ملی را دارند.

شهرستان چناران دارای ۲۲ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و معنوی و بیش از ۱۲۰ اثر شناسایی شده تاریخی و فرهنگی ‌با قابلیت ثبت در این فهرست است.

مرکز شهرستان چناران در ۴۵ کیلومتری شمال مشهد واقع است.

مشهد- سیماگر- مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: دو قطعه سنگ قبر تاریخی حین… بیرجند - سیماگر - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیش بینی این… تهران – سیماگر – فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: هرچه بر تعداد ترورها… ساری - سیماگر - افزایش آمار مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی در مازندران… مشهد- سیماگر - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چگونگی ادامه فعالیت… تهران – سیماگر - آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن… شیراز-سیماگر- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با… زاهدان- سیماگر- کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت… ساوه -سیماگر- سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه… مشهد- سیماگر- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی… اهواز - سیماگر - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map