طراحی سایت سوزن ته گرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سوزن ته گرد کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی فروشگاه اینترنتی برایتو : از ابتدا انسانها برای چسباندن لباس ها ابزار و متد مختلفی را تجربه می‌کردند.

مثلاً انسان های نخستین از خار به عنوان سوزن استفاده می‌کردند و یا در مصر از سوزن هایی با جنس برنز که طرح های زینتی در سر آن بود استفاده می شد.

از حدود قرن پانزدهم استفاده از سیم آهنی که کاربرد آن زیاد است آغاز شد در آن زمان هنر خیاطی نیز رایج شده بود.

سوزن ته گرد ابزاری است که برای وصل کردن و نگاهداشتن اشیا و اجزا به یکدیگر به کار میرود.

طراحی آن بسیار ساده می باشد و طی سالها تغییری نکرده است .

نوک تیز آن به راحتی به داخل پارچه و یا کاغذ نفوذ کرده و قسمت ته سوزن که گرد است مانع از خارج شدن سوزن از حفره پارچه یا کاغذ می‌شود.

برای اتصال الگو به پارچه ها و اتصال موقت قطعات پارچه ای از سوزن ته گرد استفاده می شود بهتر است برای دوخت دو تکه پارچه ابتدا آنها را به وسیله سوزن ته گرد به هم متصل کرده تا هنگام دوخت با چرخ یا دست جابه جا نشود.

ساخت سوزن از یک سیم بی نوک با قاعده بین المللی فولاد  ۹۰۰۲ ISR استفاده می شود.

برای تولید سیم احتیاج به یک شمش فولادی می باشد که آن را تا ۱۲۰۰ درجه حرارت می‌دهند و در یک ترکه بلند و نازک غلط می دهند تا مارپیچ شده و صبر می‌کنند تا خنک شود.

وجود ۱۲۰۰ درجه حرارت باعث اکسیدی شدن روی سیم می شود حالا برای برطرف کردن این پوشش اکسیدی سیم را در یک ظرف اسیدی می غلطانند و بعد با آب شستشو میدهند.

از سوزن ته گرد فانتزی برای کارهای هنری و تزیینی استفاده بسیاری میشود.

در ته این سوزنها از مروارید ، ستاره ، مروارید اشکی و دیگر اشکال فانتزی موجود در بازار استفاده می‌شود.

برای مشاهده محصولات ارائه شده توسط فروشگاه برایتو اینجا کلیک نمایید.

برایتو پخش لوازم التحریر و ملزومات اداری با داشتن کادری مجرب سعی در استفاده و ارائه فناوری های نو در فعالیت های خود دارد تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان خدماتی نوین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

یکی از این خدمات که همواره بر پایه ی دانش روز و تکنولوژی های جهانیست ، می توان استفاده از بستر اینترنت و ایجاد وب سایت WWW.

سیماگر.

COM باشد.

نویسنده : الف .

ی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map