طراحی سایت سکوي حفاري شناور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سکوي حفاري شناور کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

<br>مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران: <br>نخستین سکوی نیمه شناور حفاری صدرا در اعماق خزر بهمن ماه تحویل می‌شود <br>مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: سکوی حفاری نیمه شناور البرز با 97 درصد پیشرفت ساخت در مرحله راه‌اندازی بوده و بهمن ماه سال جاری به کارفرما تحویل داده می‌شود.

<br>جلیل خبره با بیان این مطلب افزود: این سکوی نیمه شناور برای حفاری تا عمق یک هزار متر در آب و از عمق هفت هزار متری از کف دریا با امکان زیست برای 120 نفر ساخته می شود.

<br>وی وزن این سکو را 14 هزار و 190 تن شامل 10هزار تن سازه و چهار هزار و 190 تن تجهیزات و ماشین آلات عنوان کرد و گفت: این سکو نخستین سکوی شناور حفاری در عمق های زیاد در دریای خزر محسوب می‌شود که توسط پیمانکار ایرانی در حال ساخت است.

<br>خبره خاطر نشان کرد: از آنجا که برای ساخت این گونه سکوهای حفاری نیاز به فناوری بالایی است سازندگان آن نیز نه تنها در ایران بلکه در جهان محدود بوده و به ندرت می‌توان پیمانکارانی را یافت که توانایی ساخت چنین سکوهایی را داشته باشند.

<br>وی با اشاره مشارکت صدرا با یک شرکت خارجی برای ساخت سکوی نیمه شناور البرز افزود: این شرکت خارجی تنها مسوول تهیه طرح مهندسی پایه بوده و صدرا با 95 درصد سهم در اجرا، مهندسی تفصیلی ، خرید، ساخت و راه‌اندازی این پروژه را دراختیار دارد.

<br>خبره تصریح کرد: ساخت این سکو تجربه نخست صدرا برای ساخت سکو نبوده و صدرا در سال 76 نیز سکویی برای حفاری تا عمق آبهای 93 متر با مشارکت یک شرکت فنلاندی ساخت که نخستین تجربه ساخت سوی شناور در کشور و صدرا بود.

<br>وی بر تعهد و تعصب پیمانکاران ایرانی برای اجرای فنی و کیفی پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: اگر چه پیمانکاران ایرانی در ابتدای راه هستند اما با توجه به پشتوانه تعهد و تعصبی که به میهن اسلامی خود دارند در اجرای کیفی پروژه‌های نفتی به مراتب برتر از پیمانکاران خارجی عمل می کنند.

<br>گفتنی است،‌سکوی نیمه شناور حفاری البرز دارای ابعاد 8/78 در 6/98 متر، ارتفاع سکو تا روی عرشه اصلی 5/36 متر و ارتفاع دکل حفاری از روی عرضه اصلی 55 متر است که در مجتمع کشتی سازی و سکو سازی دریای خزر شرکت صنعتی دریایی ایران ساخته می‌شود.

<br>&nbsp;<br> ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه 88846668 آدرس : تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت کد پستی : 1599691379 تلفن : 81771-81761 پست الکترونیک : info@mimt.

gov.

ir کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

صفحه اینستاگرام پایگاه خبری نرم افزار شاتا نیوز نرم افزار شاتا نیوز میزخدمت کانال سروش کانال ایتا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map