طراحی سایت سیب زرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت سیب زرد از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمـات مـاOUR SERVICES نمونـه‌کارهـاPORTFOLIO جستجوی دامنهDOMAIN WHOIS میزبانـی وبWEB HOSTING محصولات مـاOUR PRODUCTS گروه طراحان آساگرافیک با ارائه خدمات متفاوت در امر تبلیغات و ایجاد ارتباط موثر، به درخشش شما در عرصه تجارت کمک خواهد کرد.

آخرین نمونه‌ کارهای ما در زمینه طراحی وب سایت ت، طراحی گرافیکی لوگو، لوگوتایپ، اوراق اداری، کاتالوگ، بروشور، بسته‌ بندی، کاور، لیبل و سایر اقلام تبلیغاتی: مشاهده همه نمونه‌کـارهـا برای جستجوی دامنه، نام دامنه مورد نظر خود را بدون پسوند در کادر وارد نموده، سپس با انتخاب پسوندهای مورد نظر، بر روی جستجو کلیک نمایید.

پیشنهاد ما به شما یک هاست قدرتمند، پایدار و پرسرعت با همراهی یک پشتیبانی فعال و همیشه آماده، بر روی یکی از سرورهای کشورهای آمریکا، کانادا و یا ایران است: 120هزار تومان 150هزار تومان 250هزار تومان 390هزار تومان مشاهده کامل پلن‌ها گروه طراحان آساگرافیک با ارائه سیستم‌های مدیریتی تحت وب، گامی نوین در امر تسهیل روند ‌کاری در حوزه‌های مرتبط برداشته است.

فعالیت ما در حوزه طراحی وبسایت از آخرای سال 84 شروع شد.

از همون ابتدای کار، سعی‌مون بر ارائه کارای متمایز و خاص به مشتریامون در عرصه طراحی وبسایت بود.

کم‌کم با گسترش تبلیغات و فعالیت‌مون و طراحی و راه‌اندازی کلی سایت های زیبا و کلی سایت های شرکتی، تجاری، شخصی و بعضی کارای بانک‌ها و شهرداری و ارگان‌های دولتی و به اصرار همون مشتریا، وارد عرصه طراحی گرافیک هم شدیم.

ازمون می‌خواستن که طراحی سایر کاراشون رو هم انجام بدیم.

از طراحی آرم و لوگو و لوگوتایپ و سربرگ و کارت ویزیت (کلا ست اوراق اداری) و کاتالوگ و بروشور و بسته بندی و تقویم و سررسید گرفته تا طراحی بنر و استند و جلد کتاب و غیره.

بعدش دیدیم یه طرح خوب، یه چاپ خوب هم می‌خواد.

پس دوباره دست بکار شدیم و افتادیم تو کار چاپ افست و نظارت بر اون و عملیات پوششی و تکمیلی و صحافی و غیره.

خلاصه کم‌کم شدیم یه شرکت تبلیغاتی.

آخرشم اینکه توی این یه دهه فعالیت‌مون، کلی به علم و تجربه‌مون اضافه شد و الان خوشحالیم که می‌تونیم انتظارات کارفرمایان‌مون رو، با رضایت‌مندی، پاسخ بدیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map