طراحی سایت سیب قرمز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت سیب قرمز داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Info[at]sib-web.

ir   آموزش طراحی سایت یکی دیگر از خدمات ویژه سیب وب به علاقه مندان به حوزه طراحی سایت می باشد .

از این گذشته سیب وب در تمامی پروژه های طراحی سایت در انتهای پروژه تمامی بخش های مدیریتی وب سایت را در چندین جلسه به مشتریان خود آموزش می دهد .

آموزش یک ابزار بسیار کلیدی برای موفقیت شما در طراحی سایت خواهد بود .

  ارائه سیستم های نرم افزاری تحت وب قابل اتصال به انواع دسنگاهها و سولوشن های کاربردی برای طراحی وب سایت شما ، اغلب کسب و کار ها امروزه نیاز به مدیریت آنلاین مراحل فروششان هستند ، بسیاری از سازمان ها و مراکز دولتی هم برای مدیریت روند فعالیتشان از روش های آنلاین مدیریتی در طراحی سایت خود استفاده می نمایند.

  سئو سایت در حقیقت بهینه سایت برای موتور های جستجو می باشد .

سیب وب با تکیه بر کارشناسان قدرتمند خود در حوزه سئو بصورت تضمینی خدمات افزایش رتبه سایت در گوگل را به مشتریان خود ارائه می نماید .

برای مشاوره با کارشناسان تجارت الکترونیک سیب وب با ما در ارتباط باشید ، ارائه استراتژی مناسب برای وب سایت شما یکی از وظایف بخش سئو سیب وب می باشد.

  طراحی سایت طبق اصول سئو و مناسب موتورهای جستجو با گرافیک منحصر بفرد و عالی از ویژگی های طراحی سایت سیب است ، تیم طراحی سایت سیب از فارغ التحصیلان آکادمیک و با تجربه تشکیل یافته است که به ارائه خدمات با بهترین کیفیت می پردازد ، برای اطلاع از خدمات ویژه طراحی سایت سیماگر در دنیای وب از مشاوره رایگان سیب استفاده کنید.

طراحی سایت | ساخت سایت | سئو | بهینه سازی وب سایت : طراحی سایت سیب وب در طراحی های خود از بروز ترین فناوری های طراحی سایت در پروژه های خود استفاده می نماید ، طراحی سایت سیب وب با استفاده از جدیدترین استاندارد های طراحی سایت و سئو انجام می گیرد ، از ویژگی های بارز مورد استفاده در طراحی سایت سیب وب طراحی سایت ریسپانسیو یا موبایل فرندلی ، طراحی با استاندارد های سئو می باشد .

استفاده از این استاندارد ها باعث می شود موتور های جستجو از جمله گوگل راحت تر بتوانند محتوای وب سایت شما را بخوانند و در نتیجه وب سایت شما در نتایج جستجو این موتور های جستجو از رتبه بالاتری برخوردار باشد.

همچنین طراحی ریسپانسیو وب سایت می تواند در راحتی کاربران در وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد .

هر اندازه کاربران در وب سایت شما راحت تر باشند موفقیت شما در افزایش مخاطبان و کاربران وب سایت بیشتر خواهد بود.

از دیگر موضوعاتی که در طراحی سایت سیب وب مورد توجه قرار می گیرد ارائه خدمات پس از فروش در سطح بسیار گسترده برای مشتریان است موضوع بسیار مهمی که در سیاست گذاری طراحی سایت سیب وب مدنظر قرار میگیرد رضایت مندی مشتری در ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی طراحی سایت می باشد.

سیب وب با تکیه بر کارشناسان با تجربه و آکادمیک خدماتی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهد .

با سیب وب در صدر نتایج جستجو باشید .

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود: سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست.

آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست.

اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است.

از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند.

اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد.

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

پس از آشنایی کارفرما با ما، انتظارات و ایده های کارفرما در رابطه با عملکرد سایت و اهداف وی در رابطه با طراحی سایت مشخص می شود.

پس از مشخص شدن اهداف طراحی سایت، اهداف اولویت بندی شده و راههای نیل به آنها بررسی می شوند و در رابطه با هر یک تصمیم گیری میشود.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map