طراحی سایت سیستم آبیاری هوشمند پیشرفته

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت سیستم آبیاری هوشمند پیشرفته شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - سیماگر - با تلاش متخصصان یک شرکت دانش بنیان کشورمان، سیستم هوشمند آبیاری بارانی بر اساس سیستم‌های پیشرفته کم‌فشار متحرک خطی (لینیر) در مزرعه ای به وسعت ۶۰۰ هکتار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایران کشوری گرم و خشک است که با کمبود منابع آب شیرین مواجه است.

با این حال حجم عظیمی از منابع آب کشور در بخش کشاورزی به هدر می رود.

این یعنی هر چه سریع تر باید به فکر اصلاح روش های آبیاری باشیم تا از گسترش هرچه بیشتر بحران جلوگیری کنیم.

آبیاری هوشمند سیستمی است که آبیاری زمین مورد نظر را با توجه به نیاز آن زمانبندی کرده و به صورت خودکار، در زمان های مختلف زمین را آبیاری می کند.

برخلاف کنترل کننده های آبیاری قدیمی که بر اساس برنامه ها و زمانبندی از پیش تعیین شده عمل می کنند، کنترلرهای آبیاری هوشمند آب وهوا، شرایط خاک، تبخیر و میزان آب مورد نیاز گیاه را سنجیده و به شکل خودکار زمانبندی آبیاری را برای شرایط حال حاضر زمین تنظیم می کنند.

نیما ترابی فارسانی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان این که فعالیت های این شرکت در دو، سه سال اخیر معطوف به پروژه های بزرگ طراحی و اجرای سیستم های هوشمند آبیاری تحت فشار بوده است، اظهارکرد: یکی ازسیستم های طراحی شده شامل ۱۸ دستگاه لینیر است که به طور همزمان کار می کنند.

وی افزود: هم اکنون فاز اجرای این سیستم در حال پیگیری است و در مرحله بعد با طراحی سیستم کنترل مرکزی نسبت به هوشمندسازی سیستم آبیاری تحت فشار اقدام خواهد شد.

این فعال فناور در خصوص مزایای سیستم های هوشمند آبیاری تحت فشار گفت: این سیستم که با سنجش رطوبت خاک، امکان آبیاری خودکار در زمان بهینه را فراهم می کند و ضمن جلوگیری از اتلاف آب به بالا بردن راندمان سیستم و کم کردن مصرف انرژی و صرفه جویی در نیروی انسانی و همچنین کاهش تنش وارده به گیاه کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: راندمان آبیاری سیستم های بارانی به تنهایی حدود ۶۰، ۷۰ درصد است که با مدیریت هوشمند آن امکان بهره برداری بهینه از منابع آب موجود و صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب به میزان یک سوم تا یک دوم فراهم می شود.

ترابی با بیان این که این قبیل سیستم های هوشمند آبیاری به اقتضای شرایط و به صورت منحصر به فرد برای هر مزرعه طراحی و اجرا می شود، در خصوص میزان اشتغالزایی این مجموعه دانش بنیان گفت: با آغاز اجرای این طرح برای حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر اشتغالزایی می شود که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم همین میزان اشتغالزایی را حفظ کنیم.

تهران- سیماگر- متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان، سیستم هوشمند آبیاری بارانی لینیر را طراحی و در مزرعه‌ای… مشهد- سیماگر- وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی ۵ سال گذشته بیش از یک‌ میلیون هکتار از مزارع کشاورزی… شيراز - ايرنا- كارشناس اداره جهاد كشاورزي كازرون اعلام كرد:‌ اختراع جوان كازروني كه سيستم كنترل… تهران- سیماگر- فناوری آبیاری خودكار مزارع به عنوان پیشنهاد جدید متخصصان دانشگاه صنعتی شریف در… زاهدان- سیماگر- مدیر جهاد کشاورزی خاش در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های… تبریز- سیماگر - عملیات اجرای طرح توسعه فناوری آبیاری نوین تزریقی در تفرجگاه عینالی تبریز با… تهران-سیماگر- عضو هیات علمی دانشگاه تهران آموزش تکنیک حل منازعه در… تهران- سیماگر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از همه نهادهای حکومتی در… تهران- سیماگر- بررسی ها و آمارهای بالینی نشان می‌دهد خطرات و آسیب‌های… تهران- سیماگر- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: تشکل‌های… تهران- سیماگر- معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: اطلاعات… تهران-سیماگر-جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه… تهران- سیماگر- رییس شبکه بیماری‌های ویروسی ایران گفت: از زمان بروز… تهران - سیماگر - رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: اگر ۳ سطح… تهران - سیماگر - رئیس بیمارستان تخصصی توانبخشی " رفیده " اظهار داشت… تهران - سیماگر - برگزیده جایزه مصطفی(ص) کیت مدل مالتی­پلکس آرتی -… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map