طراحی سایت سیستم گان (سیستم قرقره ای)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت سیستم گان (سیستم قرقره ای) داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ماشین آبیاری قرقره ای سیستمی است که مزرعه را بصورت نوار آبیاری می کند و برای آبیاری گیاهان کوتاه و بلند در زمینهای رسی و شنی،  هموار و ناهموار استفاده می شود.

این ماشین قابلیت تطبیق با اکثر گیاهان زراعی وهمچنین قابل استفاده برای آبیاری زمینهای خرده مالکی می باشد.

آب پاش تفنگی (گان) : در این روش آب بصورت کمان تا شعاع 50 متر قابل پخش بوده ومشکلات اصلی استفاده از گان، نیاز به تامین فشار آب بالا درشتی قطرات آب  می باشد.

در مناطق بادخیز نیز به دلیل بادبردگی قطرات آب، استفاده از آبپاش تفنگی یا گان مناسب نمی باشد.

بوم (مهپاش) : در این روش آب بصورت خطی توسط آبپاش ها با باند خیس 20 الی 60 متر- بدلیل تنوع عرض بوم در مدل های مختلف- قابل پخش است.

در روش استفاده از بوم و مهپاش نیاز به فشار بالا ودرشتی قطرات آب کاملا” رفع شده است.

قابلیت تنظیم ارتفاع آبیاری (متناسب با رشد گیاه) انجام کشت های مختلف را میسر کرده و بادبردگی قطرات آب را نیز به حداقل می رساند.

این ماشینها از قسمت های زیر تشکیل شده است : مشخصات فنی مدل های مختلف دستگاه آبیاری قرقره ای شامل مدل دستگاه، تیپ های مختلف دستگاه، قطر و طول لوله پلی اتیلن، عرض نوار خیس شده در زمین توسط دستگاه آبیاری قرقره ای، میزان مصرف آب دستگاه بر اساس متر مکعب بر ساعت، سایز نازل، فشار کاری دستگاه و وزن دستگاه به تفصیل در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات فنی مدل های مختلف دستگاه آبیاری قرقره ای شامل مدل دستگاه، تیپ های مختلف دستگاه، قطر و طول لوله پلی اتیلن، عرض نوار خیس شده در زمین توسط دستگاه آبیاری قرقره ای، میزان مصرف آب دستگاه بر اساس متر مکعب بر ساعت، سایز نازل، فشار کاری دستگاه و وزن دستگاه به تفصیل در جدول زیر آورده شده است.

ابتدا دستگاه توسط تراکتور به محل آبیاری منتقل شده و قرقره آن در جهت محل آبیاری قرار می گیرد.

سپس ارابه گان یا مهپاش، از شاسی جدا و به انتهای زمین برده می شود.

مرحله بعد اتصال لوله رابط به شیرآبگیر است.

با ورود آب تحت فشار به داخل لوله، توربین داخل دستگاه به حرکت درآمده واین حرکت به جعبه دنده و قرقره منتقل می شود و آنرا می چرخاند ، چرخش قرقره باعث می شود تا لوله پلی اتیلن به صورت آهسته دور قرقره جمع شده وارابه را بطرف خود بکشد .

زمانی که ارابه گان یا مهپاش به قرقره رسیدند، آبیاری آن قسمت تمام شده و بطور خودکار، قطع می شود.

این کار برای قطعه های بعدی نیز انجام می گیرد تا تمام سطح مزرعه آبیاری شود.

مقدار آب لازم برای آبیاری ، بستگی به نوع خاک ، آب و هوا ، نوع گیاه و مرحله رشد آن دارد ، با تغییر سرعت چرخش قرقره مقدار آب لازم برای آبیاری تنظیم می شود.

با توجه به اینکه ماشینهای آبیاری قرقره ای در مدل های متفاوت ساخته می شوند ، لذا قیمت آنها بر اساس دبی ، وسعت سطح آبیاری و همچنین کیفیت ساخت ماشینها انتخاب می شود.

برای برآورد قیمت ماشین آبیاری قرقره ای متناسب با نوع کشت و ابعاد زمین خود میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت طراح گستر آب آرا با تکیه بر تجربه سال ها حضور موفق در زمینه تولید و تامین تجهیزات آبیاری، با کیفیت ترین ماشینهای آبیاری قرقره ای داخل کشور رابر اساس استاندارد ملی ایران و با رعایت استانداردهای بین المللی ISO و DIN به شما معرفی و عرضه نموده تا بتوانید با بررسی و مقایسه قیمت محصولات مختلف داخلی و خارجی و مشاوره رایگان با مهندسین شرکت با شماره تلفن 0912-8238263 تماس و ماشین مورد نظرتان را با آسان ترین روش سفارش و تهیه فرمایید.

طراح گستر آب آرا بیش از بیست و پنج سال است در زمینه تولید و تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های آبیاری هوشمند با دستگاه های اجرایی و شرکت های پیمانکاری و مهندسین مشاور همکاری می نماید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map