طراحی سایت سیم پیچی و الكتروموتور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سیم پیچی و الكتروموتور شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز مطابق استاندارد های فنی و حرفه ای کاملا عملی در کارگاه مجهز خوابگاه برای هنرجویان پشتیبانی نامحدود بازآموزی رایگان ارائه مدرک معتبر دوره نامحدود آموزش سیم پیچی موتور که از دوره های پرطرفدار رشته برق صنعتی می باشد، رشته ای بسیار کاربردی است که افراد بسیاری، بخصوص در صنعت برق را جذب خود کرده است.

سیم پیچی موتورهای الکتریکی به دو دسته سه فاز و تک فاز تقسیم می شوند.

هرکدام از سیم پیچی ها سیم بندی های متفاوتی دارند همچنین سیم پیچی دقیق موتورهای الکتریکی نیازمند ترسیم و نقشه کشی می باشد و طبق نقشه کشی نیاز است که محاسباتی طبق فرمول دقیق محاسبه شود.

هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره سیم پیچی موتور که توسط آموزشگاه فنون برق در کارگاهی مجهز و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می گردد، شرکت کنند.

در دوره آموزشی سیم پیچی موتور آموزشگاه فنون برق آموزش محاسبه و طراحی انواع سیم پیچی های تک فاز و سه فاز و .

.

.

به طور کامل آموزش داده می شود و هنرجویان در پایان دوره به راحتی وارد عرصه برق صنعتی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

جهت مشاوره رایگان و مدرک فنی حرفه ای دوره سیم پیچی موتور کلیک کنید هزینه دوره:۱،۷۰۰،۰۰۰ هزینه دوره با تخفیف:۱،۲۰۰،۰۰۰ تاریخ شروع: ۱و۱۵ مدت زمان دوره:هر دوهفته انتخاب دوره: آموزش طراحی تابلو برقآموزش سیم پیچی موتورآموزش PLC درجه ۱آموزش PLC درجه ۲ پاسخ : هر دو نوع فاز الکترو موتور دارای 3 مدل 3000 و 1500 و 750 دور در قیقه هستند و هر کدام دو حالت حلقوی و متحدالمرکز می باشد که و هر حالت به دو قسمت گام کامل و گام کوتاه تقسیم می شود که تمامی این حالت ها در این دوره به طور کامل آموزش داده می شود.

پاسخ : الکتروموتور دارای دو نوع تکفاز و سه فاز می باشد و هر نوع آن دو مدل 24 شیار و 36 شیار دارند.

پاسخ : بله ، طراحی و سیم پیچی تمام حالت های الکتروموتور های تکفاز و دوفاز به طور کامل آموزش داده می شود.

پاسخ : بله طریقه برداشت مشخصات سیم پیچی از الکتروموتور سوخته جهت بازسیم پیچی الکتروموتور با جزئیات کامل گفته می شود.

پاسخ : برگزاری دوره ها در آموزشگاه فنون برق بصورت کاملا عملی می باشد.

پاسخ : خیر ، تمام تجهیزات مورد نیاز برای هر نفر توسط آموزشگاه تهیه می شود.

پاسخ : بله بعد از اتمام دوره آموزشگاه فنون برق مدرک برا ی تمام کارآموزان شرکت کننده صادر میشود و همچنین آموزشگاه میتواند در خواست برای مدرک فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی برای شما بدهد که در کشورهای دیگر اعتبار دارد.

پاسخ : بعد از پرداخت هزینه ابتدایی جهت انجام ثبت نام ،یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه باید همراه کاراموز باشد.

پاسخ : آموزشگاه فنون برق برای کاراموزان شهرستانی خوابگاه در نظر گرفته است که کاراموزان محترم شهرستانی میتوانند با هزینه مناسب به خوابگاه ها معرفی گردند.

پاسخ : بله تمام اساتید آموزشگاه فنون برق تماما با تجربه وسابقه بالا و نیز دارای مدرک دانشگاهی و موفق در بازار کار می باشند.

چون آموزشگاه فنون برق بزرگترین مرکز تخصصی تمام دوره های برگزار کننده می باشد.

همچنین از ویژگی های آموزشگاه :آموزش ویژه راه اندازی شغل در زمینه تمام دوره هاارائه مدرک زیرنظر سازمان فنی وحرفه ایاستفــاده از اساتید با تجربه در حوزه فنی و برقپشتیبانی مادام العمر ونامحدود به کارآموزانارائـه خوابـگاه بـه کــارآمـوزان شـهرستــانیدراختیار گذاشتن فایلهای به روزشده نرم افزاری پاسخ : کار آموزان بعد از گذراندن یک دوره برای ثبت نام دوره های بعدی و همچنین در صورت معرفی هنرجوی دیگر می توانند از تخفیف های آموزشگاه بهره مند شوند.

پاسخ : زیرا آموزشگاه فنون برق از اساتید با تجربه و متخصص و کارگاه های مجهز در این حوزه استفاده می کند و در پایان دوره، مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی وحرفه ای به هنرجویان اعطا می شود.

ارتباط با فنون برق کارشناس فنون، آماده مشاوره رایگان تماس مستقیم ۰۲۱-۶۶۵۷۶۴۷۶ یا شماره تماس خود را وارد کنید ما با شما تماس می گیریم لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنید ثبت نام تماس با ما درباره ما وبلاگ آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش PLC آموزش تعمیرات کولر گازی آموزش هوشمند سازی ساختمان آموزش نصب کولرگازی آموزش برق ساختمان آموزش نصب پکیج دیواری آدرس: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول موبایل: ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ تلفن: ۶۶۵۷۶۴۷۶-۰۲۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map