طراحی سایت سینه گوساله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت سینه گوساله شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهر پروتئین مهیا این کارخانه سال 1383 در شهر خرمدره واقع در استان زنجان تاسیس گردید و در زمینه تولید و تامین فرآورده های پروتئینی شامل انواع همبرگر و کباب لقمه ممتاز با بهترین کیفیت فعالیت می کند.

مصرف پروتئین و ویتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به کرونا ویروس بسیار مؤثر است و فرد بهتر می‌تواند با بیماری کرونا مقابله کند آغاز به کار شهر پروتئین مهیا مزیت استفاده از گوشت بسته بندی مهیا پروتئین ، نشان ملی الگوی کیفیت برتر در تولید محصولات غذایی سالم و همچنین تندیس عقاب طلایی اجلاس اکسپورتکس ایران را در حضور نمایندگان تجاری و اتاق‌های بازرگانی کشورهای منطقه به دست آورد.

افراد جوانی که کمتر از سه وعده در هفته گوشت می خورند و کمتر ورزش می کنند در معرض ریسک بالا ناراحتی روانی قرار دارند.

رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران علت افزایش مجدد قیمت گوشت مرغ را کمبود دان و کاهش عرضه این محصول به بازار عنوان کرد و گفت: کمبود دان نگرانی هایی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

عرضه بلدرچین تازه با برند مهیا پروتئین در سراسر فروشگاه‌های کشور بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از خط تولید صنایع غذایی مهیا پروتئین پژوهش محققان دانشگاه تهران نشان می‌دهد که ساختار پروتئین در گوشت حلال و گوشت غیرحلال متفاوت است و گوشت حلال با دستگاه گوارش انسان سازگارتر است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map