طراحی سایت شال و روسری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شال و روسری شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت شال و روسری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ شاید شما هم دیده باشید که معمولا خانم‌ها هنگام انتخاب شال و روسری، می‌خواهند تمام نقش‌ها، طرح ها و رنگ های مختلف را ببینند و با هم مقایسه کنند.

در یک مغازه حضوری این امکان واقعا به سختی مهیا می‌شود، مخصوصا این احتمال وجود دارد که در نهایت شاید مشتری شال مورد نظر خود را نیز پیدا نکند و در حالیکه زمان زیادی را در فروشگاه سپری کرده است بدون هیچ خریدی آن‌جا را ترک کند.

یک فروشگاه اینترنتی شال و روسری دقیقا همان جایی است که خانم‌هایی که کمی مشکل پسند هستند و یا به دنبال یک خرید راحت‌تر و متنوع‌تر هستند می‌توانند به آن مراجعه کنند.

فرصتی که می‌توانند با صبر و حوصله تمامی مدل‌ها را بررسی کنند و در نهایت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

  دلایل مختلفی برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی شال و رورسری وجود دارد.

به هر دلیلی که شما به دنبال راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود در زمینه شال و روسری هستید، با اطلس ساختار داده همراه بمانید تا راه‌های افزایش موفقیت در آن را بررسی کنیم.

اگر جزوه آن دسته افرادی هستید که به تازگی شروع به فعالیت در این حوزه کرده اید، باید در ابتدا مخاطبان خود را مشخص کنید.

بعد از مشخص کردن مخاطبان و سلیقه آن‌ها باید به دنبال تولید کنندگان عمده این کار باشید.

.

برخی از این پارامترهایی که به طور مستقیم با نوع مخاطب شما ارتباط دارند عبارتند از: میزان متوسط قیمتی که کاربر برای هر شال یا روسری می‌پردازد، سلیقه مشتری برای استفاده از کالای داخلی یا خارجی و .

.

.

.

 البته شما می‌توانید در این مرحله تولیدات منحصر به فرد خود را نیز داشته باشید.

چاپ طرح های مختلف به روی پارچه، استفاده از طرح‌های خاص و یا به کار بردن پارچه‌هایی با جنس های منحصر به فرد می‌تواند موجب تمایز شما نسبت به رقیبان‌تان شود.

همچنین می‌توانید از برندهای مطرح داخلی و خارجی در این زمینه کمک بگیرید و به نوعی نمایندگی فروش آن‌ها را در اختیار بگیرید .

نوع مخاطبینی که در ابتدا مشخص کرده اید، کمک خواهد کرد که برندهای درست و مناسبی برای این کار انتخاب کنید.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای فروختن کالاهایی مانند شال و روسری مانند یک معجزه عمل می‌کند.

همه ما صفحات بسیار موفق و پربازدیدی را می‌شناسیم که در این حوزه فعال هستند و بسیارموفق در آن عمل کرده اند.

اما آیا تنها داشتن یک صفحه در شبکه‌ای مانند اینستاگرام کافی است؟ با توجه به محدودیت هایی که هر روزه برای شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود داشتن یک سایت فروش آنلاین بدون شک یک پایگاه مطمئن برای شما و مشتریان شما است.

علاوه بر این، امکان گسترده‌تر کردن فعالیت یک وب‌سایت آسان تر از صفحات شبکه‌های مجازی است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمام مخاطبان شما در اینستاگرام حضور ندارند، شاید حتی برخی از مخاطبان تان که دراینستاگرام حضور دارند به خرید و فروش در این بستر اعتماد کافی ندارند.

بدون شک خرید و فروش در بستر یک فروشگاه اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌باشد، برای اکثر کاربران اعتمادبخش‌تر است وکمک می‌کند تا حوزه مخاطبان خود را گسترده‌تر کنید و در نتیجه میزان فروش خود را بالا ببرید.

  شاید شما جز افرادی هستید که یک فروشگاه حضوری شال و روسری دارید و به فکر گسترش کسب‌وکار خود هستید.

بنابراین شما تنها لازم است یک طراحی وب سایت فروشگاهی کاربردی داشته باشید و کالای خود را در سایت نیز عرضه کنید.

برای این منظور باید به نکات زیر توجه داشته باشید: کالاهای خود را منظم به روز کنید: در صورتی که بخواهید همان کالاهای فروشگاه حضوری خود را در سایت خود به فروش بگذارید، باید به طور منظم تعداد موجودی و قیمت خود را به روز کنید.

در صورت گسترش کار می‎‌توانید انبار این دو فروشگاه را از هم جدا کنید تا بتوانید بر روی ارسال و نحوه قیمت گزاری کنترل بیشتری داشته باشید.

تصاویر با کیفیت تهیه کنید: تمامی فروشگاه‌های اینترنتی برای معرفی محصولات خود نیاز به تصویر دارند، اما در مورد طراحی سایت فروشگاهی شال و روسری این نکته بسیار مهم‌تر است.

ارائه توضیح مناسب و کاربردی از محصولات درکنار نشان‌دادن تصاویر جذاب، تاثیر بسیار خوبی بر روی کاربران سایت شما می‌گذارد.

    گاهی برخی از افراد به ایجاد کسب‌وکار آنلاین و آینده آن ایمان دارند، ولی تصور می‌کنند که ورود به این حوزه کاری سخت و زمان بر است.

البته درست که این کار نیز مانند سایر کسب‌وکارها مشکلات مربوط به خود را دارد، ولی موفقیت در آن امری محال و یا غیرممکن نیست.

شرکت اطلس ساختار داده، با ایجاد یک روند منطقی و منظم و اطمنیان از نتیجه بخشی فعالیت‌های طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ، از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما باقی می‌ماند.

هم چنین برای اطمینان بیشتر در زمینه طراحی سایت شال و روسری می‌توانید به نمونه کار این شرکت در خصوص طراحی سایت گالری دزیره مراجعه بفرمایید.

برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در حوزه طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

  مقالات مرتبط MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی طراحی سایت,کسب و کار,دیجیتال مارکتینگ,راه اندازی فروشگاه اینترنتی, tag MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی عضویت در خبرنامه تماس با ما 021-0912-8238263 | 021-0912-8238263 | سیماگرatttlas.

com| شهرک غرب، بهاران دوم، پلاک 51، واحد 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map